بازدید 3266

حضور ۶ قهرمان ۲۰۱۹ کشتی جهان در جام جهانی تهران

کد خبر: ۹۳۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 09 November 2019

اتحادیه جهانی کشتی از حضور شش قهرمان سال ۲۰۱۹ کشتی فرنگی جهان در جام جهانی تهران خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، بخش فارسی سایت اتحادیه جهانی کشتی نوشت: ورزشگاه آزادی در تهران، پایتخت ایران به استعداد‌های سطح بالای جهان برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی که ۲۸ و ۲۹ نوامبر برگزار می‌شود، خوشامد خواهد گفت. شش فرنگی کار مدافع عنوان قهرمانی جهان به تهران سفر خواهند کرد تا در جام جهانی کشتی فرنگی مبارزه کنند. اما ۶۷ کیلوگرم، وزنی است که مبارزاتش تماشایی خواهد بود چرا که احتمالا مسابقه فینال المپیک بین اسماعیل بوررو از کوبا و شینوبو اوتا از ژاپن می‌تواند نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند.

بوررو و اوتا هر دو در مسابقات جهانی نورسلطان قهرمان شدند، اما اوتا که در وزن غیر المپیکی ۶۳ کیلوگرم قهرمان شد، قصد دارد به وزن المپیکی ۶۷ کیلوگرم بیاید، جایی که بوررو قهرمان فعلی جهان در آن وزن محسوب می‌شود.

اوتا کمی پس از قهرمانی جهان اعلام کرد که ۴ کیلو اضافه خواهد کرد تا به وزن ۶۷ کیلوگرم بیاید و مدال نقره خود در المپیک ریو را بهبود بخشد؛ رقابتی که در آنجا و در فینال مغلوب بوررو کوبایی شد. به جز بوررو و اوتا، جام جهانی کشتی فرنگی به چهار قهرمان جهان دیگر نیز خوشامد خواهد گفت: نوگزاری تسورتسومیا (گرجستان)، کنیچیرو فومیتا (ژاپن)، ابویزید مانتسیگوف (روسیه) و لاشا گوبادزه (گرجستان).

مدافعان قهرمانی جهان در جام جهانی کشتی فرنگی

۵۵ کیلوگرم:: نوگزاری تسورتسومیا (گرجستان)

۶۰ کیلوگرم: کنیچیرو فومیتا (ژاپن)

۶۷ کیلوگرم: اسماعیل بوررو (کوبا)

۶۷ کیلوگرم: شینوبو اوتا (ژاپن)

۷۲ کیلوگرم: ابویزید مانتسیگوف (روسیه)

۸۲ کیلوگرم: لاشا گوبادزه (گرجستان)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر