بازدید 3879
۱

ضرورت‌وجود‌قانون‌برای‌جلوگیری‌از‌ورود‌پول‌های‌کثیف‌به‌انتخابات

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه ورود پول‌های کثیف به انتخابات موجب بدآموزی و سلب اعتماد عمومی می‌شود، گفت: ضروری است قانون جامعی برای جلوگیری از پول‌های کثیف به انتخابات تصویب شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۳ 24 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد جدی با ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات شد و گفت: معتقدم باید منبع پول‌هایی که صرف تبلیغات انتخابات کاندیدا‌ها می‌شود، مشخص شود.

وی با تأکید بر اینکه از حیث صرف هزینه‌های کلان در انتخابات، تفاوتی میان انتخابات مجلس و یا دیگر انتخابات‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: شدت و حدّت پول‌هایی که منشأ آن‌ها مشخص نیست، در انتخابات مجلس و برای کاندیدا‌های این انتخابات بیشتر است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس اضافه کرد: پول‌های با منشأ نامعلوم همواره وارد عرصه انتخابات شده که باعث فساد و بر هم خوردن نظم اقتصادی کشور می‌شود.

آیت‌الله جنتی: مذاکره در شرایط فعلی یعنی تسلیم در برابر آمریکا/ خط قرمز شورای نگهبان در انتخابات استفاده از پول‌های کثیف است

ماجرای ورود پول‌های کثیف به انتخابات مجلس چیست؟

صفری با بیان اینکه فردی که کاندیدای انتخابات مجلس شده، باید صداقت در گفتار و رفتار داشته باشد، گفت:، اما بعضا شاهدیم که افراد پول‌هایی را با منابع نامشخص از افراد و اشخاصی برای تبلیغات انتخابات دریافت و صرف می‌کنند که همین امر، صداقت و امانتداری آن‌ها برای صیانت از قانون و قانونگذاری را زیر سؤال می‌برد.

وی تصریح کرد: ضروری است که قانونی جامع برای مقابله و جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات تصویب شود تا هم با افرادی که با پیشنهاد پول‌های مسئله‌دار وارد انتخابات می‌شوند، شناسایی و برخورد شود و هم کاندیدا‌ها سال‌های متمادی از ورود به عرصه انتخابات‌ها محروم بمانند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در پایان درباره اثر ورود پول‌های کثیف به انتخابات، خاطرنشان کرد: نخستین اثر ورود پول‌های کثیف به انتخابات، بدآموزی و سلب اعتماد عمومی است، همه نهادها، به‌خصوص مجلس، تا حد امکان می‌بایست اعتماد عمومی را تقویت کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
قانون موقعی خوبه که ابزار سو استفاده یک گروه حاکم قرار نگیره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر