بازدید 4794
۲

ششمین جلسه دادگاه مدیرعامل اسبق بانک ملت

کد خبر: ۹۳۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 03 November 2019

ششمین جلسه رسیدگی به اتهام‌های مدیرعامل اسبق بانک‌های ملت و پارسیان و ۸ متهم دیگر در شعبه اول دادگاه ویژه جرایم اقتصادی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ششمین جلسه رسیدگی به اتهام‌های مدیر عامل اسبق بانک‌های ملت و پارسیان و ۸ متهم دیگر در شعبه اول دادگاه ویژه جرایم اقتصادی و به ریاست قاضی موحد آغاز شد.

بر اساس کیفرخواست اتهام این متهمان، اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت نسبت به وجوه بانک‌های ملت و پارسیان است.

در جلسه گذشته وکیل متهم مهدی فلاحتیان بخش دیگری از دفاعیات را ارائه کرد.

همچنین اسماعیل احدی یکی دیگر از متهمان این پرونده از خودش دفاع کرد و قرار است امروز، وکیل این متهم دفاعیات را ارائه کند.

علی دیواندری، مجید سعادتی، بهروز مختاری، رحمت اله باختری، مهدی فلاحتیان، اسماعیل احدی، سمانه حضرتی آشتیانی، وحید نمازی و حسین ابوالحسنی از متهمان این پرونده هستند.

مجید سعادتی، سمانه حضرتی آشتیانی و رحمت اله بختیاری سه متهم فراری پرونده هستند.

بر اساس کیفرخواست؛ فساد در خرید و فروش کشتی، پرداخت وجوه به مهدی فلاحتیان، واگذاری نفت خام به رحمت الله باختری، تحصیل مال نامشروع و موضوع سفر‌های محرمانه در کنار قاچاق حرفه‌ای ارز به ترکیه از اتهام‌های مطرح شده در این پرونده است.

مشارکت در اخلال عمده نظام اقتصادی از طریق تشکیل و سرکردگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت به بانک ملت و پارسیان به مبلغ ۱۶ هزار دلار و مشارکت در قاچاق حرفه‌ای ارز از طریق سفر‌های محرمانه و دریافت مبلغ ۵۰۰ هزار یورو از طریق شرکت داریس، اتهام‌های علی دیواندری متهم اصلی این پرونده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جالبه بدونید بعد از سیف، روحانی میخواست همین دیواندری رو بکنه رییس بانک مرکزی، که با فشار رسانه ای در روز آخر همتی را برای ریاست بانک مرکزی فراخواند. خدا رحم کرد وگرنه الان دلار 30 هزار تومان شده بود
علی برکت الله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی