بازدید 4405
۲

عارف: باید با لیست اصلاح‌طلبانه به میدان بیاییم

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: در انتخابات مجلس یازدهم باید با لیست اصلاح‌طلبانه به میدان بیاییم.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 23 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی استان خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم تا آخر آبان ضوابط تهیه لیست انتخاباتی را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: نهاد‌های مسئول در کشور اعم از نهاد‌های امنیتی، اجرایی، قضایی و نظارتی باید تمام تلاش شان مبتنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد و رفتار‌هایی که باعث تلقی تسویه حساب‌های جریانی شود به هیچ وجه به صلاح نظام نیست و باید از آن به شدت پرهیز کرد.

عارف خاطر نشان کرد: وقتی احزاب و شخصیت‌های اصلاح طلب مرجعیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان را پذیرفته‌اند باید نسبت به تصمیماتی که در این شورا گرفته می‌شود احترام گذاشت و از درگیر شدن با حاشیه‌هایی که می‌تواند وحدت و انسجام جبهه اصلاحات را مخدوش کند پرهیز کرد.

وی بیان داشت: تجربه نشان داده تک صدایی در انتخابات باعث کاهش مشارکت در انتخابات می‌شود که برای نظام مطلوب نیست و انتظار از همه دست اندرکاران انتخابات رعایت مرّ قانون است. ما در انتخابات مجلس یازدهم باید با لیست اصلاح‌طلبانه به میدان بیاییم.

عارف اظهار داشت: حضور جریان اصلاح طلب در انتخابات ۹۲ با زحمت و تلاش فراوان صورت گرفت. اصلاح طلبان از مسیر عدم شرکت در انتخابات مجلس نهم در سال ۹۰ به حضور فعال در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ رسیدند و فضای رخوت و بی‌تحرکی این جریان در سال ۹۲ شکسته شد

وی گفت: دستاورد‌های جریان اصلاحات در دهه ۹۰ به دلیل تغییر رویکرد این جریان از انتخابات سال ۹۲ شروع شد. توفیقاتی که طی سالیان اخیر جریان اصلاحات کسب کرد به دلیل ایجاد ساز و کار جدید اجماعی در جبهه اصلاحات بود البته این توفیقات با هزینه‌هایی هم همراه بود. در دهه ۹۰ به جوانان و زنان توجه ویژه‌ای شد که البته با مخالفت‌هایی هم در آغاز رو به رو بودیم.

عارف تصریح کرد: با مکانیزم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان ضمن تلاش برای بالا بردن مشارکت مردم، در انتخابات‌های گذشته توفیقات خوبی نصیب جریان اصلاحات شد. در کنار دستاورد‌های ارزشمندی که نصیب جریان اصلاحات شد، اما برخی رویکرد‌هایی که در انتخابات‌های گذشته داشتیم هزینه‌هایی را هم برای گفتمان اصلاحات ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: در انتخابات مجلس دهم راهبرد جریان اصلاحات راهبردی ائتلافی بود و این راهبرد به گفتمان اصلاحات هم ضربه‌هایی زد به همین دلیل در انتخابات مجلس یازدهم باید با لیست اصلاح‌طلبانه به میدان بیاییم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
فکر کنم نماینده ها فقط برای حقوق و منافع به مجلس میرن وگرنه برای مشکلات کشور هیچ دستاوردی نداشتن
حتما بیایین، مردم واقعا منتظر شمان!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی