بازدید 3885
۱

سرقت مسلحانه نافرجام از طلافروشی در اردبیل

کد خبر: ۹۳۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 05 November 2019
فرمانده انتظامی استان اردبیل از سرقت مسلحانه نافرجام از طلافروشی در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام از مغازه طلافروشی در شهرستان «نمین» در آبان ماه سال‌جاری و استفاده سارقان از خودرو‌ها و پلاک‌های مسروقه، بررسی موضوع با تشکیل چند اکیپ تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی‌های تخصصی از صحنه جرم مشخص شد در پرونده سرقت مسلحانه نافرجام از طلا فروشی، ۶ سارق مشارکت داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تشریح کرد: با جمع‌بندی دلایل و مستندات قانونی و استفاده از تجهیزات، سارقان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و با اشرافیت کامل اطلاعاتی در عملیات‌های مقتدرانه و هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی با اشاره به انتقال سارقان به پلیس آگاهی و انجام بازجویی‌های پلیسی از آنان، بیان کرد: سارقان در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده به سرقت مسلحانه از طلافروشی اعتراف کردند.

حسینی گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چرا این اراذل مفت خور رو از زندان آزاد میکنید.
اینا اگه هزار بار هم برن زندان باز آدم نمیشن. این جونورها رو باید تبعید کرد به جایی دور از شهرشون تو دهات کوره ها تا اونجا بمونن تا بمیرن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل