بازدید 5384

یک کشته در تمرین نظامی ارتش آمریکا

ارتش آمریکا در یک بیانیه رسمی از کشته شدن یک نظامی و جراحت دو پرسنل دیگر خود در جریان یک تمرین در منطقه‌ای نزدیک پایتخت کره جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ 12 November 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ارتش آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که در جریان یک تمرین نظامی در کره جنوبی، یک نظامی آمریکایی کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش وبگاه «استرایپس»، ارتش آمریکا اعلام کرد این افراد سوار بر یک خودروی زرهی از نوع «بردلی» بوده‌اند که هنگام تمرین واژکون شده است.

در بیانیه ارتش آمریکا در این زمینه آمده است که «نیکلاس پانیپینتو» ۲۰ ساله اهل فیلادلفیا چهارشنبه گذشته به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

ارتش آمریکا اعلام کرده که در حال تحقیق در مورد این حادثه است.

یک کشته در تمرین نظامی ارتش آمریکا

سخنگوی ارتش آمریکا مستقر در کره جنوبی گفته است که تمام سرنشینان این زره پوش به بیمارستانی در کره جنوبی انتقال داده شدند و دو نفر آن‌ها بعد از مداوای سطحی مرخص و دو نفر دیگر نیز برای مراقبت‌های پزشکی بیشتر در بیمارستان بستری شدند. ارتش آمریکا به مکان دقیق این حادثه و عمدی یا غیر عمدی آن هیچ اشاره‌ای نکرده است.

به نوشته وبگاه استرایپس، آمریکا در کره جنوبی حدود ۲۸۵۰۰ نظامی دارد و بیشتر آن‌ها در اردوگاه «هامفریز» در منطقه «پیونگتایک» ۵۵ در مایلی جنوب سئول پایتخت کره جنوبی مستقرند.

این حادثه در حالی رخ می‌دهد که کمتر از یک ماه پیش هم در جریان یک تمرین نظامی در ایالت «جورجیا» آمریکا، سه نظامی آمریکایی کشته و سه نفر دیگر هم به شدت مجروح شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی