بازدید 12385
۹

پاتوق خلافکاران در خانه‌های مجردی

خانه مجردی یکی از معضلاتی است که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به دنبال آن هستند تا برای جلوگیری از وقوع فساد، مجرمان و متخلفانی که در این اماکن حضور دارند را شناسایی و دستگیر کند.مالکان این منازل شناسایی می شوند و درخصوص چرایی اجاره منازل به صورت شبانه از آن‌ها تحقیق می شود و اگر هویت افراد اجاره کننده و اجاره دهنده مشخص نشود قطعا با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 07 November 2019
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
این بندگان خدا همون جوانهای شهرستانی هستند که به دلیل عدم توزیع عادلانه امکانات برای کار در تهران آواره خانه های مجردی شده و هزاران بلا به سرشون میاد.
با خواب‍گای دانشجویی خیلی فرقی نمیکنه. اینا به جرم بدبختی و نبود کار گرفتارن!
برادروقتی یقه صاحبخانه هارامیگیرندکه اگرخانه خالی بدون مستاجرداشته باشیدپدرتانرادرمیآوریم خوب وقتی مستاجرمناسب ویا ذوج مناسب یاکسی درست وحسابی پیدانمیکندمجبوراست به مجردوهرکسی که دم دستش بیایدبرای خالی نبودن وجریمه نشدن خانه اشرا اجاره بدهدچون خانه خالی برایش درآمدی که نداردحداقل جریمه نشود واقعا بسازکدام بایدرفت نیروی انتظامی باتجربه ویا کسان دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
وسط دعوا نرخ تعیین نکن هر چی می کشیم از صاحبخانه های حریص هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
چي ميگي پرچم قشنگ همين جوري واسه خودتون اسمون ريسمون ميبافيد.
از بسکه قیمت اجاره نجومی رفته بالابندگان نفرین شده که نمی توانند در خیابان بخوابند مجبورند بهای اجاره را دونگی پرداخت کنند.
به نظر جای گناهکار و شاکی عوض شده. دوستان بفرمایند چه بر سر مردم و جوانان مملکت اورده اند
آخه کدوم آدمیزادی دوست داره چنین شرایطی رو تجربه کنه؟
اینا رو با گرانی و فلاکت بدبخت و آواره کردین طوری که نتونستن خودشون رو جمع کنند و به این روز افتادن، حالا اسم خلافکار و خونه مجردی نشین روشون میگذارین؟! حقی دارن که حکومت در قیامت باید پاسخگو باشه.
به شما چه اينها جرم علني نميكنن رفتن داخل يك خونه مشهود كه نيستن به مردم كار ندارن امنيت جامعه را كه به هم نزدن اقا رها كن بزار يك سر پناه داشته باشن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار