بازدید 8420
۵

آمار نگران کننده ازدواج و طلاق

کد خبر: ۹۳۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 26 October 2019

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گفت: طی نیمه نخست امسال ۲۶ هزار و ۶۳۲ واقعه ازدواج در خراسان رضوی ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 8 درصد کاهش داشته است.

به گزارش «تابناک»، محمد حسن بهادر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طی این مدت ۹ هزار و ۱۴ واقعه طلاق در استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 7 درصد افزایش داشت.

وی افزود: به طور میانگین روزانه ۱۴۳ واقعه ازدواج و ۴۸ طلاق در ۲۳۰ دفتر ازدواج و ۱۰۵ دفتر طلاق استان ثبت می شود. وی خاطرنشان کرد: در این دوره بیشترین رشد ازدواج مربوط به شهرستان جوین و کمترین میزان طلاق نیز در شهرستان فیروزه ثبت شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تصریح کرد: ۱/۹درصد وقایع ازدواج و۸/۹درصد از کل طلاق های ثبت شده در کشور متعلق به خراسان رضوی است و در ۱۰ سال اخیر به طور میانگین ازدواج 3 درصد و طلاق بیش از 5 درصد افزایش داشته است. همچنین بیشترین وقایع ازدواج و طلاق در کشور بعد از استان تهران متعلق به خراسان رضوی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۵
تقصیر ماهواره ، تمایل مذاکره با آمریکا ، اصلاح طلبان ، برجام و بیرون بودن موی خانمهاست...


و هیچ ربطی به گرانی ، بی کاری ، تورم ، چهاربرابر شدن قیمت دلار ، دو برابر شدن قیمت مسکن ، دو برابر شدن اجاره بها ، سه برابر شدن هزینه ها در برابر افزایش حداکثر 20 درصدی حقوقها ندارد...
پولی نیست برای ازدواج
این واقعیته
احتمالا" علتش هم معلوم نیست .
با توجه به هزینه ثبت ازدواج حداقل 300 و طلاق حداقل 400 هزارتومانی، بطور متوسط هر دفتر ازدواج حداقل در ماه 3 میلیون تومان بابت ثبت ازدواج و هر دفتر طلاق حداقل در ماه 3 میلیون تومان بابت ثبت طلاق درآمد دارد.
اقا جان اقتصاد بد گراني بيش از اندازه وعدم تحمل مشكلات از طرفين زوجين فاجعه بار است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل