بازدید 2860
۳

رکورددار کودکان فقیر در اروپا

"میشله پروسپری"، یکی از اعضای موسس «نجات کودکان» می‌گوید: بحران اقتصادی تاثیر مستقیمی بر فقر کودکان در این کشور داشته است.
کد خبر: ۹۳۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 23 October 2019
سازمان «نجات کودکان» با انتشار گزارشی در این باره اعلام کرد که تنها در سال ۲۰۱۸ بیش از یک میلیون و ۲۶۰ هزار کودک، فقر کامل را در ایتالیا تجربه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا "میشله پروسپری"، یکی از اعضای موسس «نجات کودکان» می‌گوید: بحران اقتصادی تاثیر مستقیمی بر فقر کودکان در این کشور داشته است.

از ایتالیا با جمعیتی بالغ بر۶۱ میلیون نفر به عنوان سومین اقتصاد برتر منطقه پولی یورو یاد می‌شود.

در این گزارش آمده است که ۵۶۳ هزار نفر از این کودکان فقیر در جنوب ایتالیا زندگی می‌کنند.

شمار کودکانی که در فقر کامل زندگی می‌کنند در سال ۲۰۰۸ میلادی، همزمان با آغاز بحران اقتصادی، ۳۷۵ هزار نفر بوده و در سال ۲۰۱۸ با افزایش ۱۲.۸ درصدی مواجه شده است.

۵۰۸ هزار نفر از «کودکان فقیر» در شمال و ۱۹۲ هزار نفر در مرکز ایتالیا زندگی می‌کنند.

به گزارش یورونیوز، همچنین از هر هفت کودک ایتالیایی یک نفر به دلیل فقر دست از تحصیل می‌کشد. ایتالیا رکورددار کودکان فقیر در قاره سبز است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
رکورددارترین کودکان فنی و ثروتمند در ایران
چقدر بدبختیم توایران جدای ان 90درصد ملت که در سختی وبدبختی روزگار می گذرانند حدود 15درصد در فقر مطلق هستند بعد رفتن سراغ کشور اروپایی بابا بچسب به بدبختیهای مملکت وملت خودت کم ملت را ؟......فرض کنید .می خواهید بااین کار افکار ملت را درهم برزید وبگویید ما وضعمان خوب است ؟بس کنید ملت میدانند چه خبر است فقط این خواب الودگی انها را کلافه کرده وروزی از خواب بلند می شوند وواویلا به ان مسئولین وعقلا ؟ولی امید وارم دیر نشود؟....
بیچاره ایتالیا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان