بازدید 4075

اخطاریه آنی در پی تقویت سامانه بارشی در خوزستان

کد خبر: ۹۳۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸ 24 October 2019

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص تقویت سامانه بارشی اخطاریه فوری صادر کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از اهواز، اداره کل مدیریت بحران خوزستان در خصوص تقویت سامانه بارشی در بخش‌هایی از استان خطاب به روسای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان و شهرستان‌ها اخطاریه آنی صادر کرد.

حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص تقویت سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه، سوم آبان‌ماه در بخش‌هایی از کشور از جمله جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی، اخطاریه آنی به تمامی فرمانداری‌های سطح استان و دستگاه های اجرایی صادر شد.

وی تاکید کرد: سامانه مذکور با بارش برف در ارتفاعات، بارش باران همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق جنوبی و وزش باد شدید موقت، بارش تگرگ در مناطق مستعد و کاهش محسوس دما از اوایل هفته آینده (به ویژه در غرب و جنوب غرب) در روزهای شنبه و یکشنبه (۴ و ۵ آبان ۹۸) در استان خوزستان و پیش‌بینی شرایط مشابه در استان‌های مجاور خوزستان همراه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، مه‌آلود شدن و لغزندگی جاده‌های کوهستانی را از جمله آثار این بارندگی‌ها برشمرد و توصیه کرد: مردم هنگام تردد یا توقف در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی احتیاط کنند و هشدارهای صادره را به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه‌ای جدی بگیرند.

وی همچنین بر آماده‌باش کامل واحدهای تابعه سطح استان و شهرستان‌ها و برقراری کشیک شبانه‌روزی و اطلاع‌رسانی به شهروندان به ویژه بیماران دارای مشکلات تنفسی و قلبی و عروقی و افراد ساکن در مناطق در معرض خطر وقوع تندباد و گرد و خاک جهت رعایت نکات ایمنی و بهداشتی مانند تردد نداشتن غیرضروری در مواقع شرایط نامساعدجوی و رعایت کامل توصیه‌های ارائه شده، تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس