بازدید 2662
۳
از ابتدای سال جاری تاکنون

یزدی‌ها ۴ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

کد خبر: ۹۳۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰ 28 October 2019
مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیکوکاران یزدی به نیازمندان بیش از ۴ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محسن علیزاده اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون خیران یزدی ۴ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیکی این مبلغ را به نیازمندان اهدا کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴۰ هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع شده است، افزود: سرانه پرداخت صدقه ماهانه هر شهروند یزدی به‌طور میانگین ۶۷۰ تومان است.

علیزاده ادامه داد: صدقه جمع‌آوری شده برای کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، اعطای تسهیلات اشتغال و وام ضروری به نیازمندان، کمک به ازدواج نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان و برگزاری اردو‌های آموزشی و زیارتی مددجویان تحت حمایت، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی مددجویان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه به دنبال رویکرد کاهش صندوق صدقات در سطح استان هستیم، بیان کرد: ارسال پیام بدون متن به سامانه پیامکی با سر شماره ۸۸۷۷، کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه، سامانه ۰۹۶۸۸۷ از شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه و انفاق غیرحضوری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
باید پرسید این پولها آیا واقعا به نیازمندان کشور داده شده یا...
افرین با دست خودشان به مستحقان فرستادند
آفرین. کاش به محتاج و حق اصلیش برسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار