بازدید 6551

تصمیم چین بیت‌کوین را زنده کرد

در معاملات امروز بازار‌های ارز‌های دیجیتالی، ارزش بیت کوین به ۹۴۲۰.۷۹ دلار رسید که بالاترین ارزش ثبت شده برای این ارز محبوب دیجیتالی در طول چهار ماه اخیر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 29 October 2019
پس از تقاضای رئیس جمهور چین برای تسریع فرایند راه اندازی ارز دیجیتالی این کشور، ارزش بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتالی افزایش یافت.

به گزارش ایسنا در معاملات امروز بازار‌های ارز‌های دیجیتالی، ارزش بیت کوین به ۹۴۲۰.۷۹ دلار رسید که بالاترین ارزش ثبت شده برای این ارز محبوب دیجیتالی در طول چهار ماه اخیر محسوب می‌شود.

ارزش بیت کوین پس از آن افزایش یافت که شی جین پینگ- رئیس جمهور چین در سخنانی گفت که فناوری بلاک چین که شاکله اصلی ارز‌های دیجیتالی نظیر بیت کوین هستند باید در هسته اصلی توجه نوآوری‌های بعدی در چین باشد.

در حال حاضر معاملات ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین در چین ممنوع است، اما چینی‌های زیادی بی توجه به این ممنوعیت در حال معامله ارز‌های دیجیتالی هستند.

طبق اعلام گوگل، پس از سخنان رئیس جمهور چین، جستجوی عبارات " بیت کوین" و " بلاک چین" در این کشور افزایش یافته است.

اندی چونگ، مدیر بازار ارز‌های دیجیتالی " اوکیکس" گفت: نظر مثبت رهبر چین باعث حمایت‌های بیشتری از ارز‌های دیجتال در سطح قیمتی فعلی خواهد شد چرا که چین یکی از بزرگ‌ترین بازیگران عرصه ارز‌های دیجیتالی باقی مانده است.

در ماه‌های اخیر و به دنبال افزایش رویکرد سخت گیرانه مقامات سیاسی کشور‌های اروپایی و آمریکایی نسبت به ارز‌های دیجیتالی، ارزش آن‌ها دچار ریزش شده بود. با این حال تاکید فیس بوک بر مصمم بودن به راه اندازی ارز دیجیتالی لیبرا، انشتار اخباری از تصمیم بانک مرکزی کانادا به راه اندازی ارز دیجیتالی این کشور و تداوم تلاش چین برای معرفی یک ارز دیجیتالی، معامله گران را نسبت به آینده این ارز‌ها امیدوار نگه داشته است.

علاوه بر بیت کوین ارزش دیگر ارز‌های دیجیتالی نیز با افزایش محسوسی همراه بود تا جایی که ارزش اتریوم با افزایش ۱.۲۴ درصدی به ۱۸۵.۸۳ دلار، ارزش بیت کوین کش با افزایش عجیب ۱۰.۱۴ درصدی به ۲۹۱.۹۸ دلار، ارزش لایت‌کوین با افزایش ۱.۲۷ درصدی به ۵۹.۸۳ دلار، ارزش استلار با افزایش ۱.۶۳ درصدی به ۰.۰۶۶ دلار، ارزش مونرو با افزایش ۳.۸۵ درصدی به ۶۱.۹۸ دلار و ارزش دش با افزایش ۲.۲۸ درصدی به ۷۵.۳۳ دلار رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان