بازدید 3244

ارائه خدمات هلال‌احمر تا پایان صفر در عراق ادامه دارد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر نیرو در دوره اول خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد و افزود: در دور دوم خدمت رسانی، با توجه به کاهش تعداد زوار عتبات عالیات و کاهش تعداد مراجعان به درمانگاه‌های هلال احمر، تعداد نیرو‌های هلال احمر نیز کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰ 22 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدتقی حلی‌ساز با اشاره به اینکه از شب گذشته ۱۵۰ نیروی تازه نفس در قالب کادر درمانی درمانگاه‌ها وارد عراق شده اند، گفت: کادر درمانی در دور نخست خدمات رسانی به زائران بعد از ۲۰ روز خدمت شبانه روزی، در حال بازگشت به ایران هستند.

وی، از فعالیت سه درمانگاه الماس شرق، بلدالاولیا و ملاک در کربلا و دو درمانگاه نبأ و ام القری در شهر نجف به عنوان درمانگاه‌های ثابت هلال احمر ایران تا پایان ماه صفر خبر داد و افزود: درمانگاه‌های هلال احمر ایران در کاظمین و سامرا نیز به تدریج در حال تعطیل شدن هستند و ظرف یکی دو روز آینده به فعالیت خود پایان خواهند داد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتظارات شما از خدمت رسانی به زائرین اربعین در عراق برآورده شده است؟ گفت: البته که دیگران باید ما را نقد و ارزیابی کنند، اما با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده در حجم فشرده کاری، کمتر پیش آمد که نارضایتی مردم را در خصوص ارائه خدمات درمانی شاهد باشیم.

وی همچنین با اشاره به ارزیابی مثبت مسئولان در بازدید از درمانگاه‌های هلال احمر ایران در عراق گفت: این بازخورد‌های مثبت، مایه دلگرمی تیم اعزامی مرکز پزشکی هلال احمر به عراق و ادامه روند ارائه خدمات درمانی تا پایان ماه صفر است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر