بازدید 9214
۷

قیمت دلار و یورو یکشنبه 19 آبان 98/ نرخ رسمی 47 ارز در ایستگاه بانک مرکزی

بازار ارز در حالی دومین روز هفته را آغاز می‌کند که به دلیل تعطیلی بازار‌های جهانی، شاهد ثبات نرخ رسمی ۴۷ ارز از سوی بانک مرکزی هستیم. اما در بازار آزاد، خبر‌ها حکایت از رشد نسبی قیمت دلار دارد. این درحالی است که روز گذشته، شاهد کاهش ۷۰ تومانی شاخص ارزی بودیم.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 10 November 2019

قیمت دلار و یورو

تابناک اقتصادیبازار ارز در حالی دومین روز هفته را آغاز می کند که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، شاهد ثبات نرخ رسمی 47 ارز از سوی بانک مرکزی هستیم. اما در بازار آزاد، خبرها حکایت از رشد نسبی قیمت دلار دارد. این درحالی است که روز گذشته، شاهد کاهش 70 تومانی شاخص ارزی بودیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز یکشنبه نوزدهم آبان ماه 98، بازار ارز با ثبات نرخ گذاری در بانک مرکزی و همچنین عدم تغییر قیمت دلار و یورو در صرافی های بانکی همراه شده است.

بر اساس این گزارش، در لحظه انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور، به نرخ 11250 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 11350 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شده است. این در حالی است که در بازار آزاد، شاهد رشد نسبی شاخص ارزی و رسیدن به رقم 11410 تومان هستیم.

همچنین در این صرافی ها، امروز هر اسکناس یورو به نرخ 12550 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 12650 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است که همانند دلار، نسبت به روز گذشته، تغییری نداشته است.

نرخ رسمی 47 ارز در ایستگاه بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن تمام نرخ ارزها ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه نوزدهم آبان ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۶۵۸ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۲۸۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۱۲۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۳۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۰۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۹۴ ریال، روپیه هند ۵۸۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۴۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۹۸۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۵۴ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۶۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۸۱۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۵۷۵ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۲۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۸۵ ریال، روبل روسیه ۶۵۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۸۰۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۹۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۲۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۲۷ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۶۰۶ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۰۲ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۵ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۳۶۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۷۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۲۴۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۷۹۵ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۱۹۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۹۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۵۸۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۸۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲هزارو یک ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بذارشون تو جدول ارایه کن
کجاش ثباته مرد حسابی .دلار شده بود 11150 الان شده 11350
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نسبت به روز قبل تغییر نداشته
قيمت های بانک مرکزی برای پولهای خارجی فقط راه فساد را وارد کنندگان نورچشمی باز گذاشته است.
مروز هر اسکناس یورو به نرخ 11550 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 11650 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است که همانند دلار، نسبت به روز گذشته، تغییری نداشته است.

یورو رو اشتباه نوشتید. 12550 و 12650
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اصلاح شد. سپاسگزاریم
باتوجه به اینکه نرخ دلار برای بودجه ۹۹ به قیمت ۸۰۰۰ تومان بسیارجدی است پس باید منتظر نرخ دلار ازاد روی مرز حدود سی هزارتومان باشیم چرکه وقتی دلار ۴۲۰۰ بود اوضاع این شد وحالا اگر ۸۰۰۰ تومان شود چه خواهد شد؟ ایا این یک حقیقت انکارناپذیر نیست با توجه به اینکه فروش نفت هم با توجه به تحریم ها بسیار کاهش یافته است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار