بازدید 2916

طوفان حاره‌ای کیار باعث قطع اینترنت در پاکستان شد

کد خبر: ۹۳۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 30 October 2019

با رسیدن طوفان کیار به دریای عرب و ایجاد قطعی در کابل زیردریایی بین‌الملل، کاربران اینترنتی پاکستان روز سه‌شنبه با مشکل و قطعی اینترنت رو به رو شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای تریبیون، طوفان حاره‌ای کیار باعث ایجاد قطعی در مسیر کابل‌های زیردریایی بین الملل در نزدیکی بندر فجیره امارات و در کمربندی دریایی پاکستان شد.

"فریحه شاه" سخنگوی شرکت مخابرات پاکستان گفت: در همین رابطه به دلیل قطعی در کابل زیردریایی بین الملل، خدمات اینترنتی در پاکستان تحت تأثیر قرار گرفته است.

شرکت مخابرات پاکستان همچنین هشدارهایی را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد و اعلام کرد: تیم‌های آنها در حال بازیابی کامل خدمات اینترنتی هستند.

رسانه‌های هندی طوفان کیار را قوی‌ترین توفان شمال اقیانوس هند در ۱۲ سال اخیر برشمردند و اعلام کردند که این قوی‌ترین طوفان حاره‌ای بعد از طوفان گونو در این منطقه است.

طوفان گونو در ژوئن سال ۲۰۰۷ در شمال اقیانوس هند تشکیل شد و در نهایت به سواحل جنوب کشور برخورد و خسارات زیادی به استان‌های جنوبی ایران وارد کرد.

این طوفان آنقدر توسعه یافته بود که تردد کشتی‌ها از تنگه هرمز را نیز مختل کرد و موجب افزایش بهای جهانی نفت شد.

بر اساس اعلام هواشناسی طوفان کیار تا شنبه آینده در شمال اقیانوس هند فعال است و مقصد نهایی آن به سمت سواحل کشور عمان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان