بازدید 3911

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی و تیراندازی در کرهرود

کد خبر: ۹۳۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 29 October 2019

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی و تیراندازی در کرهرود شهر اراک خبر داد و گفت:‌ این افراد در کمتر از یک ساعات شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ امیر مختاری در این باره اظهار داشت: گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در بخش کرهرور شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد که چندین نفر از اراذل و اوباش با یک دیگر درگیر شده اند و یکی از این افراد با سلاح شکاری، اقدام به تیراندازی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد بیان داشت:‌ کلیه این افراد که قبل از حضور تیم های گشت انتظامی از محل متواری شده بودند، شناسایی و در مرحله نخست اقدامات پلیسی یک دستگاه خودرو از آنان توقیف شد.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی و در کمتر از یک ساعت فردی که در این درگیری اقدام به تیراندازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد و در ادامه نیز ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری در عملیات هایی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

مختاری با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این پرونده خاطر نشان کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که پلیس در مواجهه با هر گونه هنجار شکنی بسیار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی