بازدید 3926
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

افزایش ۷۰ هزار تومانی هر قطعه سکه تمام تحت تاثیر گرانی دلار

بازار طلا و سکه تهران در هفته ای که گذشت شاهد رشد قیمت ها بود. این روند در حالی به ثبت رسید که در طول هفته، میزان عرضه و تقاضا در بازار به صورت نرمال بود.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 15 November 2019
افزایش ۷۰ هزار تومانی هر قطعه سکه تمام تحت تاثیر گرانی دلار
 
افزایش ۷۰ هزار تومانی هر قطعه سکه تمام تحت تاثیر گرانی دلاربازار طلا و سکه تهران در هفته‌ای که گذشت شاهد رشد قیمت‌ها بود. این روند در حالی به ثبت رسید که در طول هفته، میزان عرضه و تقاضا در بازار به صورت نرمال بود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد افزایش نرخ طلا و سکه در بازار بودیم. محمد کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی در این خصوص اظهار داشت: در این هفته شاهد رشد نرخ ارز به ویژه دلار در محدوده ۱۱۸۰۰ تومان بودیم و این رشد نرخ باعث شد تا سکه امامی پس نوسان در کانال سه میلیون تومانی، به رقم ۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان نیز دست یابد، اما در پایان ساعت کاری روز پنج شنبه، رقم ۴ میلیون و ۶۵ هزار تومانی را به ثبت رساند. این رقم نسبت به ابتدای هفته، حدود ۷۰ هزار تومان گران‌تر شده بود که تنها دلیل این افزایش، نوسان صعودی دلار در بازار ارز بود.

عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در خصوص آخرین نرخ‌های طلا و سکه در پایان این هفته گفت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) ۴ میلیون و ۶۵ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان رسید. هر سکه یک گرمی در بازار پنج شنبه با افزایش قیمت، به نرخ ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۷۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز چهارشنبه، افزایش قیمت داشت. کشتی آرای در پایان تأکید کرد، بازار بدون حباب قیمت است.

به گفته کشتی آرای، در هفته اخیر انس جهانی بین ۱۴۶۰ تا ۱۴۶۹ دلار در نوسان بوده و در حال حاضر قیمت آن ۱۴۷۴ دلار است.

وی در خصوص روند هفته آتی با تاکید بر نگاه بازار طلا و سکه به نوسان نرخ ارز، افزود: روند نرخ گذاری طلا و سکه در هفته آینده، بازهم تحت تاثیر نرخ ارز به ویژه دلار خواهد بود و اگر بازهم شاخص ارزی افزایش داشته باشد، شاهد رشد نرخ طلا و سکه در بازار تهران خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار