بازدید 2224

واکنش جمعیت الوفاق بحرین به میزبانی از یک هیئت اسرائیلی

جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین با صدور بیانیه‌ای اقدام رژیم حاکم بر این کشور در میزبانی از یک هیئت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ 21 October 2019

جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین با صدور بیانیه‌ای اقدام رژیم حاکم بر این کشور در میزبانی از یک هیئت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری "لؤلؤه" بحرین، جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین در این بیانیه ضمن محکوم کردن میزبانی آل خلیفه از یک هیئت اسرائیلی برای مشارکت در نشستی مربوط به امنیت دریانوردی در خلیج فارس، تاکید کرد: رژیم بحرین اصرار دارد تا خاک پاک بحرین را آلوده کند، حضور صهیونیست‌ها یک خطر است و توطئه‌ای بزرگ درخصوص امنیت ملی در این منطقه به شمار می‌آید و این حضور در ایجاد بی‌ثباتی در کل منطقه نقش بسزایی دارد.

در این بیانیه همچنین آمده است: عادی‌سازی روابط و توطئه‌گری با صهیونیست‌ها جنایتی بزرگ است و رفتار رژیم حاکم در بحرین که از موضع حمایت ملی برخوردار نیست، دیدگاه بحرین را نشان نمی‌دهد و گام‌هایی که رژیم صهیونیستی برمی‌دارد بر اساس برنامه‌ها و حساب‌های مشکوک است.

جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین در بیانیه خود همچنین اعلام کرد: برگزاری اینگونه کنفرانس‌ها و میزبانی از صهیونیست‌ها به مردمی بودن و مشروعیت رژیم حاکم اضافه نخواهد کرد و همچنین باعث تغییر در وضعیت بحرانی و ناامیدکننده حاضر در درگیری میان ملت و رژیم و  نیز عدم توافق و ثبات در بحرین نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی