بازدید 3046

خسارت سیل به ۴۲ هزار کشاورز مازندرانی

کد خبر: ۹۳۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ 21 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، مهدی رازجویان در جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه هیچ کمک و امداد غیبی برای بازسازی مناطق سیل زده به استان ارسال نشده است تصریح کرد: تلاش و پیگیری مسئولان و مردم استان سبب شد تا اقدامات بازسازی سیل مورد تقدیر قرار گیرد.

وی با اشاره به سهم برخورداری مازندران نسبت به استان‌های دیگر تصریح کرد: چرا باید جاده کیاکلا به بابل و برخی طرح‌های همرانی استان به طول کشد.

رازجویان یادآور شد: ما می‌توانیم با پیگیری و جدیت بیشتر امور را به سرانجام رسانیم و اگر کوهی از اعتبار داشته باشیم و عزم نداشته باشیم نمی‌توانیم مسائل را حل کنیم.

معاون استاندار مازندران از تخصیص ۱۵۸ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل به زیرساخت‌ها خبر داد و گفت: این درحالی که ۷۰۰ میلیارد تومان سیل به زیرساخت‌ها خسارت زده است.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود اعتبارات باید در اجرای پروژه‌ها اولویت بندی داشته باشیم و طرح‌های مهم را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۲ هزار کشاورز براثر سیل امسال دچار خسارت شدند گفت: ۳۸ هزار نفر در سامانه سجاد ثبت نام کردند و مابقی به دلیل کمبود وقت نتوانستند ثبت نام داشته باشند.

رازجویان با اظهار اینکه برای اولین بار دولت برای جبران خسارات کشاورزی به کشاورزان اعتبار درنظر گرفته است تصریح کرد: این اعتبار برای اولین بار توسط دولت مصوب شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی