بازدید 3792
۱
تارتار:

آرزوی مان، بردن پرسپولیس است

کد خبر: ۹۳۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 09 November 2019

سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید که توقعات بالا از این تیم هم می‌تواند به نفع و هم به ضررش باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از بازی امروز (جمعه) تیمش مقابل نساجی که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: ابتدا به خاطر حادثه زلزله آذربایجان شرقی تسلیت می‌گویم. در رابطه با بازی عرض می‌کنم که بازی دو نیمه متفاوت شد. در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و بازی در اختیار ما بود، اما در نیمه دوم با تغییراتی که نساجی ایجاد کرد، بازی متعادل شد و آن‌ها خطرناک‌تر از ما هم بازی کردند. دفاع نساجی روز خوبی پشت سر گذاشت و اجازه نفوذ به ما ندادند و نتوانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم. آن‌ها دروازه‌بان باتجربه‌ای هم جذب کردند. فکر می‌کنم نتیجه مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. ما فقط شرمنده هوادارانمان شدیم که از دقیقه یک ما را تشویق کردند. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی شادشان کنیم.

او درباره بازی ندادن به چند بازیکن تیمش توضیح داد: پیام ملکیان در بازی‌های گذشته‌مان آسیب دید و چند روز هم برای فیزیوتراپی به تهران رفت. ما در پست‌های مختلف چند بازیکن هم سطح داریم و از بازیکنان دیگر به جای ملکیان استفاده کردم که آن‌ها در شرایط بازی قرار بگیرند. ما باید نیروهایمان را در شرایط مسابقه قرار دهیم. بازیکنان‌مان امروز جانانه جنگیدند، اما همانطور که قبلا گفتم، نساجی جزو پنج، شش تیمی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره افت تیمش در نیمه‌های دوم بازی‌ها بیان کرد: ما فعلا بالاتر از هدف‌گذاری‌مان هستیم. ما فقط باید سهمیه‌مان را در لیگ برتر حفظ کنیم. شرایط ما در بازی‌هایی که تیم‌ها بسته بازی می‌کنند، سخت است. برای تغییرات تاکتیکی باید نیرو داشته باشیم. امروز فرزاد حاتمی را نداشتیم و نتوانستیم به بازی مستقیم تغییر تاکتیک بدهیم. مجبور شدیم که روی زمین و پله به پله جلو برویم. این که توقعات به این میزان بالا رفته هم می‌تواند به نفع ما و هم به ضرر ما باشد. ممکن است که دود این قضیه به چشم تیم برود.

تارتار در ادامه درباره اشتباهات بازیکنانش گفت: ما می‌خواهیم بازیکنانمان فوتبال بازی کنند. ما در خوزستان هستیم و باید فوتبال بازی کنیم. اگر قرار باشد به زیر توپ بزنیم، هواداران‌مان ناراضی می‌شوند. البته باید در برخی بازی‌ها تغییر روش دهیم تا زودتر به محوطه حریف برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نفت نیاز به جذب مهاجم در نیم فصل دارد، اظهار کرد: حتما. چون ما آخرین تیمی بودیم که خود ما آمدیم. آن زمان موجودی بازار همین چیزی است که جذب کردیم. البته عماد میرجوان جزو بازیکنان خوب نفت است و در سال‌های گذشته بالای چهار، پنج گل زده است. برای مثال شما به آمار پریرا در فولاد نگاه کنید که با آن هزینه تنها یک گل در ۱۰ بازی زده است. به هرحال قیمت مهاجم بالا است و ما توانایی زیادی نداریم. ما یک مهاجمی می‌خواستیم که به شهر خودرو رفت. رقم درخواستی او حدود سه میلیارد تومان بود. باید توقعات به جا باشد. ما می‌خواهیم سهمیه‌مان را حفظ کنیم و با بضاعتی که داشتیم، ۱۲ بازی است که نباختیم. سال قبل همه روی سه امتیاز بازی با نفت حساب باز کرده بود. در حال حاضر شخصیت نفت شکل گرفته است و باید اجازه دهیم که در نیم فصل تیم را تقویت کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره بازی آینده با پرسپولیس گفت: الان زود است که راجع به بازی پرسپولیس صحبت کنم، چون دو هفته دیگر است. به هر حال ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. امسال باتوجه به عملکردی که داشتیم و نتایجی که قبلا مقابل پرسپولیس کسب کردیم، یکی از آرزوهایمان این است که پرسپولیس را شکست دهیم. این موضوع را صادقانه عرض می‌کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پدری از پسرش پرسید : دوست داری چه کاره شوی؟
پسرش گفت : آرزو دارم سرهنگ شوم!
پدرش گفت: من که آرزو داشتم رئیس شهربانی شوم، گروهبان شدم ؛ خدا میدونه تو چه کاره بشی!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر