بازدید 5440

برگزارکنندگان دورهمی هالوین در پرند دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به خبر برگزاری جشن هالوین در شهر پرند گفت: به محض اطلاع از برگزاری چنین جشنی در کمترین زمان، مالک فست فود و گریمور دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶ 03 November 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی سرپناه با اشاره به خبر برگزاری جشن هالوین در پرند اظهار داشت: یک گروه گریمور آخر هر هفته از تهران به پرند می‌آید و فعالیت آن در یک فست فودی است که این جشن و دورهمی کوچک با عنوان هالوین در این فست‌فودی برگزار شده است.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از برگزاری چنین جشنی در کمترین زمان، مالک فست فود و گریمور دستگیر شدند که تحقیقات از این دو نفر همچنان ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در رابطه با برگزاری جشن‌ها با نماد‌ها و فرهنگ‌های غربی که احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند بدون اغماض با آن برخورد می‌شود که مردم خط قرمز پلیس هستند.

سرپناه با اشاره به برخورد شدید با هرگونه اخلاقیات غیرشرعی گفت: نیروی انتظامی با هر گونه اقدامی که هنجار‌های اجتماعی جامعه را به چالش بکشد مقابله خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر توفیقی که پلیس به دست می‌آورد مرهون مشارکت مردم است که مردم با ناهنجاری‌های اجتماعی مخالف هستند و پلیس در کنار آن‌ها است و از مردم درخواست داریم تا به محض اطلاع از هرگونه برنامه غیراخلاقی و غیرشرعی که به جامعه آسیب وارد می‌کند پلیس را در جریان بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲
پلیس چرا دزدها و اختلاص گران را به این سرعت نمی گیره؟؟ چرا نمیره خاوری رو از کانادا بیاره؟ چرا حق مردم را از این دزدها نمی گیره؟؟؟؟؟
جناب سرهنگ سرپناه واقعاً اگر مردم خط قرمز شما هستند، پس این گران فروشی ها و کم فروشی ها در سطح جامعه ناهنجاری است که واقعاً احساسات مردم را جریحه دار کرده است، لطفاً بر علیه گرانی و کم فروشی اقدام بفرمایید.
احساسات مردم را جریحه‌دار میکنه!!!! احساسات مردم به چه چیزایی وصل شده!!
واقعا کار بزرگی انجام دادن کلا خلاف در مملکت برچیده شد . . . . همین دیشب اخبار شبکه 2 داشت از قاچاق مواد اولیه قیر در یکی از شرکتهایی تولید کننده خبر میداد و جالب اینجا بود که با یک مسئول هم که صحبت میکرد طرف میگفت این کار از سال 95 داره انجام میشه و کاملا اطلاع داشت . . . . . حالا هالویین شده دغدغه
توفيق پليس!!!
دستگيري دو گريمور جشن هالووين!! خوشبختانه اين مجرمان خطرناك با هوشياري مردم و پليس دستگير شدند!
واقعا بايد به پليس تبريك گفت!
نیروی انتظامی با هر گونه اقدامی که هنجار‌های اجتماعی جامعه را به چالش بکشد مقابله خواهد کرد.
خداوکیلی همچیمون به هم میاد
نمیدونم مردم به چه کسانی اطلاق میشه و آیا اینها از مردم نبودن؟؟
خدا رو شکر تو این موارد سرعتشون بالاست! الآن سه ماهه از ما سرقت اینترنتی کردند، پلیس فتای عزیز ما رو هر هفته با بهانه های عجیب و غریب سر می دوونه و هر دفعه رد پول رو عوض میکنه! آخرش هم گفتند برید از اول شکایت کنید!
حق کسی رو خوردن یا به کسی ظلم کردن ؟
حساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند ؟ کدوم احساسات ما جریحه دار شده که خودمون خبر نداریم ؟
اگه مراسم ماتم و گریه و اندوه بود فرهنگ بیگانه نبود اما چون شادی بوده فرهنگ غربیه
به خاطر مردم !!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها