بازدید 10360
۳

اطلاعیه بانک مرکزی درباره رمز پویا

کد خبر: ۹۳۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 09 November 2019
بانک‌ها در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش‌ها، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم کرده‌اند.

اطلاعیه بانک مرکزی در باره رمز پویابه گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی؛ بانک‌ها و موسسات اعتباری در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش‌های بدون حضور کارت در اینترنت، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم کرده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مشتریان شبکه بانکی کشور می‌رساند از آنجاییکه انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت از ابتدای دی امسال صرفا با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود، خواهشمند است هموطنان عزیز به‌منظور دریافت رمز و تایید شماره تلفن همراه خود به بانک صادرکننده کارت خود مراجعه فرمایند.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: در راستای پیشگیری از برداشت‌های غیرمجاز در فضای مجازی لازم است صرفاً از درگاه‌های مجاز بانکی و پرداخت استفاده و از ارایه اطلاعات در درگاه‌های مشکوک جدا خودداری شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
یعنی اینقدر به فکر مردمید یا موضوع دیگه ای درمیونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: در راستای پیشگیری از برداشت‌های غیرمجاز در فضای مجازی لازم است صرفاً از درگاه‌های مجاز بانکی و پرداخت استفاده و از ارایه اطلاعات در درگاه‌های مشکوک جدا خودداری شود
برای پرداخت قبض تلفن همه مشخصات کارت بانکی را باید وارد کنیم فکر کنید مجبور باشید 6-7 قبض تلفن را پرداخت کنید دریغ از یه بارکد همراه با اطلاعات برای پرداخت در این صورت فقط با اسکن کردن بارکد براحتی و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی در اینترنت پرداخت قبض ها انجام میگیرد برای همه قبض های باید این کار صورت بگیره مثلا برق گاز آب و ..... یا شاید هم چون پیش تنظیم برای پرداخت درگاه یکی از بانک ها هست عمدی در این عدم ارایی بارکد باشه که انشاالله نیست یا علی
تلفن هوشمند نداریم. مگه زوره! اس ام اس تایید بفرستین!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار