بازدید 5126
۷

حمله دو سارق حرفه‌ای به ماموران پلیس با خنجر

کد خبر: ۹۳۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 31 October 2019

ساعت ۵ بامداد سه شنبه گذشته نیرو‌های گشت انتظامی کلانتری طبرسی شمالی مشهد در راستای مبارزه جدی با سارقان به گشت زنی‌های نامحسوس در مناطق جرم خیز و خلوت پرداختند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، ماموران انتظامی مشغول انجام وظیفه بودند که ناگهان دو جوان را در حال هل دادن یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده کردند. اضطراب و نگرانی در چهره دو جوان، ماموران را به تکاپو واداشت چرا که هل دادن موتورسیکلت به حالت فرار در آن ساعت از بامداد ظن آن‌ها را برانگیخته بود.

وقتی دو جوان ۳۰ و ۲۰ ساله متوجه حضور نیرو‌های گشت شدند بی درنگ موتورسیکلت را رها کردند و با پای پیاده به کوچه و پس کوچه‌ها زدند تا از چنگ قانون بگریزند.

ماموران انتظامی که دیگر یقین داشتند با دزدان حرفه‌ای طرف هستند با اخطار‌های قانونی از آنان خواستند توقف کنند، اما دزدان به فرار ادامه دادند تااین که با شلیک تیر هوایی از سوی پلیس، راه را گم کردند و وارد کوچه بن بست شدند.

دزدان که خود را در حلقه محاصره پلیس می‌دیدند به ناچار خنجر کشیدند و مقابل نیرو‌های انتظامی قد علم کردند تا بتوانند با تهدید پلیس راه فرار را بگشایند، اما نیرو‌های کارآزموده کلانتری طبرسی شمالی با چند حرکت دفاع رزمی، چاقو را از آنان گرفتند.

در همین حال نیرو‌های گشت به جست وجو در محل دستگیری سارقان پرداختند و متوجه شدند که در حیاط یک منزل مسکونی در کوچه رها شدن موتورسیکلت باز است. وقتی پلیس به در آن منزل رفت ناگهان با مالباخته خواب آلود روبه رو شد که با صدای شلیک گلوله پلیس از خواب بیدار و متوجه سرقت موتورسیکلت شده بود!

بررسی‌ها نشان داد: سارقان سیم‌های برق موتورسیکلت را یکسره کرده بودند و قصد داشتند آن را در فاصله دورتری از منزل مالباخته روشن کنند که در چنگ قانون گرفتار شدند. تحقیقات بیشتر درباره سرقت‌های احتمالی دو متهم مذکور که یکی از آنان دارای سوابق سرقت است، همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
عجب داستان نویس آماتوری بوده . دیگه وقتش رسیده که نیروی انتظامی چند سناریو نویس مجرب استخدام کند که اینگونه نوشته ها برای عموم باور پذیر باشد . انشا بچه کلاس سومی نوشته اند .
خداوکیلی خودتون این مقاله را یکبار با دقت بخونید و ببینید آیا داستان نست؟ پلیس از شدت ضعف به حکایتهای افسانه ای آویزون شده شاید مردم حس کنند چه پلیس قدرتمندی دارن. عین این بچه ترسوهایی که برای دوستاشون تو مدرسه داستنهای حماسی خیالی از دعواهاشون با گردن کلفتا تعریف میکنن

مثلا نوشته دزدان حرفه ای. آیا دزدی که بلد نیست موتورو با یک پیچگوشتی روشن کنه و مجبوره سیم ها رو یکسره کنه حرفه ایه؟

یا دوتا دزد که برای سرقت یک موتور دارن هن هن کنان موتور هل میدن تا به قول پلیس اونورتر روشنن کنن حرفه ای هستن؟

یا نوشته وقتی تو کوچه بن بسن گیر افتادن خنجر کشیدن و پلیس با فنون رزمی ازشون گرفته، آخه وقتی پلیس قبلش شلیک کرده یعنی اسلحه داشته و آیا وقتی اسلحه کشیده و شلیک کردهف دیگه خنجر کشیدن اون بیچاره ها ته کوچه بن بست احتیاج به فنون رزمی داشته؟
چه مهیج
چقدر شاخ برگ دادی
از چنگ قانون بگریزند...
استفاده ازحرکت دفاع رزمی...
خنجر کشیدند و مقابل نیرو‌های انتظامی قد علم کردند....

چقدر هالیودیش کردی....

ماموران انتظامی که دیگر یقین داشتند با دزدان حرفه‌ای طرف هستند؟؟!!!

دست بردارید ترو خدا....
خجالت بکشید با این خبراتون
جرم و جنایت و سرقت در مشهد نگران کننده نیست؟؟
یاد حرف یه نفر افتادم که میگفت: ساختار فشل شده. به درستی که کل سازمانهای کشور نیاز به بازسازی با افراد متخصص دارند و حتماً باید از تجربه و کارآمدی سازمانهای کشور های پیشرفته استفاده بشه.
بگدزیم از مقاله که به هیچ عنوان حرفه ای نبود. سوال من این هست چرا مشهد و خراسان این اندازه خلاف کار داره؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی