بازدید 7384
۵

دستگیری اعضای باند «گوریل وحشت‌آفرین» در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان جزئیات دستگیری اعضای باند «گوریل وحشت‌آفرین» را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰ 22 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، خداداد سالاری اظهار کرد: شب‌گذشته جمعی از اراذل و اوباش با سلاح‌های سرد و قمه به سر دستگی فردی به نام مستعار «گوریل» با ورود به شرکت رفاه کرمان اقدام به ایجاد ناامنی، رعب و وحشت در این فروشگاه برای مشتریان و مردم و تخریب اموال کردند.

وی با اشاره به متواری شدن این مجرمان و پخش تصاویر این حمله و تهاجم در فضای مجازی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کرمان با دستورات و احکام قضایی و طی عملیات ویژه و هماهنگ سردسته این باند به همراهی سایر شرکاء جرم را کمتر از یک ساعت شناسایی و در مخفیگاه شان دستگیر و تحویل دادسرا کردند.

سالاری ادامه داد: خوشبختانه با اقتدار پلیس شهرستان کرمان هر شش نفر مهاجم متهاجر دستگیر و با تعیین بازپرس ویژه از سوی این دادسرا و با توجه به ایجاد رعب و هراس در بین شهروندان و حمل قمه و سلاح سرد و تشکیل باند برای اقدام علیه امنیت مردم و فضای کسب و کار به این افراد اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور و محاربه تفهیم و با قرار بازداشت موقت در بازداشت قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در ادامه بیان داشت: اعضای این باند سابقه زور گیری، اخاذی، صرف مشروبات الکلی و تهدید را در سوابق اتهامی خود داشته و سردسته این باند از افراد زورگیر و مخل امنیت جامعه هستند.

سالاری در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی پلیس شهرستان کرمان در امر شناسایی و دستگیری متهمان باند مذکور افزود: دستگاه قضایی به همراهی مجموعه مقتدر پلیس اجازه نخواهد داد فضای امن جامعه و امنیت مردم و شهروندان توسط جمعی اراذل و اوباش مورد تعرض قرار گرفته و در این زمینه با قاطعیت عمل خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
قاضی اونهارو دوباره ازاد می کنه و روز از نو روزی از نو
24 ساعت بعد آزاد میشن
مجازات چنین افرادی به اندازه کافی بازدارنده نمیباشد
سریعا اعدام. زنده ماندن این اشرار به صلاح جامعه نیست
اعضای این باند سابقه زور گیری، اخاذی، صرف مشروبات الکلی و تهدید را در سوابق اتهامی خود داشته و سردسته این باند از افراد زورگیر و مخل امنیت جامعه هستند."
واقعا روتون میشه اینا رو بگید؟؟!! با این همه شرارت ، اینا داخل جامعه چکار میکنن؟ واقعا قانون ما اینقدر ضعیفه که قادر نیست این جور اشرار رو یا اصلاح کنه یا به سزای اعمالشون برسونه؟ هر جاش رو باید اصلاح کنن خب زودتر انجام بدن و مردم رو از شر این افراد نجات بدن.متاسفانه سرعت عمل برخورد با این افراد هم بسیار کنده! توجه کنین میگن یکساعت بعد گرفتیمش در حالیکه طرف با همدستاش هرکاری در اونزمان میخواستن با مردم کردن پس نیروهای 110 کجا بودن که باید در محل حاضر می شدن؟ این بی مسئولیتی رو در قبال امنیت مردم چه کسی باید پاسخ بده؟ بارها شده دیدم که درگیری بوچود اومده ولی پلیس حاضر به حضور در صحنه به موقع نیست و میگذاره تمام اتفاقات بیافته و بعد از تمام شدن همه چی تازه اقدام میکنه مثل همین که داخل فروشگاه رو داغون کردن و اونجا بودن ولی هیچ نیرویی حاضر نبوده و یکساعت بعد رفتن دنبالش.یعنی هرچی بوده دیگه اتفاق افتاده.اینکه درست نیست و امنیت مردم برعکس زیر سوال میره.عکس العمل باید سریع و شدید و قوی باشه تا اصلا کسی جرات تخلف نکنه.این چیزی که نوشتن باعث افتخاز پلیس و قوه قضاییه نیست
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی