بازدید 5546

تشک کرون ویستَر؛ محصولی لاکچری و مقرون‌به‌صرفه

کد خبر: ۹۳۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 05 November 2019

داشتن تشک مناسب، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای تجربه خوابی راحت است.

به گزارش «تابناک»، هرچند، به واسطه وجود تشک های بی‌کیفیت زیاد در بازار، بسیاری از افراد حتی با خرید محصولات مختلف باز هم نمی‌توانند چیزی که مناسب آنها هست را پیدا کنند.

از طرفی، قیمت برخی تشک های باکیفیت نیز بیش از حد بالاست. اما اگر به دنبال محصولی خوش‌قیمت هستید که کیفیت آن نیز بالا باشد، موردی بهتری از تشک های VISTAR را سراغ نداریم.

شرکت تولیدی و صنعتی ویستر یکی از زیر مجموعه های گروه معظم سرمایه گذاری تات می باشد که حالا به برندی مورد اعتماد برای بسیاری از افراد تبدیل شده است.

VISTAR در بخشهای مختلف صنعتی، بازرگانی و تولیدی به موفقیت های چشم گیری دست یافته است. این شرکت در تیرماه ١٣٨٥ در شهر صنعتی البرز قزوین به مساحت تقریبی ٢٠٠٠٠ متر مربع و به ظرفیت تولیدی بالغ بر ١٢٠٠ تخته تشک، ٢٠٠٠ عدد بالش، ١٥٠٠ عدد ملحفه و ٢٠٠٠ عدد لحاف در یک شیفت کاری تاسیس گردید. طراحی کارخانه به صورت تمام اتوماسیون می باشد و سعی شده است با خرید تجهیزات و ماشین آلات مدرن از کشورهای مطرح در این صنعت در تولید محصولات با کیفیت پیشگام باشد.

این شرکت، تشکی به نام "کرون ویستَر" نیز دارد؛ یک تشک از خانواده تشک های طبی فنری (Orthopedic) با لایه‌ها یا قسمت‌هایی جداگانه از فوم که به منظور کنترل گرما، جبران فشار، ایزوله کردن انتقال حرکات و جنبش افراد و موارد متعدد دیگر در نظر گرفته شده‌اند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد تشک کرون ویستَر

در پایین‌ترین بخش از تشک کرون ویستَر ، لایه‌ای از فوم سرد یا سفت جای گرفته است؛ فومی که برای کنترل فشارها در نظر گرفته شده تا صبح‌ها با درد پشت بدن یا شانه از خواب بیدار نشوید.

لایه بعدی، یک مموری فوم است و شکل بدن شما را به خود می‌گیرد. این قسمت به توزیع یکسان وزن و فشار کمک می‌کند و می‌توان آن را با متریال مورد استفاده در تشک های TempurPedic مقایسه کرد.

بالاترین لایه از تشک VISTAR که نیمه‌سفت بوده و 1.5 اینچ ضخامت دارد، ضمن سازگاری با فشارهای وارده، به شکلی باورنکردنی در برابر حرکت‌های افراد واکنش نشان داده و ساختاری منحصربه‌فرد برای ایزوله کردن این حرکت‌ها دارد. شاید بتوان این لایه را مثل یک تاپر (پد) فوم دار در نظر گرفت که روی تشک قرار می‌گیرد؛ با این تفاوت که قادر به ایزوله کردن جنبش افراد در حین خواب نیز هست. این یعنی لازم نیست شب‌ها نگران چرخیدن‌های همسر خود و تکان خوردن تشک باشید.

مورد دیگری که البته به اندازه موارد قبلی مهم است، به کاور تنفس‌پذیر و تنظیم‌کننده دمای تشک مربوط می‌شود. این موضوع از آن جهت اهمیت زیادی دارد که معمولا افراد از گرم شدن تشک خود در روزهای گرم تابستان شکایت دارند.

به موارد بالا باید بسته‌بندی ویژه تشک کرون ویستَر را هم اضافه کنید زیرا بسته‌بندی جمع‌وجور آن می‌تواند شما را شگفت‌زنده کند! این تشک چیزی در حدود 15 کیلوگرم وزن دارد. وزن مدل بزرگتر King هم حدود 32 کیلوگرم است.

افرادی که تشکی نسبتا سفت اما راحت را ترجیح می‌دهند، این محصول بهترین گزینه است. تشک به خوبی می‌تواند فرم بدن شما را به خود بگیرد تا صبح بدون هرگونه احساس دردی از خواب بیدار شوید. اگر شما هم مثل من نسبت به تکان خوردن تشک حساس هستید، هرگز از خرید تشک vistar پشیمان نخواهید شد.

قیمت مناسب و گارانتی ۸ ساله

باید گفت کیفیت تشک های ویستر در مقابل پولی که می‌پردازید، غافلگیرکننده هستند زیرا کیفیت محصولات مشابهی که توسط برندهای دیگر به فروش می‌رسد، به مراتب پایین‌تر است. در حقیقت کیفیت محصولات ویستر را می‌توان هم‌تراز مدل‌های لوکس در نظر گرفت.

طبیعتا کسی که می‌خواهد هزینه این تشک ها را بپردازد، باید از کیفیت و راحتی آن مطمئن شود؛ اما چگونه چنین چیزی ممکن است؟ در پاسخ باید گفت ارسال تشک های VISTAR به صورت رایگان انجام شده و خریداران می‌توانند در دوره‌ای آزمایشی راحتی آن را بسنجند. به علاوه، این تشک با ضمانت ۸ ساله در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. اگر شما با کمپانی VISTAR در مورد اینکه یکی از راحت‌ترین تشک های دنیا را در اختیار شما قرار داده اتفاق نظر ندارید، می‌توانید پول خود را پس بگیرید.

گارانتی محصولات شرکت ویستر

مواردی که مشمول گارانتی ارائه شده توسط شرکت ویستر می باشد عبارتست از:

  • افتادگی یا وارفتگی کناره های تشک (تشک های ساختار دور قاب اسفنج)
  • بیرون زدگی فنر/مفتول از بالا یا کناره های تشک
  • ایجاد هرگونه صدای ناهنجار از تشک
  • گود افتادگی سطح تشک (گود افتادگی در سطح تشک به میزان گودی گفته می شود که هنگام دراز کشیدن برروی تشک به وضوح قابل احساس باشد. این مقدار تا ٢ سانتیمتر در هر طرف امری طبیعی بوده و مشمول گارانتی نمی گردد).
  • استشمام بوی نامطبوع از تشک

راحتی، مهم‌ترین ویژگی تشک VISTAR است و بدون شک با خرید آن تجربه‌ای تکرارنشدنی از یک خواب رویایی برای شما رقم خواهد خورد. البته، ما نمی‌خواهیم بگوییم که تشک ویستر بهترین محصول دنیاست!

با کمی جستجو در بازار می‌توان محصولات لوکس و فوق‌العاده راحت دیگری مثل Avocado Green Mattress و Purple Hybrid Premiere Mattress را که در نوع خود بی‌نظیر هستند، پیدا کرد؛ ولی این تشک ها چند میلیون تومان قیمت دارند و به هیچ‌وجه مقرون‌به‌صرفه نیستند!

تشک کرون ویستَر بهترین چیزی است که با مناسب ترین قیمت خوابی شیرین و راحت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در نهایت بهترین توصیه این است که برای مشاهده مدل های مختلف انواع تشک و کالای خواب ویستر به وب سایت vistar-co.com و یا پیج اینستاگرام @vistar_mattress مراجعه کنید و یا با شماره 02166323232 تماس بگیرید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی