بازدید 42654
هزار و هشتصد و دهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سکانس غم‌انگیز شبنم نعمت‌زاده در دادگاه/حسن روحانی تا چه ساعتی مشغول کار در دولت است؟/رفع توقیف فیلم عیاری پس از ۹ سال/با قانونگذاری نمی‌توان از خرید و فروش رأی جلوگیری کرد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: رایزنی شورای عالی جبهه اصلاح طلبان برای انتخابات/پزشکیان: هیچ مشکلی نداریم که راه حل نداشته باشد/حقوق وزیران و نمایندگان لبنان نصف شد/جای خالی آیت‌الله در بین اصولگرایان پنج ساله شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 21 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
کسی که مانع سخنرانی سروش در دانشگاه شد چطور محور اصلاحات می‌شود

کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران گفت: اولین و بزرگ‌ترین مشکل اصلاحات، مشکل هویتی است. آقای عارف که روزی در مقام ریاست دانشگاه تهران، مانع سخنرانی آقای عبدالکریم سروش شد، چطور امروز به شخصیت محوری اصلاحات تبدیل شده است؟ بنده سال ۶۸ که به تهران آمدم و شهردار تهران شدم، هیچ‌وقت ادعای اصلاح‌طلبی نداشتم. گفتیم می‌خواهیم این شهر آلوده، کثیف و مخروبه را درست کنیم؛ ما اصلاحات را همین می‌دانیم. ما از پدرخواندگی استعفا داده‌ایم، اما گویا این فرزندخوانده‌ها هستند که این استعفا را نمی‌پذیرند. من خودم را ممکن است پدر بدانم، ولی پدرخوانده نمی‌دانم. /روزنامه اعتماد

جای خالی آیت‌الله در بین اصولگرایان پنج ساله شد

۲۹ مهر ۱۳۹۳ نه تنها برای یک تشکل سیاسی روحانی قدیمی بلکه برای سیاست ایرانی یک نقطه عطف به حساب می‌آید. روزی که آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی پس از شش ماه کما، دار فانی را وداع گفت: تا جناح راست یکی از بزرگان خود و سیاست ایران یکی از وزنه‌های خود را از دست بدهد. پنج سال از آن روز گذشته، اما خلأ شیوخی چون مهدوی‌کنی همچنان در سیاست ایرانی به خصوص در میان اصولگرایان به چشم می‌آید. به نظر می‌رسد حضور بیشتر و البته دادن آزادی عمل به امثال ناطق‌نوری در جامعه روحانیت مبارز شاید بتواند نخ تسبیحی برای اصولگرایان باشد تا دانه‌های پراکنده جناح راست را همانند دوران اقتدار مهدوی‌کنی حول یک محور و به دور از هیاهو و تندروی جمع کند. /ایسنا

با قانونگذاری نمی‌توان از خرید و فروش رأی جلوگیری کرد

سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور گفت: نباید اجازه دهیم که برخورداری از منابع مالی زمینه ساز ترجیح یک نامزد بر نامزد دیگر شود. در رابطه با خرید و فروش رأی اگر شما می‌گویید که جلوگیری از آن صرفا باید با قانونگذاری اتفاق بیفتد امکان‌پذیر نیست؛ مصداقی که شما درباره خرید و فروش رأی گفتید از ابتدای تدوین قوانین انتخاباتی ما جرم بوده است، اما بعضا در جا‌هایی اتفاق می‌افتد؛ بنابراین، ما نمی‌توانیم بگوییم صرفا با قانون می‌توان همه ایرادات را رفع و رجوع کرد. اگر در جایی خرید و فروش رای اثبات شود و در نتیجه انتخابات هم مؤثر باشد حتماً انتخابات ابطال و با متخلفان برخورد می‌شود.

امام جمعه اسالم: کانال تلگرام دارم و توییت می‌کنم

امام جمعه اسالم با تأکید بر لزوم ارتباط با فضای مجازی گفت: فضای مجازی برای روحانیت و ائمه جمعه برای ارتباط با جوانان اهمیت دارد. محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه اسالم، درباره اهمیت فضای مجازی گفت: در تلگرام هم کانال دارم و هم شخصا آن را دنبال می‌کنم. گهگاهی هم یک توئیت می‌زنم. این روز‌ها اهمیت فضای مجازی مانند نیاز ضروری انسان به مایحتاج روزانه خودش است. هر مقداری که انسان به آب و غذا و خواب و آگاهی نیاز دارد؛ همان مقدار به فضای مجازی نیاز دارد.

جاماندگان از تحولات اجتماعی، فکری به حال خودتان بکنید

مسیح مهاجری در سرمقاله امروز روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «واقعیت اینست که مسئولان ما در تمام بخش‌های دولتی و حکومتی «جاماندگان» از تحولات اجتماعی جامعه امروز خودمان هستند و باید فکری به حال جاماندگی خودشان بکنند و به این سوال اساسی پاسخ بدهند که چرا نتوانسته‌اند حیات طیبه انسانی را آن طور که در شأن نظام جمهوری اسلامی است تحقق ببخشند.»

شاخص فلاکت برای دومین‌مرتبه به بالای ۵۰ درصد رفت

شاخص فلاکت در ایران برای دومین‌بار از مرز ۵۰ درصد فراتر رفت. به نوشته همشهری، مرکز آمار با انتشار گزارش فصل بهار سال ۹۸، از عقب‌ماندگی شاخص‌های کلیدی اقتصاد ایران نسبت به اهداف تعیین‌شده در برنامه ششم پرده‌برداری کرد. مرکز آمار گزارش داد شاخص فلاکت به‌ معنای مجموع نرخ بیکاری و تورم در بهار امسال، به ۴۸.۴ درصد رسید و در تابستان امسال به ۵۳.۲ درصد افزایش یافت. برآورد‌های جهانی نشان می‌دهد میانگین شاخص فلاکت در محدوده ۱۲ درصد است.
 
فاتح: ادعای کرباسچی کذب است

دکتر ابوالفضل فاتح، دبیر وقت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران درخصوص اظهارات آقای غلامحسین کرباسچی درباره نحوه رفتار دکتر عارف با روشنفکرانی همچون دکتر سروش و طباطبایی گفت: این اظهارات درباره آقای دکتر عارف که از اساتید برجسته و سیاستمداران شریف کشور است، دقیق نیست. در زمان ریاست دکتر عارف در دانشگاه تهران گروه‌هایی خواستار توقف تدریس دکتر سروش در دانشگاه تهران بودند، اما دکتر عارف که خود از اساتید برجسته علمی بودند و حفظ استقلال و ساحت دانشگاه را ضروری و محترم می‌دانستند، در برابر این جریانات مقاومت داشتند و تا جایی که می‌دانم دکتر سروش به تدریس خود در آن مقطع ادامه دادند. علاوه بر آن آقای دکتر عارف در عین تأکید بر استقلال علمی از مشوقان نشاط سیاسی دانشجویان و حامیان انجمن اسلامی دانشگاه تهران بودند.
 
رفع توقیف فیلم «خانه پدری» کیانوش عیاری پس از ۹ سال

پیش فروش بلیت فیلم خانه پدری ساخته کیانوش عیاری آغاز شد. این فیلم از روز چهارشنبه، اول آبان‌ماه اکران می‌شود. /ایران
 
حقوق وزیران و نمایندگان لبنان نصف شد

نخست وزیر لبنان:مطالبات تظاهرات‌کنندگان به حق و کرامت آن‌ها محفوظ است. حقوق رؤسا، وزرا و نمایندگان سابق و فعلی پارلمان ۵۰ درصد کاهش می‌یابد. بودجه با کسری ۰.۶ درصدی روبه روست و هیچ مالیات جدیدی بر مردم تحمیل نشده است.۲۰ میلیارد لیر برای حمایت از خانواده‌های نیازمند اختصاص می‌یابد. حمایت از شما (تظاهرات‌کنندگان) و تحرکات مسالمت‌آمیز شما وظیفه دولت است. صدای تظاهرات‌کنندگان شنیده شد و اگر انتخابات زودهنگام مورد خواست شما باشد، من از شما در این مورد حمایت می‌کنم. / فارس
 
کنایه توئیتری به خستگی حسین شریعتمداری

فرید مدرسی در توئیتی نوشت: مدیر مسئول روزنامه کیهان مایل نیست هر روز علیه رئیس جمهور و دولت تیتر بزند و یادداشت بلند بالا بنویسد. فرید مدرسی، فعال رسانه‌ای در توئیتی با هشتگ #حسین شریعتمداری و #روزنامه کیهان نوشت: آقای حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان مایل نیست هر روز علیه رئیس جمهور و دولت تیتر بزند و یادداشت بلند بالا بنویسد؛ واقعا خسته شده، اما می‌داند این پرچم از دستش بیفتد، ده‌ها نفر در کمین نشسته اند، تا کیهان را از او بگیرند، جوان هستند و جویای نام. شما بودید چه می‌کردید؟
 
حسن روحانی تا چه ساعتی مشغول کار در دولت است؟

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه هیچ یک از رؤسای‌جمهور قبلی با خانه احزاب جلسه نداشتند، گفت: اگر وقت باشد ما به این کار خواهیم رسید. محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور طی شش سال گذشته جلسه‌ای با خانه احزاب نداشته است و چه زمانی می‌خواهد برای این نهاد صنفی وقت بگذارد، گفت: من از این قراری که می‌فرمایید خبر ندارم؛ رؤسای جمهور دیگر هم این جلسه را نداشتند. وی افزود: به هر حال هر جلسه‌ای خوب است که برگزار شود به شرط اینکه وقت رئیس‌جمهور را «الاهم فالاهم» کنیم، زیرا قطعا رئیس‌جمهور هم مانند همه ما صبح ساعت ۷:۳۰ الی ۸ که می‌آید تا ساعت ۱۰ تا ۱۱ شب به یک مقدار از کار‌های کشور می‌رسد و توقعات از ایشان هم الی‌ماشاءالله است. حالا اگر وقت باشد ما به این کار [جلسه با خانه احزاب] هم خواهیم رسید.
 
پزشکیان: هیچ مشکلی نداریم که راه حل نداشته باشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی نداریم که چندین هزار راه حل نداشته باشد، گفت: وقتی به بن بست می‌رسیم یعنی جاهلیم و علم برون رفت از مشکلات را نداریم و باید با افزایش علم خود راه‌های حل مشکلات را بیابیم. نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کاری کنیم که جوانان و مدیران و مردم درگیر کتاب و مطالعه شوند، افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات، در گام اول، دانستن با کتاب و بعد توانستن است. وی خاطرنشان کرد: معتقدم کتاب و مطالعه می‌تواند مشکلات کشور را کاهش دهد، لذا باید در راه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش‌ها را افزایش دهیم.
 
سکانس غم‌انگیز شبنم نعمت‌زاده در دادگاه

شبنم نعمت زاده در آخرین دفاعیاتش در دادگاه با بیان اینکه من آبروی خود و خانواده ام را نمی‌برم و صادقانه کار کردم، گفت: پدر من پدر خوبی نبود، ولی برای مملکت مدیر خوبی بوده است و به عنوان مدیر خوب به او مدیونم؛ نه به عنوان پدرم. ۴۰ سال من تنها بودم و پدری نداشتم بیش از صد تا شهرک صنعتی پدرم راه اندازی کرده است و تمام عید و تعطیلات در ماهشهر بودیم تا ماهشهر ساخته شود آنجا بیابان بود تا ساخته شد. به همین دلیل به عنوان مدیر از پدرم سپاسگزارم و دلم میخواهد مدیران و جوانان از امثالی مثل پدرم استفاده کنند و حتی طلبکارها. ایشان همه جوره به همه مشاوره می‌دهد و ایشان اطلاعات زیادی دارد، ولی اتفاقاتی به او نسبت داده شده است که خوب نبوده است. در خانواده پدر خوبی نبوده و نه شب و نه صبح او را می‌دیدیم و وقتی خواب بودیم می‌آمد و وقتی بیدار می‌شدیم رفته بود. انتساب‌ها صحیح نیست.
 
رایزنی شورای عالی جبهه اصلاح طلبان برای انتخابات

بیست و یکمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان به ریاست محمدرضا عارف برگزار شد. در این جلسه ضمن بحث و بررسی مهمترین اخبار و تحولات داخلی و بین المللی از تلاش همه مسئولین و نهاد‌ها و مردم در برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین قدردانی کردند. همچنین در این جلسه هیأت رئیسه شورای عالی به اعضا اعلام کرد، هنوز درخصوص اعضای ستاد مرکزی انتخابات این شورا جمع بندی نهایی صورت نگرفته است و اسامی که بعضا در رسانه‌ها مطرح می‌شود گمانه زنی است و قطعیت ندارد. در این جلسه همچنین با توجه به تجارب فرایند‌ها و سازو کار‌هایی که در تهیه لیست انتخاباتی در دوره‌های گذشته وجود داشته بحث و تبادل نظر صورت گرفت و با آسیب شناسی روند‌های پیرامون این سازوکار و نقاط ضعف و قوت آن، بر ضرورت اتخاذ روشی شفاف و دموکراتیک که انسجام و وحدت جبهه اصلاح طلبان را مخدوش نکند تاکید شد.
 

شکوری راد: عارف سرلیست اصلاح‌طلبان نمی‌شود
علی شکوری راد در پاسخ به پرسش دیگری درباره سر لیستی اصلاح طلبان و عدم تمایل عارف به این سر لیستی گفت: من مستقیما از آقای عارف چنین چیزی نشنیده‌ام، ولی شنیده‌هایی وجود دارد که احتمالا بر اساس همان شنیده‌ها چنین مباحثی مطرح می‌شود. چندی پیش در حزب میزبان وی بودیم و خانم منصوری هم عضو هیأت رئیسه شورای عالی هستند و جلسات نزدیکی با ایشان دارند اما چنین چیزی مستقیم نشنیده‌ام؛ البته برداشت من دور از این خبر نیست. وی با تأکید بر اینکه ما متولی تأیید یا رد اخبار دیگران نیستیم، تأکید کرد: وقتی هنوز لیستی نداریم طبیعتا سرلیست هم نمی‌توانیم داشته باشیم.   شورای نگهبان به قدری از حد خودش فراتر رفته که انتخابات عملا دو مرحله‌ای شده است. به هر حال ما این نظارت استصوابی را قبول نداریم و فکر می‌کنیم شورای نگهبان به مردم جفا می‌کند. وی ادامه داد: حتما افرادی که قابلیت سرلیستی داشته باشند را داریم و اگر شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تصمیم گرفتیم در تهران لیست بدهیم و دامنه انتخابمان آنقدر بسته باشد که تنها از میان همین نمایندگان تهران حق انتخاب داشته باشیم آن وقت فکر می‌کنیم که اصلا شرایط لیست دادن وجود دارد یا خیر؟ در مورد کاندیداتوری  دکتر عارف برای ۱۴۰۰ هیچ بحث تشکیلاتی نشده است.

توضیحات ظریف درباره اعلام آمادگی اش برای سفر به ریاض
محمدجواد ظریف درباره اظهارات منسوب به خود در گفت‌وگو با المسیره یمن مبنی بر آمادگی‌اش برای سفر به ریاض برای حل و فصل اختلافات با عربستان سعودی هم اظهار داشت: اتفاق خاصی نیفتاده است. همیشه آماده بودیم به کشورهای همسایه سفر کنیم و به کشورهای همسایه برویم. رئیس دستگاه دیپلماسی با بان اینکه کماکان این آمادگی را داریم، خاطرنشان کرد: دست جمهوری اسلامی همیشه به سمت کشورهای منطقه دراز بوده و اگر زمینه فراهم باشد و در کشورهای همسایه آمادگی باشد برای این که همکاری بکنند حتما ما این آمادگی را خواهیم داشت.

پروانه سلحشوری: تبلیغات کاندیداها در زمان انتخابات به معادلات مالی تبدیل شده
پروانه سلحشوری از فرصت کمی که کاندیداها برای تبلیغات در اختیار دارند سخن به میان آورد و گفت: تبلیغات کاندیداها در زمان انتخابات به معادلات مالی تبدیل شده که کاندیداها توسط اسپانسرهایی حمایت و تبلیغ می شوند و در ازای آن نمایندگان در صورت موفقیت باید توقعات اسپانسرها و حامیان انتخاباتی خود را برآورده سازند که مبارزه با این رسم های غیرقانونی بسیار هزینه بر است. وی تأکید کرد: وظیفه نمایندگان مجلس، مطالعه و بررسی طرح ها و تصویب قوانین به صلاح کشور است و اموری چون برق کشی به نقاط خاص، استخدام های موردی و احداث فرودگاه و واحدهای صنعتی توسط نمایندگان باعث می شود آنان از انجام وظایف اصلی خود باز بمانند. نمایندگان باید بتوانند با تصویب طرح ها و قوانین مناسب، مشکل اشتغال را به صورت کلان حل کنند نه اینکه به صورت موردی استخدام و یا اشتغال ایجاد کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱۲
اقای امام جمعه با افتخار می گویید که از این دو پیام رسان استفاده می کنید و قانون کشور را دور می زنید
و چون عمومی کردین مصداق مجرم بودن دارد!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
یعنی برای کسیکه شاخص فلاکت و بیکاری و تورم را به حداقل 53/2 رسانده، در مدت شش سال ریاست جمهوری قیمت همه چیز را چندبرابر کرده، برادرش بخاطر فساد اقتصادی زندانیست، منعقدکننده عهدنامه های شکست خورده سعدآباد در دهه هشتاد و برجام در دهه نود است و قریب به اتفاق وُزرا و معاونانش یا خودشان و یا فرزندانشان، مولتی میلیاردهای بی دغدغه و بی درد اند و هزارویک مسئله و ماجرای دیگر که تابناک جرئت انتشارش را ندارد، نباید هر روز علیه او تیتر زد و یادداشت بلند بالا نوشت؟!
دم حاج حسین شریعتمداری و کیهان گرم که در این سن و سال باز هم به تلاشش ادامه میدهد
دستمریزاد
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
من خبر را نخواندم ولی دیدم اسم یکی از فامیلهای بنده در خبر اومده. از خوشحالی خوشحال تر شدم کلا ما نعمت ها و نعمت زاده ها برای جامعه نعمتیم
همه قهرمان و نخبه و مدال آور و کلا ژنمون از فضا اومده
بازهم از اظهار لطف شما طرفداران خودم خوشحالم
سپهر سهرابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
تنها دلیلی که شبنم نعمت زاده از چادر داره سواستفاده میکنه اینه که قیافش در آینده در جایگاه یه متهم توی دادگاه در تاریخ ماندگار نشه و باعث سرشکستگی و سرافکندگی نسلهای بعدش نباشه که مادر یا مادربزرگشون رو توی اون وضعیت ببینن فقط یه خواهشی داشتم که
قاضی و نماینده دادستان قبل از آغاز دادگاه یه بار درست و درمون گردی صورت نعمت زاده رو ببینن شاید یکی دیگه رو جای خودش فرستاده باشه تا تقلید صدا کنه!
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
من هم اگر موقعیت شبنم را داشتم این پول های بی زبان را اجازه نمیدادم در سرزمین های سوخته خرج بشه . کسانیکه در همین بخش نظر سخنان قشنگی میگویند اگر شرایط برای انها مساعد بود ده برابر شبنم و خاوری و وووو زنجانی . املاک نجومی میخوردند . . اگر من هم بودم فقط کارت حصور و عیاب میزدم ولی کار نمیکردم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
کاش قانون کشور چیزی که ۴۰ میلیون نفر از افراد جامعه (که تقریبا شامل تمام افراد با سواد و بالای ۱۲ سال را شامل میشه) استفاده میکنن ، ممنوع نمیکرد و خودشو مقابل خواست مردم قرار نمیداد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
یه دوستی به اقای احمدی نژاد گفت یاور مستضعفان جهان یاد ویدئویی افتادم که توی یه همایش یه جوان شرق آسیایی دوان دوان خودش رو به احمدی نژاد رسوند و بغلش کرد و میگفت که خیلی دوستش داره و زده تو دهن هرچی غربیه و کلا واقعا مردم جاهای دیگه دنیاهم بخاطر سخنرانی های اتشینش توی سازمان ملل و جاهای دیگه طرفدارش بودند و کمتر پیش میاد که رئیس جمهور کشوری بی تأثیر در تحولات جهانی رو انقدر همه بشناسنش و باهاش اشنا باشن مثلا اگه توی چین یا هند یا اندونزی یا استرالیا یا کانادا اگه بگین رفسنجانی یا بنی صدر یا روحانی هیچکس اونا رو نمیشناسه اما احمدی نژاد فرق میکنه افراطی های صهیونیسم هم که توی اجلاس داووس و جاهای دیگه نشون دادن که چقدر ازش متنفرند و همیشه احمدی نژاد رو با بازوبند صلیب شکسته آلمان نازی نمایش میدادن و کلا یادش بخیر هرچند که واسه ریاست جمهوری دیگه بهش صلاحیت نمیدن و نهایتا باید بفکر شرکت در مجلس شورای اسلامی و یا شورای شهر باشه و از انجائیکه امثال مطهری و محمود صادقی و عارف در مجلس و رفسنجانی و خیلی از افراد ناشناس در شورای شهر تهران صلاحیت گرفته اند پس دور از انتظار نیست که جناب احمدی نژاد بتواند حداقل نماینده مجلس شورای اسلامی و حتی رئیس ان بشود
ناشناس ۲۲:۲۲
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
اقا آموزش و پرورش چرا یه نگاهی به حقوق پایین معلمان ابتدایی نمیندازه؟ تابناک خواهشا پیگیری کن که معلم های دبیرستان بخاطر اینکه دانش آموزان اکثرشان از کلاسها و کتابهای متفرقه استفاده میکنن کلا همه آنها سر کلاس کم کاری میکنند و اصلا درسی نمیدهند اما معلمان ابتدایی در تمام دقایق و ساعات باید انجام وظیفه کرده و با دانش آموز پیش بروند و جالب اینجاست که حقوق و مزایای دبیران دبیرستانی بیشتر از معلمان ابتدائیست تابناک خواهشا یبار پیگیری کن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
خان محمد علی ؟ اصلاح طلبان اگر این مواردی که بر شمردید دارند یا هستند . حداقل یه گوشه چشمی هم به عیب و ایراد جناح مقابل اصلاحات باز میکردید ولی من شما دوستان را در سال گدشته از دولت روحانی روایتی هست که بودجه نهادهای که بودجه میگرفتند ولی برای دولت گزارش نمیدادند که کجا خرج‌میشود و گفتند که مجلس حق ندارد آن بودجه چندین هزار میلیارد تومانی را حتی کم‌کند . بنابراین تنها کاری که دولت روحانی کرد کمی در گزارش اختصاص بودجه به اطلاع عموم رساند . اما سوال اساسی این هست وقتی نخادهای موازی با کار دولت بودجه میگیرند ولی پاسخگو حتی ارباه گزارش نیستند ایا زیر مجموعه دولت و ملت این تلقی ایجاد نمیشود که اگر قدرتی دارید اگر به مسولیت ثروتی رسیدید بهتر استفاده کنید .؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
درسته که بعداز آمدن آیت الله رئیسی به ریاست قوه قضاییه همه چیز عالی داره پیش میره و اتفاقا ازادی هایی هم درمورد پوشش به متهمان داده شده اما شبنم نعمت زاده به معنای واقعی کلمه چادر رو به سخره گرفته و اگه قرار باشه که هرکس هرچی که دلش میخواد رو بپوشه که نمیشه شاید یکی شلوارک یا رکابی بخواد بپوشه توی آمریکا و اروپا هم اگه دقت کنید متهمان از لباسی متحدالشکل استفاده میکنن
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
امام جمعه همیشه فراتر از قانون است . قانون برای عوام است نه عده ایی خاص : زندان چک مرخصی ازدواج استخدام اخراج وام گرفتن و پس دادن تحصیل قبول شدن و ... برای مردم ه . دروغ می گم منتشر نکن .
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
گناه شبنم بیشتره یا مرتضوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
خطاب به فیلتر شکن فرانسه
بازی با دارو بازی با جان انسانهای بیشماریست حتی بسیار بسیار بیشتر از زندانیان کهریزک و غیره پس خطای شبنمتان که فقط چون دختر یک اصلاح طلب است و از آن همانند محمدعلی نجفی حمایت میکنید بسیار بسیار بسیار بیشتر از مرتضویست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
کجایند شسیستم های مک چهل ساله کجایند حسین شریعت مداریون
کجایند پرچمیون
این مکیون
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
با برجام بازی سیاسی نکردید ؟چقدر هزینه سیاسی و اقتصادی به ملت وارد کردید . خسارت ها را چه کسی جواب میدهد ؟ فعلا که تمام خسارت ها را به دولت محول شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
درود بر آیت الله العظمی ابراهیم رئیسی بت شکن


























درود بر حاج پاسدار خلبان دکتر محمد باقر قالیباف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
اقا چرا ج حد اقل تا دوازده شب صبر نمیکنید و یک ربع یا بیست دقیقه مانده کامنتها رو رند و گرد شده رها میکنید تا دو بعداز ظهر فرداش؟ هیچکس چرا پاسخگو نمی باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
۲۳:۲۶
برجام حاصل ابتکارات دولت روحانی بود که با گرفتن پرونده هسته ای از شورای عالی امنیت ملی و تحویل اون به وزارت خارجه سعی داشت هرچه سریعتر به توافق با غربی ها برسه و این عجله حتی تو کتاب خاطرات وندی شرمن هم بهش اشاره شده متاسفانه این دوستان اینو در نظر نگرفتن که غربی ها هسته ای رو به عنوان گامی برای خلع سلاح ایران می خوان و همین در ادامه مشکل ساز شد و حالا طبیعتا مسئولیت این متوجه خودشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
ناشناس ۲۲:۱۵
احمدی نژاد شاید استکبار ستیز بوده اما مظلوم ستیز بوده
مظلوم ترین وآسیب پذیرترین قشر اتباع خارجی پناهجویان متاثر از جنگ افغانستان بود که حتی حمایت دولت خودشون رو هم نداشت
این جماعت میلیونی را درحین جنگ با قساوت حتی زنان وخردسالانشان را اخراج کردند که باعث صدمات وحتی تلفات جانی وروحی شدیدی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
آقای خان محمد علی.همه اینهایی که نوشتی،درست ولی همه حقیقت رو ننوشتی.ضمنا اینها همه محصل سالهاست نه 6 ساله
درود بر حاج دکتر استاد محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور رهبر و حامی مستضعفین جهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
سیدش رو جا انداختی اخوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
واقعیت تلخه انقد منفی بدید تا منفی دونتون پاره شه خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
فرمایش امام علی ع :
بر صورت متملقان خاک بپاشید
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
شاید ایشان امیرکبیر بود و یا شاید هم کوروش کبیر بود ولی بعداز این که رهبر فرمودند که صلاح نیست که در انتخابات ۹۶ شرکت کنی اما بدون هیچ توضیحی و هیچ توجیهی آمد شرکت کرد و بجز اینکه به بقیه بگه که شما از پشت پرده خبر ندارید و دلیل امدنم را نمیدانید چیز دیگه ای نگفت پس یاور رهبری بودنش رو زیر سوال برد ای کاش ای کاش ای کاش و ای کاش احمدی نژاد صبر میکرد و در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا میشد همانطوری که موسوی باید سال ۸۸ صبر میکرد و در انتخابات ۹۲ کاندیدا میشد و بنظرم اگر هر دو (احمدی نژاد و موسوی) کمی صبر پیشه میکردند و از خود جنبه نشان میدادند در انتخابات های بعدی حتما پیروز میدان بودند اما امان از بی تدبیری و عجول بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
ایول داری دادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
ناشناس ۲۲:۳۴ واقعیتش وقتی به گرونی های الان نگاه میکنم میبینم که بیراهم نمیگه اخه نالوتی اسپورتیج هفتصد میلیون تومن می ارزه؟ اقا ما که توانشو نداریم ولی وقتی که اسپورتیج میشه هفتصد میلیون خوب پژو پارس هم میشه صد میلیون و ال نود هم میشه صد و بیست میلیون حالا شما هی به طرفدارای احمدی نژاد بگو متملق مگه چیزی تغییر میکنه!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
دنبال مهره جدید و با سواد بگردید . البته چون حزب نداریم . قدرت حزبی وجود ندارد باید اینقدر صبر کنیم تا دقیقه نود چند نفر را شورای نگهبان بمردم‌معرفی کند . الان نگاهی به امریکا بیندازید ترامپ میداند در در دو سال اینده رقیب انتخاتیش چه کسانی هستند .
نویسنده نظراصلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
با این که به نظرم کامنت بالایی خان محمد علی اقا پخته ترین کامنتش در این چند وقت اخیر بود ولی بازهم به نظرم احمدی هزار برابر شرف دارد نسبت به خیلی ها به امید ریاست جمهوری حاج دکتر استاد محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور رهبر و حامی مستضعفین جهان و شکارچی عبدالمالک ریگیِ تروریست که در دولت ایشان به درک اسفل السافلین واصل شد دم همه طرفداران و هواداران احمدی نژادی در سرتاسر جهان هم گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
خطاب به ناشناس ۲۲:۲۵ اگه این نظر رو توی خبرگزاری فارس یا خبرنگاران جوان و یا مشرق نیوز و یا تسنیم میدیدیم چینش منفی مثبت ها به کلی فرق میکرد و برعکس بود و این فقط بخاطر اختلاف طیف مخاطبان این خبرگزاری هاست که در مقابل انهایی که نام بردم مثلا اصلاحاتیا معمولا میان سمت اینجا و یا عصر ایران و خبرآنلاین
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
سایت عصر ایران نطر مخاطبانش را پخش نمیکند مگر اینکه سفارشی یا از خودشان باشد من چند تا نظر در مورد با رویکرد اصلاحات در چند تیتر خبریش دادم پخش نکرد محدودیت و خطوط قرمز دارد یعنی دو تا محدودیت وجود دارد . یکی محدودیت و خطوط از خط مشی دولت و دیگری خطوط قرمزی که نهادها برای این سایت مقرر کرده اند . بهترین سایت که با اندکی تغییرات نطرات کاربران را درج میکند تابناک هست چون بیشتر توانسته حس بیطرفی را حفظ کند و بیشتر مطالبی را پخش کند که جنبه علمی و کاربردی و تجربی دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
خطاب به خان محمد علی.اون خبر گذاریها که گفتی رفقای همون صدا و سیما هستن.وقتی مردم رای به نود فردوسی پور میدن و اونها برنده باش گلزار رو برنده میکنن!!!.زیاد جدی نگیر.راستی خبر داری گلزار جونتنون الان امریکاست دیگه؟رفته پیش دوست پسر اون خانم هنر پیشه امریکایی.؟مهم اینه که فردوسی پور برنده نشه دیگه؟؟اره قربونش.دست تو رو شده برام قصه هاتو بلد شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
ناشناس ۲۳:۴۸ کلا شما عادت دارید که هرجا کم میارید از تقلب مایه بذارید نمونه ش سال ۸۸ یا مثلا توی ورزش قهرمانی های پشت سر هم پرسپولیس و خیلی جاهای دیگه خسته نشدید که اینقد. بهونه دستهای پشت پرده رو آوردید؟! خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد و طرفداران آن قهرمان ملی و رئیس جمهور بی نظیر تمام دورانها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
تابناک! جوک و هزل و هجو و... را درج کردی ولی نظر منو نه!!! روز به روز داری پس رفت می‌کنی! باعث تأسف.
EBI
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
توچقدر بدبخت و فلک زده ای که اساطیر تاریخ کشورمون که سراسر افتخارن واسه تموم جهانیان رو داری با ی لکه ننگ تاریخ مقایسه میکنی
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
استاد ما خودمان به اندازه کافی مستضعف داریم اول حامی مستضعفان خودمان باشند کلیه فروشان ،نوزاد فروشان ،کارتن خوابها ،کودکان کار . ووو
مهدی -
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
از تعریفت حالم به هم خورد !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
ببین ملت ایران چه بدبختن که امثال احمدی نژاد کبیر شدن دولتش با بیشترین فروش نفت بیشترین بدهی را داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
واقعا درست میگن ساست پدر و مادر نداره.یه موقع کوروش و ملی گرایی اخ بود حالا هی دارن کورورش کوروش میکنن .سرود ای ایران رو بذار.التقاطی گری هم بد چیزیه.
با اظهارات دختر نعمت زاده کاملا موافقم. خیلی از کسانی که از نزدیک با اقای نعمت زاده کار کردن می دونن که چه روحیه کاری داشتن. بدون شک کسی که زمان بسیار بیشتری نسبت به خانواده رو در محل کار حاضر بود شاید بشه گفت که پدر خوبی برای بچه هاش نبوده اما حداقل تو حوزه نفت و پتروشیمی بسیار موفق عمل کرد. خیلی از مدیران نفت و پتروشیمی هستن که اونا هم اکثر وقت خود رو تو طرح های پتروشیمی بودن و میشه گفت که زندگی شخصی خود رو فدای کشور کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
عجب... حالا شما هم جوگیر نشو عمو

پس بقیه پدرها که از صبح تاشب سگ دو میزنن و یه لقمه نون به زور در میارن و بچه هاشون ویلای لواسون ندارن چی بگن
؟
خیلی هاشون هم مدارک بالا دارن. دکترا و ...
یه جوری میگی انگاری بقیه پدرها صبح تا شب نشستن ور دل بچه هاشون و لالایی براشون میخونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
دقیقا همینطور است...ایشان حتی به مهندسین شرکتهای پیمانکار هم می گفتند تعطیلات عید بی تعطیلات...پروژه می گیرید باید بی تعطیلات کار کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
از کاناداچه جوری از خدمات آقای نعمت زاده خبرداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
خاوری جان از کانادا چه خبر؟! نیستی
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
شما از کانادا اطلاعات همکاری با نعمت زاده رو از خاوری گرفتی؟1؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
۲۱.۱۹
روزی که از دست دو دسته ادم خلاص بشیم من جشن میگیرم:
دسته اول اونها که هنوز میپرسن ساعت جدید یا قدیم؟
دومی کسایی که نمیخوان بفهمن خیلی از مردم از فیلتر شکن استفاده میکنن
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
22:12
هموطن عزیز به دل نگیر
تعداد زیادی از این کامنت ها عقده گشایی بیش نیست وآینه ای از سطح فرهنگ وبینش ودرک افراد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
نعمت زاده طرفدار سرسخت خودروهای بی‌کیفیت داخلی بود
کارگر پتروشیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
این توجیهات باعث نمیشه که اعدام نشن
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
یعنی حاجی شما رو می برد با خودش در چادر در بیابانهای ماهشهر؟ با ماشین گزمی کرد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
عزیزم مفتی که کارنکرد برای پتروشیمی ها
رانتشو بردن کیفشو کردن ثروت زدن به جیب
نتیجه همون کارهاشون امثال دخترشه که بهترین مصداقه
ضمن اینکه بیا ماهشهر تا ببینی هیچی نداره برعکسش اونور خلیجش مردمش حداقلش اینه آب خوردن سالم دارن
از پتروشیمی فقط الودگیش نصیب مردم این منطقه شده و تک و توک کاری که گیرشون اومده
یه تحقیق کن ببین طرح درخت کاری از کارخانه تاخانه که از منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر تا شهرک بعثت که منازل کارکنان هستش بطول حدود۳۰کیلومتر رو میگفتن پروژه اش مال دختر نعمت زاده هست
خداییش۴تا درخت هم توش نکاشتن و بقیه اش رو زدن به جیب
عمو جون اطلاعات نداری سنگ ظالمین رو به سینه نزن
نه پدر خوبی بوده نه مدیر خوبی
کسی که نتونه خونواده خودشو تربیت کنه تا راه خلاف نرن چطور میتونه یه جامعه آماری بزرگتر رو تربیت کنه و مدیر موفقی باشه واسه اون صنعت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
طلحه وزبیر را فراموش نکنیم،اگر چه خدمتها کرد ولی اخرین کارش خیانت بود وتمام
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
شایدروحیه کاری داشتندولی ثمره چهل سال مدیریت اقتصادیشان این است .یعنی کاردان نیست تاوقتی قانون ماالویت استخدام مدیررا رسمابه طیفی خاص می دهدوضع همین خواهدبود.ببینیدمافقط درمدیریت سیاسی ونظامی واطلاعاتی موفقیم چون آقازاده ها جانشان رادوست دارندواین مدیریت هارادوست ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
حتما ليست اموال بنده خدا رو هم داري آخي براي جيب خودش خوب كار مي كردش خوب كه نه خيلي عالي
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
دختر نهمت زاده باید جواگویی اتهاماتش باشه و مجازات شه
ولی چه ربطی به نعمت زاده داره، آقای نعمت زاده جدا از مدیران و زحمتکشان حوزه نفت و گاز و پتروشیمی هست
اساسا خیلی مناطقی که گاز دارن بعد انقلاب مدیون تلاش هاای این مرد بزرگ است.
سرنوشت کارتخوان پزشکان و فرار مالیاتی 7000 میلیاردی پزشکان چه شد؟ گویا دولت فقط بلد است به کارمندان فشار بیاورد و مالیات بگیرد .
آیا می دانستید سن بازنشستگی مسئولان در اکثر کشورها 55 تا 60 سال است ولی در کشور ما بازنشستگی برای مسئولان معنا ندارد و حکم بازنشستگی آنها را عزرائیل صادرمی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
که البته عزرائیل را هم فریب می دهند
و جان به لبش کردند
انحصار در پزشکی یعنی تعداد پزشکان ایران کمتر از سوریه و فلسطین (به نسبت جمعیت).
انحصار در پزشکی یعنی ظرفیت پذیرش روزانه در سال 1397 کمتر از سال 1366 است.
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
مهندس چقدر نسبت به پزشکا عقده داری چند تا تست بیشتر میزدی تو هم احتمالا الان پزشک بودی حیف که نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
در پاسخ به عبدالحمید
از کجا میدونی مهندسه؟
بابا دکتر، اگر مهندسی همه تستهاشم درست بزنه پزشک نمیشه. خیلی آی کیو تشریف دارین خخخخخخ
بالاخره حداقل 70درصد ادعای انحصار در رشته پزشکی به نظر من درسته....
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
ناشناس پاسخ‌دهنده به عبدالحمید، تو ایران همه یا دکترن یا مهندس پس وقتی دکتر نباشه حتما مهندسه دیگه. اما اون ایرادی که راجع به ارتباط تعداد تستهای درست و تنزل از پزشکی به مهندسی گفتید حق با شماست. نکته‌تون کنکوری بود واقعا
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
استاد عبدالحمید موضوع عقده و یا تست نیست موضوع این است که همان اندک هم پذیرش هم از طریق سهمیه پذیرش میشن تست زیاد هم بزنه شاید کسی که دامپزشکی قبول شده جاشو بگیره و اون بیرون بمونه موضوع اینه
احتمالا لیست امید در اسفند ۹۸ ، با شعار کنسرت و ورود زنان به ورزشگاه و موتورسواری بانوان‌ ، لیست خواهد داد و ۲ میلیون هم در تهران رای خواهد اورد!! کل جریان اصلاح طلبی خلاصه شده در بزن و برقص
سلبریتی ها هم با دریافت امتیاز و رانت ، پیاده نظام این گفتمان هستند و BBC هم رپرتاژاگهی میره برای اصلاح طلبان..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
تا چشمت درآید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
ناشناس 21:03
خخخخ خخخخخخ خخخخخ خخخخخ
خداییش خخخخخخخ

نمیدونم طرفدار بودی؟

از موضع ضعف جواب خنده داری دادی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
22:38
به کسی که هرشب مثل عقده ای ها مرتب یک کامنت را تکرار می کند،،آخرین بار باید همینطور جواب داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
فعلا كه جواب داده!!!
ملت باحالي داريم، حالا ميخايد تا صبح منفي بديد
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
ناشناس ۲۱:۰۳
خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
رای بی رای
یه دختر خانم جوان متولد 1372 که پزشک عمومیه داره ماهی 25 میلیون در میاره. آیا دستگاه های نظارتی و مجلس حواسشون به فاصله شدید بین رشته های فنی و تجربی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
عمو جون پزشک عمومی باید حقوق منشی و مراقب سلامت واجاره مطب و پول آب و برق را بده چیزی که تهش میمونه حداکثر ۱۰ میلیونه که اگر بخواد بیمه بشه باید ۳ میلیون هم برای بیمه بده که از بسیاری از کسبه محترم کمتر در میاره
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
حسود عقده ایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
یه جوری گفتی باید حقوق منشی و ... بده انگار بقیه هیچ خرجی ندارن و سود خالص نصیبشون میشه...
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
مگه از دولت حقوق میگیره که میگی مجلس و دستگاههای نظارتی حواسشون باشه! یعنی حق ویزیت از ۲۰ تومن هم کمتر باشه؟ الان یک سطل ماست چنده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
ناشناس ۲۱:۲۴

حقوق منشی رو ۴۰۰ هزار تومن میدن

پول آب و برق هم ۱۰۰ هزار تومن نمیشه

تازه شما می گی اجاره بها!!!

پس اون موبایل فروش بیچاره که الزامی از خرید موبایلش نیست چه طور باید اجاره بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
عمو جان الان تو اين بازار كسبه درآمد خوبي ندارند
روزنامه کیهان در مورد برجام درست میگفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
جماعتی همه تلاششان را کردند تا به هر نحو ممکن گفته کیهان درست از اب در بیادو بعد از سه سال نتیجه داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
این جماعت چی کار کردن؟
لطفا حرف های تکراری که ربطی به برجام ندارد وقبلا حرفش را می زدین که از ان افراد برای مقاصد سیاسی می گفتند یاد گرفتید نزنید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
حالا بدون برجام و یک دولت کاملا اصلاحطب هم میتوانید دوباره امتحان کنید مردم ما صبرشان نامحدود است،بعد میبینیم که چگونه از این همه مشکل بیرون می آئیم!!+!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
۲۱:۴۷
همه رو مثل خودتون فرض نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
شكر خدا مثبتها و منفي ها گوياي نظر جامعه هستش
چطور و با چه زبونی تقاضا کنیم که کار نکننننننننننننننننننننننننننننننننننننن!
کل مسئولان ما و صدا و سیمای ما جاماندگان اجتماعی هستند .
ایران مظلومترین و بدبخت ترین در دنیا هست اونوقت مسئولان به فکر کشورهای دیگه هستند
سکانس غم‌انگیز شبنم نعمت‌زاده در دادگاه

واقعا این رو درست میگه . من هم از نزدیک با نعمت زاده 12 سال کار کردم . مدیران مظلومند >از یک طرف تعهدات میلیاردی امضا میکنند از یک طرف متهم هستند به حقوق نجومی . از طرف دیگر بچه های خود را افقی بزرگ میکنند ! همینطور که شبنم میگوید ! کلا مدیریت کردن وطنی چوب دوسر طلا است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
ما هم با مدیران زیادی کار کردیم
حتما داماد وزیر رفاه جناب شریعتمداری هم بیاد اشک تمساح بریزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
ناراحتند؟ پست قبول نکنند. کی مجبورشون کرده حتما" مدیرکل و رئیس و وزیر باشند.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
والا من ادعا نداشتم حکومت عدل علی را داریم اجرا می کنیم . الان این مدیران علوی بودتد؟ بخور و نمیر؟ کی رو گول می زنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
پس چرا خارج از کشور ازین خبرا نیست. این مصیبتها فقط مال ایرانه؟؟؟؟
میشه خواهش کنیم اصلا" کار نفرمایند....قطعا" وضع خود بخود خوب و درست میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
رييس جمهور از 8صبح تا 10 شب كار ميكنه دريغ از 5 دقيقه كار مفيد!!!!
تا زمانی که دولت دستکاری در اقتصاد می کند ان هم دستکاری ناقص و نه دخالت به خاطر اینکه اقتصاد از راهش کج نشود قطعا بدونید که وضعتون همین است
البته وظیفه مجلس است که جلوی ان را بگیرد ولی وقتی با لابی و وعده خام دولت می شوند معلوم است که همین راه ادامه دار است و چند سالی ارامش و بعد دوباره هجوم برای افزایش قیمت و این چرخه از سال ۵۰ به بعد همین جوری بوده
اقایی که فرموده اید با قانون گذاری نمیشود جلو خرید وفروش رای را گرفت باید بعرض برسانم با قانون واجرای کامل آن میتوان چنین کاری را کرد بشرطی که قانون ومجری قانون عزم جدی برای عمل داشت باشند / کشورهای پیشرفته امروز در جهان آنچه دارند بخاطر قانون واحترام به قوانین است
شریعتمداری یعنی قشنگ لقب روزنامه کیهان که معروف به روزنامه اینده است با قدرت ادامه می دهی و نمی توانند با شما رقابت کنند روی می اورند به حاشیه سازی برای شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
چرا ان نظرم را سانسور کردی و حتی در خبرهات در مورد کیهان اخرش را سانسور کردی
تابناک اصلاح طلب به شما بر می خورد مردم بدانند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
باز هم سانسور کردی نظرم را و کسی نداند فکر می کند علیه کیهان مطلب نوشتم
واقعا دورو شدی تابناک
مردم بروید متن کامل کیهان را از سایتش بخوانید
اگر سانسور کنی باز هم می نویسم
جناب مدرسی من اگر جای شریعتمداری بودم حتما کنار میرفتم تا جوانترها بیایند.یادمان نرفته که اگر ۱۵ تا ۲۰ ساله ها نبودند جنگ را میباختیم و همانها که جنگ را اداره کردند امروز برای کشور به معظل تبدیل شده اند!! از ایجاد اشتغال برایشان و درک خواسته هایشان عاجز مانده اند!!!.انرژی جوان و پاکی طینتش جلو رفتن در مسیرهای صعب العبور و ناهموار را اسان میکند . با امدن جوانان به دایره سیاست و میدانداری انها در بین اصولگرا و اصلاحطلب و گروههای دیگر کشور از این خمودگی و سرعت کند در پیشرفت و اینهمه محافظه کاری و چشم بستن بر مفاسد و اختلاسها نجات پیدا خواهد کرد
سال 1357 دلار آزاد 100ریال و1لیتربنزین10 ریال
سال 1375دلار4500ریال و1 لیتر بنزین 130 ریال
سال 1398دلار 114000ریال و1 لیتر بنزین 10000ریال
با این روند و مدیریت جهادی حتما در سال 1405 دلار 4500000 و بنزین هر 1 لیتر 450000 ریال می شود و باز قیمت بنزین نسبت به فوب خلیج فارس کم است ودولت برای هر لیتر4000000ریال یارانه پنهان می پردازد.و منت هم سر ملت می گذارد.حالا به این سوال پاسخ دهید دلار فروش کیه و چه کسی بنزین می فروشد؟
تا لحظه ی اجرای عدالت در مورد شبنم نعمت زاده به این دادگاه اعتماد ندارم

صدور رای کافی نیست. اجرای حکم شرط عدالت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
همون عدالتی که در مورد حسین فریدون، فریدون احمدی و محمد عزیزی رعایت شد
خانم اگر میخواهی خود و پدرت را بزرگ کنی چرا واقعیت را وارونه میکنی من قبل از انقلاب در سربندر خوزستان زندگی میکردم و مرتب برای خرید و گردش به ماه شهر که بسیار زیبا و اباد بود میرفتیم واقعآ که دروغگویی هم باید حدی داشته باشد قسمتان را باور کنیم یا ویلایتان را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
خب برای آنها ماه شهر بیابان محسوب میشده....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
داداش الان بیا سربندر و ماهشهر تا از بوی فاضلاب سرمست بشی و پشه نیشت بزنه تا اجدادت بیان جلوی چشات
با یه بارندگی شهر مخروبه سربندر و ماهشهر تبدیل به دریا میشه و میتونی با لنج توش تردد کنی
اینجا فقط درآمدش خوبه برای مدیران پروازی و پاییتخت نشین
اجرکم عندالمطالبه شبنم خانم....بیشتر از این پدر گرامی را طلبکار نکپید .و ملت را شرمنده نفرمایید.فقط هرچه خورده و برده اید اخ کنید .
به آقای مسیح مهاجری خسته نباشید میگوییم
۴سال سخت برای خوش آمد بعضیها همه گونه اظهار فضل فرمودید
به فصل برداشت نزدیک میشویم!!!
پدرشان 40 مدیر بودند یعنی اینا بازنشستگی ندارند چه ملت بدی هستیم ما لعنت به ما چرا از مدیرانتان اینقدر کار میکشید چرا چند سال بهشون استراحت نمی دهید ای لعنت به ما...چرا جوانان ما اینقدر ...هستند حاضر نیستند پرچم سازندگی از مدیران چهل ساله نمیگیرند ای لعنت
یعنی نمایندگان،وزرا ما چرا طی این یکسال اندی دو دستی به حقوق ومزایایشان چسبیدند و فقط زبانی دم از مردم زدند.
شبنم خانم پدران خوب زیادی بودند و هستند که سمت هایی به مراتب بالاتر از پدر بد تو داشتند ولی فرزندان خوبی دارند. تو و امثال تو نه تنها به مال مردم بلکه به اعتقاد و اعتماد مردم چنگ انداختید و به جمهوری اسلامی که مال مردم است جفا کردید. این اشک های تمساح ریختن به دردنمی خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
فرزند پسر شهید رجایی در یک مغازه در جنوب شهر یک زندگی بسیار بسیار ساده دارد و حتی شغل دولتی نگرفته
البته امثال ایشان یک در میلیون در کشور ما بین مسولان است
من خیلی ساده دلم و قلبم مث گونجیشکه و همین الآن برا شبنم نعمت زاده گریه کردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
عزیزم بازی اصلاحطلبا در دادگاه خیلی شبیه همدیگه است و امثال تابناک هم نمایشنامه نویس این بازی هستند درست مثل بازی نجفی در دادگاه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
وقتی از مرتصوی سوال کردند که چرا چند تا شرکت را با قیمت خیلی پایین واگدار کردید در جواب گفتند که شب بود و من خواب الود بودم و سهلوالقلم بودم .....یعنی اینقدر در دادگاه ها تجربه در رفت از پرسش های قضایی تجربه کرده بودند که براحتی برای هر حرفی پاسخی دارند . وکیل شبنم هم برای برون رفت از فشار دادگاه و تعدیل در حکم قاضی از چنین روشی استفاده کرده که قاصی در اجرای حکم ترحم کنند . این شیوه در دادگاها فراوان دیده میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
اگه مرتضوی اینو گفته که البته برای قضات فابل فبول نیست چرا تو قضیه تامین اجتماعی تبرئه شد درحالی که لاریجانی ها با او مشکل داشتند
مقایسه ایده و روش اصلاح طلبی کرباسچی با عارف . کرباسچی گفت وقتی در تهران شهردار شدم خواستم مشکلات تهران شامل الودگی و ترافیک و مخروبه را درست کنیم . من اصلاح طلبی را اینچنین میدانم . آقای کرباسچی سوال این هست ایا اصلاح طلبی برای این بود که پل و جاده و راه اهن بسازند خوب اصولگرایان که در همه پروزه ها حصور دارند و این موخردی که گفتی دارن انجام‌میدهند . اصلاحات سیاسی . فرهنگی . اقتصادی و سیاسی و بین امللی چی میشود . ازادی بیان و عقیده و آزادی اندیشه چی میشود . مطالبه مردم در تویعه سیاسی و عدالت چی میشود . نه داداش شما همان اصولگرا هستی . اصلاح طلب نیستی ؟
شبنم کی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!¡!!!
اینجا کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟
ما کجاییم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
برو بقیه خوابت را کن
خانم شبنم نمیدونم ویلای لواسان شما چند متره که 1000 متر تخلف داشته ولی این که صبح که از خواب بیدار میشدی بابات رفته بود سر کار جیگر آدمو کباب میکنه آخه من سالهاست وقتی بیدار میشم بابام خوابیده البته زیر خاک!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
باید زرنگ باشی تا از موقعیت ها استفاده کنی . مگر دیگران از رانت و قدرت و ثروت استفاده نکردند . ؟ اکثر مسولین در بهترین مکان تهران با کلی خادم و مخدوم و اسکورت و بهترین پزشک و امکانات زندگی میکنند .
برای جلوگیری از خرید وفروش رای وتحمیل نمایندگان پولی به مجلس میتوانید رانت.اختلاس زدو بند و.اشتغال افراد خانواده نمایندگان را ممنوع و در صورت ارتکاب به جرایم فوق بیست سال زندان و مصادره اموال پیش بینی کنید خواهید دید از خدمت خبری نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
باید قانون رای خری را مجازات کند حق بدون شک با شماست.
مسیولین بخصوص نوبخت
هر چه زودتر اصلاحات ساختاری رو نو کشور شروع کنند بخصوص در بحث همسان سازی حقوفها ؟ پزشکان عزیز هم هر چه رودتر برای پرداخت مالیات اقدام کنند ، اوصاع مردم بد جوری بحرانی شده و بسیاری از مشاعل با توجه به اینکه با دلارهای ۱۹ هزار تومان خرید کردن در استانه نابودی هستتد .
هدف از طرح حدف زبان انگلیسی برای این بود که میخواهیم انحصار را بشکنیم . واقعا با همین تز و ایده قرار بود که دلار را شکست دهیم اما ارزش پول کشور ما سیصد درصد افت پیدا کرد . با همین تز میخواهیم پوزه غربیها را در حوزه سیاست و فرهنگ به خاک بمالیم . با همین تز میخواهیم با زبان فارسی و بزرگان ادبیات فارسی ارزش قایل نشویم . تناقصات افراد باسواد را دارد بیچاره میکند . ایکاش اصلا سواد خواندن و نوشتن نداشتیم
پاسخ ها
halel
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
بفرموده یکی از امامان هرکس دو زبان صحبت کند دو نفر بحساب می آید سه زبان یعنی سه نفر....
امام جمعه محترم اسالم نمیدانند که دفتر مقام معظم رهبری از مدتها قبل تلگرام را ترک کرده است؟!!
خستگی حسین شریعتمداری در مدیریت روزنامه کیهان باعث شده است که هر روز تیتر بلند بالا بر علیه دولت بنویسد . وقتی کسی چهل سال در یک جای مدیریت کند باعث مشکلات فکری و دهنی برای خودش و برای دیگران میشود مدیریت پیوسته خصوصا در روزنامه ها بدون تعییر باعث خسارت فکری و روحی برای جامعه هم‌میشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
فقط شریعتمداری نیست آقایان دعایی و مسیح مهاجری هم هستند ولی خب آنها چون حامی دولتند مدرسی باهاشون کاری نداره از یه روزنامه نگار دولتی از این بیشتر هم انتظار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
کاری به شریعتمداری و بقیه ندارم فقط می دانم که این به اصطلاح اصلاحطلب ها به مردم دروغ گفتن و با ترساندن مردم از چیزهایی که اصلا واقعیت ندارد رای اوردن من کسانی که باعث شدن اصلاحطلب ها رای بیاورن حلال نمیکنم
ای کاش بقیه امامان جمعه هم مثل امام جمعه اسالم فکر میکردند.
اگه پدرت نعمت زاده نبود، تو هیچی نبودی و نیستی
مدتی بود که گریه نکرده بودم اما اما امروز با خواندن حرف های شبنم نعمت زاده ناخودآگاه اشک از چشمانم سرازیر شد.جگر سنک کباب می شود به حال این مظلوم .ا یکی می گوید کاش برادر رئیس جمهور نبودم واین خانم هم می گوید کاش دختر وزیر نبودم.چرا کسی به داد مظلوم نمی رسه.
ایرانی ها احساسی هستند یهو دید ملت گفتن ازادش کنید گناه داره اشکال نداره که این همه خلاف کرده
علی برکت الله انتظارات از رییس جمهور الی ماشاءالله است
هیچ وقت فکر نمی کردم یک نفر بتواند نقش کوزت تناردیه را به این خوبی بازی کند تا شبنم نعمت زاده از راه رسید
شبنم خانم ما چرا باید مدیون پدرت باشیم تو باید مدیونش باشی و غرق ناز و نعمت زندگی می کنید برو مدیون پدرت باش و پدر بزرگت
اگر روحانی از ساعت 7 صبح تا 11 شب کار می کند یک ساعت برای آمدن به محل کار یک ساعت را هم برای رفتن در نظر بگیریم یعنی از شش صبج تا 12 شب مشغول کار است اگر 12 شب برسد خانه تا حدود یک بخوابد و صبح هم حدود ساعت 5 برای نماز بیدار بشود یعنی شبی 4 ساعت می خواید؟ باور کردمنی نیست تنها قسمت این برنامه روزانه که باور پذیر است نظرسنجی ایشان در مسیر رفت و برگشت از مردم است
خانم نعمت زاده کسی که کار دولتی دارد اجازه کار اقتصادی ندارد پپ شما این همه شرکت ومال واموال را در زمانی که کار در دولت میکردند بدست آورده اند
توهین همتی که خودروسازی کشور و کارگران خدوم ان قابل بخشش نیست ؟؟ میدونی اگه همین خودروسازان نبودند سالی حداقل ۲۰ میلیارد دلار ارز باید از کشور خارج میشد ؟ حالا ۴ ماه به مدد صندوق توسعه ملی ارز رو کنترل کردی معرور نشو ؟؟ فراموش نکن سیف ۵ سال تمام ارز رو دستوری ۳۷۰۰ تومان کنترل کرد ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
من اگر میخواستم از تابوت ساز حمایت کنم بعد از دیدن امار کشته و مصدوم پراید و پژو (ماشینهای ۳۰ سال پیش) وجدانم مانع میشد. در ضمن اگر مدعی هستی که خودرو نسازها ارز بری ندارن بگو تا قیمتها رو به زمان دلار ۱۰۰۰تومنی برگردونن.ممنون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
آقاي ناشناس يعني همه تو پرايد مي ميرند؟؟
مشكلات راه سازي ما كه تو همين اتوبان همت هم هستش مشكلات روشنايي و مشكلات پليس كه مثل فيلمهاي زامبي مي دوند وسط جاده همه مقصر شدش خودرو ساز تو تلفات
تو رو خدا كمي فكر كنيد
بله پدرشما مدیر خوبی بود همه مدیرا خوبن این وضعم نتیجه کارکرد پدر منه لابد چون مملکت ما کنتور نداره اگه داشت تا کسی میگفت من خوبیم ما پیشرفته ایم میگفتن کارنامتو نشون بده بجا شعار دادن کاش هرچی بودجه داشتیم میدادیم متر و کنتور وارد میکردیم
امید ندارم
اوخی نالاحتی بابات می رفت سر کار همش؟ واسه همین ... شدی ؟!
ما یه همسایه داریم اسمش نعمت شبنم زاده هست !!!
شاخص فلاکت معادل بنگلادش ادعا معادل فضایی های سال سه هزار
عیب نداره شبنم خانم ناراحت نباش. عوضش سرمایه خوبی به جیب زدید.
کامنتای امشب رو که خوندم تازه متوجه شدم که نصف مخاطبای تابناک ده سال و دوازده سال و البته «از نزدیک» با نعمت زاده همکار بودن..
خدایا خودت ببخش!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
باسواد!!! هنوز فرق بین" همکار از نزدیک" بقول خودت و شرکت مهندسی که مهندسانش از نخبگان. دانشگاههای امیرکبیر وشریف بودند که پروژه می گرفتند را نمی دانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
افراد کم اطلاع و پرمدعا مثل شما زیاد هستند که کامنت می گذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
من با خودش همکار نبودم ولی میدانم پدرش در پتروشیمی‌ها چگونه ناکارامدی می کرد بنده پتروشیمی امیر کبیر کار کردم
سکانس غم انگیز دختر نعمت زاده!!!!!!!!!!!!!!!
بجای اینکه بیاد جواب خلاف هایی رو که کرده پس بده از پدرش شروع کرده تو دادگاه تعریف کردن!!!!
دقیقا چه ربطی به داروهای تاریخ مصرف گذشته که میخواست به فروش برسونه و دستگیر شد داره؟
دقیقا چه ربطی به استفاده از منابع شرکت ها نیمه دولتی و دولتی برای ساختن خونه لواسان داره؟
دقیقا چه ربطی اضافه بنای ویلای لواسان و تخریب نکردن ویلای لواسان و قلدری کردن در برابر قانون داره؟
این جور تیتر زدن یعنی چی دقیقا؟!!!
سعدی می فرماید
دریاب دمی که نعمتت هست بدست
این دولت و ملک می رود دست به دست
شبنم نعمت زاده از چی میترسه??مگه از هتل بدش میاد??
این چیه در مورد شبنم نعمت زاده نوشتید؟!
به شعور آدمها چرا توهین میکنید؟!!
من با مدرک دکترای برق دانشگاه علم و صنعت آزمون استخدامی قبول شدم برای مصاحبه رفتم وزارت امور خارجه کارشناس مخابرات میخواستن گفتند اگر بیایی اینجا استخدام بشی حق نداری بیرون هیچ گونه فعالیت اقتصادی کنی حتی اگر اینجا زندگی تو رو کاملا تامین نکنه! بعد چطور نعمت زاده که فقط 2 سال از اول انقلاب پست دولتی نداشته 1000 میلیارد ثروت داره ! اصلا به چه حقی همزمان با پست دولتی فعالیت اقتصادی میکرده!؟؟؟ حالا دخترش اومده به جای جواب پس دادن به خاطر خلاف های خودش از پدرش تعریف کرده تو دادگاه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تازه آخرش من رو تو مصاحبه رد کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
شما هم‌پدرت وزیر میبود نه در سایت نطر میدادی نه مشکل داشتی بلکه الان اقا زاده و در امریکا و غرب تشریف داشتی . از همین حالا تا ۱۲ شب فرصت داری خودت را جای شبنم قرار بده بعد نظرت را بگو
لبنان بجای اینکه به مردمش بگه خس و خاشاک می گوید حق با شماست بجای گران کردن ارز و .... راههای دیگر جستجو می کند که بمردمش فشار نیاد

جناب آقایان دولتی بخدا شما را نخواهم بخشید بخاطر اینکه اندوخته 25 سال حقوق کارمندی مرا یکشبه نابود کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
تو مطمن هستی ان شخصی که صحبت کرد به معترضین نگفت تفاله داعش . باغی و فتنه گر . یاغی . محاربه . مفسده فی الرض . اگر این موارد را میگفت مردم لبنان چه قضاوتی به وی داشتند .
چه دلم سوخت برای نعمتزاده
جناب آقای پزشکیان ، نایب ریس مجلس ؟ اگر اعتقاد به یافتن راه حل برای مشکلات وجود دارد ،‌پس چرا بیش از یازده سال است به مشکل بازنشستگان که سی سال خدمتگذار صدیق حکومت بودند و اکنون در فقر بسر میبرند ، با اینکه قانون مصوب هم وجود دارد ، رسیدگی نمیکنید ،، راه حلی برای احقاق حق این سالمندان پیشکسوت پیدا نمیکنید ؟،،،
ملت ایران خوب می دانند که آقای روحانی از سعت ۷صبح تا ۱۲ شب مسغول کار ایت وعلت پیسرفت مملکلت هم همبن است واقعا مردم را مسخره کردهاند در تاربخ ایران باستان دولتی بد تر از روحانی وهاشمی سرقذنخواهی کرد مژهری وفربدون وجهانگیری مملکت را نابود کردهاند ودیت هم برنمی دارند وبروند دنبال کارشان تا بک فرد با کفایت وارد مبدان شود دولت لبنان دیدی به خاطر رفاه ملت حقوق وزرا را نصف کرد بعد شما برادر روحانی را ببین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
دولت لبنان و ارتش لبنان بر سر معترض خود چماق و اسلحه نمیگیرد .
محمد محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
تازه داداش هم زود از زندان مرخصی گرفته! بعد هم میگوییم چرا میگه ایشان شرایط خاصی داشته اند! این بود عدالتی که برای همه یکسان بود. کلاهت رو بالاتر بگذار قاضی القضات
ساخته شدن ماهشهر ایا به نفع اهالی خوزستان شد؟
از پول پتروشیمی ها چه باستی هیلزها که ساخته نشد ولی سهم خوزستان جز الودگی چه بود؟
اطلاع دارم که اشپز پتروشیمی با دو پرواز از مشهد به ماهشهر میاد ....
خدایا این دردها را به چه کسی جز تو بگوییم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
اگر درد اینه برو پیش دکتر
آقای کم اطلاع 90 دردصد کارگران و مهندسان و ...مناطق نفتی از ااستان های دیگر می آید حتی آشپر حتی نگهبان، چون به علت بدی آب و هوا و...نیروی دائم وجود ندارد و زندگی مردم در شهرهای دیگر است.
ماهشهر ساخته شد؟؟؟

پروژه کاشت نهال از خانه تا کارخانه که بودجه اش رو بالا کشیدین چی شد؟
میگفتن مال دختر نعمت زاده بوده پیمانکاریش
ماهشهر کجا ساخته شد
بجز فلاکت و بوی فاضلاب چیزی توش نیست
اگه ساخته شد چراتو توی تهران زندگی میکنی خانم
آقای نعمت زاده پدر بدی بود برای همین خانم شبنم نعمت زاده یک گردش مالی چند میلیاردی را داشتند هدایت می کردند!!! خیلی بد بود خیلی بد ...
جالبه
ولی عید نوروز ۹۲-۹۳ آقای نعمت زاده هنوز سال تحویل نشده بود با پرواز لوفتانزا تهران آلمان تو فرودگاه فرانکفورت به مقصد کجای دنیا ترانزیت میشد الله اعلم
حتما که ماهشهر نبوده
دختر فرعون هم باشه آدم این همه منت سر ملت نمی ذاره
موندم با وجود چنین پدر نازنینی چطور ما هنوز توی کشورمون مشکل داریم
موندم با وجود چنین پدری، چرا متراش ویلای این دختر نازنین فقط چند هزار متره و نه چند ده هزار متر؟
دلیل این شرایط در چیست؟
- جنگ داریم گرانی داریم؟ ← جنگ نداریم گرانی داریم؟
- کوپن داشتیم گرانی بود؟ ← کوپن را برداشتیم گرانی داریم؟
- تورم بالا میرود گرانی داریم؟ ← تورم پائین میرود گرانی داریم؟
- رکود نداشتیم گرانی بود؟ ← رکود داریم گرانی داریم؟
- قیمت ارز بالا میرود گرانی داریم؟ ← قیمت ارز پایین میرود گرانی داریم؟ ← میخواهیم ارز را تک نرخی کنیم!!؟!
- نقدینگی در سطح جامعه بالا میرود گرانی داریم؟ ← دولت بشدت بدنبال کنترول نقدینگی است گرانی داریم؟
- نرخ بیکاری کشور پایین است گرانی داریم؟ ← نرخ بیکار بالا میرود گرانی داریم؟
- سال کم باران است گرانی داریم؟ ← سال پر باران است گرانی داریم؟
- کالاها استاندارد نیستند گرانی داریم؟ ← کالاها استاندارد میشوند گرانی داریم؟
- تحریم هستیم گرانی داریم؟ ← تحریم نیستیم گرانی داریم؟
- نفت گران میشود گرانی داریم؟ ← نفت ارزان میشود گرانی داریم؟
- صادرات غیر نفتی کم بود گرانی داشتیم؟ ← صادرات غیر نفتی زیاد شد گرانی داریم؟
- پیشرفت علمی کُند است گرانی داریم؟ ← پیشرفت و آگاهی علمی به شدت بالا میرود گرانی داریم؟
- بد خواهان کشور در حال توطئه اند، گرانی داریم؟ ← توطئه های بدخواهان به نتیجه نمیرسد گرانی داریم؟
- تعزیرات نداشتیم گرانی داشتیم؟ ← تعزیرات داریم گرانی داریم؟
- نرخ سود بانکی بالا میرود گرانی داریم؟ ← نرخ سود پایین میاید گرانی داریم؟
- بازار بورس نداشتیم گرانی داشتیم؟ ← بازار بورس راه اندازی شد گرانی داریم؟
- برجام نداشتیم گرانی داشتیم؟← برجام را بپذیرفتند گرانی داشتیم؟
- علم نانو نداشتیم گرانی داشتیم؟← در علم نانو در جهان مطرح شدیم باز هم گرانی داشیتم؟
- در قطعات بعضی از صنایع وابسته به خارج بودیم، گرانی داشتیم؟← از خروج ارز جلو گیری کردیم و وابستگی را از بین بردیم و کشور از آن قطعات خارجی بی نیاز شد، باز هم گرانی داشتیم؟
- کالا را از خارج وارد میکردیم، گرانی داشتیم؟ ← جلو واردات را گرفیتم، گرانی چند برابر شد؟
- سامانه نیما ( بانک مرکزی) نداشتیم گرانی داشتیم؟ سامانه نیما را راه اندازی کردیم، باز هم گرانی داشتیم؟
- امریکا ترامپ نداشت، گرانی داشتیم؟ ← در امریکا ترامپ آمد، باز هم گرانی داشتیم؟
- پمپئو نیامده بود گرانی داشتیم؟ ← پمپئو با توپ تشر آمد گرانی داشتیم؟ پیپئو پنچر شد، گرانی داریم؟
- بولتون آمد گرانی داشتیم؟ ← بولتون رفت گرانی داریم؟
- تیم "بی" وجود نداشت گرانی داشتیم؟ ← اعضای تیم "بی" به زباله دان تاریخ رفتند گرانی داریم؟
- امریکا در تعهدنامه برجام بود، گرانی داشتیم؟ ← امریکا از برجام خارج شد، باز هم گرانی داشتیم؟
- امریکا تحریمهای ثانویه را برقرار نکرده بود، گرانی داشتیم؟ ← امریکا تحریمهای ثانویه را برقرار کرد، باز هم گرانی داشتیم؟
- امریکا فشار حداکثری اقتصادی نداشت، گرانی داشتیم؟ ← امریکا فشار حداکثری اقتصادی کاملا غیر قانونی وارد کرد، باز هم گرانی داشتیم؟
- صادرات نفت زیاد بود گرانی داشتیم؟ ← صادرات نفت کاهش پیدا کرد باز هم گرانی داریم؟
- اروپا به تعهدات برجام عملکرد، گرانی داشتیم؟ ← اروپا تعهدات برجامی انجام نداد، باز هم گرانی داشتیم؟
- تورم 40 درصدی داشتیم، گرانی داشتیم ؟ ← دولت تورم را تک رقمی کرد، باز هم گرانی داریم؟
- در خرداد 96 دلار 3700 تومانی داشتیم، گرانی داشتیم ← دولت عمداً دلار تا حود 20 هزار تومان بالا برد باز هم گرانی داشتیم؟
- عرض 4200 برای کالاهای اساسی تخصیص نداده بودیم، گرانی داشتیم، ← عرض 4200 برای کالاهای اساسی تخصیص دادیم، باز هم افزایش قیمت و گرانی داریم؟
- دلار 3700 تومانی به دلاری 20000 تومان رسید، گرانی داشتیم؟ ← دلار از 20000 تومان شد 12000 تومان، گرانی داشتیم؟ ← باز هم افزایش قیمت و گرانی داریم؟
- پول رایج ارزشی نسبی داشت گرانی داشتیم؟ ارزش پول ملی یک سوم شد باز هم گرانی داشتیم؟
- دولت طرحهایی برای واردات کالای اساسی ارائه کرد، گرانی داشتیم؟ ← واردات کالای اساسی به شعار همیشگی تبدیل شد، باز هم گرانی داریم؟
- واردات آزاد بود، گرانی داشتیم؟ ← واردات ممنوع شد، باز هم گرانی داشتیم؟
- صادرات آزاد نبود گرانی داشتیم؟ ← صادرات آزاد شد باز هم گرانی داریم؟
- بودجه برای راه اندازی صنایع داخلی تخصیص نداده بودیم گرانی داشتیم؟ ← برای راه اندازه صنایع داخلی بودجه کلان تخصیص دادیم باز هم گرانی داریم؟
- دولت از تولیدکننده داخلی حمایت نمیکرد گرانی داشتیم؟ ← دولت از تولید کننده حمایت کرد، قیمتها چند برابر شد، گرانی و باز هم گرانی داریم؟
- شرکتهای دانش بنیان نداشتیم، گرانی داشتیم؟ ← شرکتهای دانش بنیان با اقتدار به صحنه آمدند، بازهم گرانی داریم؟
- استارت آپ (معنی آن را نمیدانم فقط از صدا و سیما آنرا تکرار میکنند) نداشتیم، گرانی داشتیم؟ ← استارت آپها با موفقیت وارد صحنه شدند، باز هم گرانی داریم؟
- در منطقه و دنیا قدرت نداشتیم، گرانی داشتیم؟ ← صاحب نفوذ و قدرت شدیم، باز هم گرانی داریم؟
- گفتند ایران با کشورهای غربی تامل ندارد، گرانی داشتیم؟ ← کشورهای غربی با ایران تامل ندارند، باز هم گرانی داریم؟
- مبارزه با فساد نداشتیم گرانی داشتیم؟ ← مبارزه با فساد برقرار شد باز هم گرانی داریم؟
- سلاطین نفت، سکه، کاغذ، قیر ... در بازار حضور داشتند گرانی داشتیم؟ ← دست سلاطین نفت، سکه، کاغذ، قیر ... را کوتاه کردیم باز هم گرانی مضاعف داریم؟
- تنگه هرمز امن بود گرانی داشتیم؟ ← قصد داشتند تنگ هرمز را ناامن کنند باز هم گرانی داشتیم؟
- پهپاد امریکا را ساقط نکرده بودیم، گرانی داشتیم؟ ← پهپاد را در فاصله 20 کیلومتری زمین ساقط کردیم باز هم گرانی داریم؟
- گرانی و گرانی و گرانی ...
مشکل کجاست و این ملت چه موقع آرامش اقتصادی پیدا خواهند کرد؟!!!
شاخص فلاکت برای دومین‌مرتبه به بالای ۵۰ درصد رفت:
لیست شاهکارهای اقتصادی
خودتان قضاوت کنید این بخشهایی از واقعیت اقتصاد ایران است. چه اقتصادی با این شرایط به سرانجام میرسد؟! نام این پولها نقدیگی است، پولشویی است، پول سرگردان است، پول خرید خانه در کشورهای دیگر است؟ً پول ... با این شرایط به کجا خواهیم رسید؟ هرچه بیشتر پنهان کاری کنیم وضع بدتر میشود. هر چه بیشتر این این پولها وارد اقتصاد شود شرایط بدتر و بدتر میشود.
این بخشهایی از بقول آقایان دانه های نیم درشت است. دانه درشتها که اصلا قابل دستیابی نیستند. واقعیت این است که فساد گسترده که هنوز نحوۀ برخورد با آن بیان نشده، و تبادل مالی آن بیسار گسترده تر و عواقب آن بسیار فاجعه بارتر است، هنوز برقرار است و آن فساد در سطح بسیار گسترده در سطح پایین است. حجم نقدنیگی این فساد (دانه ریزها که در همۀ ادارات، سازمانها، شرکتها، شهرداریها و ... هر سوراخ و سنبه ای که شما فکر میکنید وجود دارند و تا پول نگیرند کار نمیکنند و از هیچکسی هم ترس ندارند) اگر از دانه متوسطها بیشتر نباشد کمتر هم نیست. آیا راهکار آقای رئیسی در این مبارزه جوابگو است یا نه؟ آیا مبارزه با فساد سرآنجام دارد یا نه؟ چرا این فساد هر روز بیشتر و گسترده تر میشود؟ چرا سازمانهای نظارتی خود به فساد دامن میزنند؟ به کجا چنین شتابان!!

- خاوری – مش قربانعلی – هدایتی – بابک زنجانی – مرجان شیخ الاسلام – هادی رضوی (داماد محمد شریعتمداری) و احسان دلاویز – پورحسینی (رئیس خصوصی سازی) – هاشم یکه زارع (مدیرعامل ایرانخودرو) – حیسن فریدون (برادر ریئس جمهور) – جهانگیری (برادر معاون اول)
- سیف، احمد عراقچی، سالار آقاخوان و مدیر کل حراست از بانک مرکزی، بانک سرمایه – نجومی بگیرها - صندوق بازنشستگی فرهنگیان – موسسات مالی (ثامن الجج، فرشتگان، آرمان) – سکه ثامن
- شرکت پتروشیمی، دکل گم شده حفاری، هفت سمنگان قروین، پرونده پدیده شاندیز (حسین پهلوان)
- شهرداریها: شهرداری شهریار، شهرداری خرم آباد
- ثبت 700 خودرو توسط یک زن و مرد در یک شب
- واردات 19 هزار گوشی همراه مسافر توسط یک نفر با یک کد ملی ولی بدون گذرنامه!
- پرونده واردات گوشتهای برزیلی با ارز 4200 و فروش به قیمت آزاد
- پرونده شرکت نفت معرف به کرسن – پرونده شرکت پتروشیمی – شرکت کیمیا کمیا خودرو
- پرونده سلاطین: سلطان سکه (وحید مضلومیان)، سلطان قیر – سلطان کاغذ
- اشتباه محمد شریعتی در مقام وزات صمت و مجوز ورود 34000 خودرو به جای 6000 خودرو
- گروه جهانبانی با 604 مییارد دلار
- پرونده گندمهای آلوده استان گلستان
- پرونده دو نماینده مجلس در ارتباط با خودرو سایپا
- پرونده شبکه سازمان یافته انتقال ارز
- پرونده پرهام آزاد شهر
- پرونده چهار تن از مدیران بهزیستی
- اخلال گران محصولات پلیمری
- شبنم نعمت زاده و لشکری پور در شرکت توسعه دارو
- علی دیواندری و هشت متهم دیگر
- شهردار شهر جدید صدرا منوچهر قائدی
- پرونده زمین خواری 5 هزار میلیاردی تهران
- مصطفی خان کرمی معاون فروش ایران خودرو
- محمدرضا جعفریان معاون بیمه تامین اجتماعی
- بیژن قاسم زاده بازپرس دادگستری
- شهردار رودهن و 14 نفر دیگر
- گروه قطعه سازی عظام، عباس ایروانی
- شهردار یکی از شهرستانهای کرمانشاه و 14 نفر دیگر
- بدهکاران بانکی
- چپاولگریهای بانکها و موسسات
- شرکتهای کاذب که با ارسال پیامک به نام ارزش افزوده از مردم بیش از 13 هزار میلیارد تومان پول گرفتند.
اینها بخشهایی از واقعیات است. بله بخشهای کوچکی از واقعیت است.
ممکن یک نفر هر روز از ساعت 5 صبح بنشیند تا ساعت 12 شب آبی که در هاونگ است بکوبد آیا باید گفت این فرد هم پر تلاش و فعال و زحمتکش است نتیجه 6 سال فعالیت دولت روحانی را یک جا که خوش درخشیده را نشان دهید.
دختر نعمت زاده مفسد فی الارض را اعدام کنید البته اگه بعد از چهار روز بازداشت بهش مرخصی نمیدید
شبنم نعمت زاده: "۴۰ سال من تنها بودم و پدری نداشتم بیش از صد تا شهرک صنعتی پدرم راه اندازی کرده است و تمام عید و تعطیلات در ماهشهر بودیم تا ماهشهر ساخته شود آنجا بیابان بود تا ساخته شد."

خانم نعمت زاده حتما شوخی یا مظلوم نمایی می فرمایید ! خاطرتان هست که پدر بزرگوار در شهر ممکو ماهشهر، پروژه درختکاری را به شما واگذار کردند ولی شما کمتر از 2 کیلومتر آن را اجرا کردید و در نهایت مشخص نشد که بودجه آن کجا رفت؟ به نظرم اتفاقا خیلی هم بابا جان خوبی بودند ! همان موقعی را عرض می کنم که احساس می کردید در ماهشهر تنها بودید !
ننویسید نعمت زاده بگید ظلم زاده
جالبه مهمترین خبر این بسته خبری "شاخص فلاکت " بود. واقعاً اگر مملکت را کلیه مسئولین رها کنند ، شاخص فلاکت حالش بهتر می شود!
خانم نعمت زاده عزیز پروژه از خانه تا کارخانه همین بندر آلوده ماهشهر چی شد؟فضای سبز اطراف محوطه آلوده پتروشیمی چی شد؟ همسر گرامی تان هم مسئول خرید پتروشیمی بوده و شما در ماهشهر بد نگذروندید.
البته که آبرو خانواده مهم است ولی حق مردم هم مهم تر است. چرا دادگاه من رو محاکمه نمیکند چون خلاف نکردم
متاسفم !! بخاطر شاخص فلاکت.
اگر مسئولی بالاتر از 8ساعت در محل کار است بدانید غیر متخصص است چون مدیریت بلد نیست مدیر که همه کاره نیست اگر افراد صالح وکاردان را سرجای خودشان قرار دهید کار مفید در کشور ما 4ساعت است.باقی معطلی است وقتی رشد اقتصادی زیر صفر است کار کردن معنی ندارد
در ضمن اساس یک جامعه سالم خانواده سالم است البته اگر خانواده مهم باشد .
اخرش نسبت همه به ادم و حوا میرسه اینجوری که اختلاسگران بچه ها و خانواده خودشان رو تکذیب میکنند
تعریف کرباسچی از اصلاحات:گفتیم می‌خواهیم این شهر آلوده، کثیف و مخروبه را درست کنیم؛ ما اصلاحات را همین می‌دانیم....... استاد کرباسچی با دادن سکه های نجومی از بیت المال می خواستید شهر مخروبه را درست کنید ؟
کاش پدر من هم پدر بدی بود و من صاحب چند هزار متر ویلا در بهترین نقطه تهران می شدم
خانم نعمت زاده ما هم پدرمان بالای سرمان نبوده وقتی که باید پدری میکردند در جبهه و جنگ بودند ایا ما دزد و اختلاس گر شدیم تمام ملوانان بالای سر بچه هایشان نیستند گاهی تا شش ماه در مسافرت هستند ایا بچه هایشان همه ویلای لواسان دارند و دزد هستند نه اینها بی معرفتی شما نسبت به پدرتان را میرساند و نشان میدهد مال بالاتر از هر معرفت و انسانیتی است که نسبت به پدرتان اینگونه بهتان میزنید
شبنم خانم نعمت زاده غصه نخورید بالاخره بابا یک نفر رو پیدا می کنه که ضمانت کنه شما با وثیقه آزاد بشید و سریع بپرید اونور آب و با پول های باد آورده و البته که با عرق جوین بدست آمده آینده خود را رقم بزنید. فوقش مثل محمد هادی رضوی 20 سال براتون می برن و بعد با یکی دو تا عفو ملوکانه! بیرون میایید و تو همین کشور با نام و نام خانوادگی مستقل از پدر مدیر و زحمتکش به امور استرس آور کلاهبرداری ادامه می دهید. در هر صورت با این دفاعیه اشکم دراومد. اگر شماره حساب بدید خودمون وثیقه می ذاریم تا بیرون بیاین و از تجارب ارزنده شما استفاده کنیم.
آقای روحانی کار نمیکنه داره ادای کار کردن و در میاره کسی که تا ساعت 11 شب (الکی میگه ) میمونه سر کار قطعا داره شو آف اجرا میکنه آقای روحانی پدر ملت و در آوردی واقعا صد رحمت به رییس جمهورای قبلی بابا تودیگه کی بودی
مظلوم نمایی محتکر داروهای نجات بخشِ مردم؛ شبنم نعمت زاده چهل ساله با بیانِ پدر من پدر خوبی نبود، ولی برای مملکت مدیر خوبی بوده است. اگر پدرِ خوبی نبود چرا از طریقِ رانتِ پدرِ بدت، ده ها میلیارد تومان از طریق وارد کردنِ داروهای تاریخ مصرف گذشته و فروشِ آنها صدها میلیارد تومان دارایی و پس انداز داری؟!!! اگر از روزی که بدنیا آمدی کار میکردی و ماهی صد میلیون تومان هم پس انداز میداشتی باز به این منابع و پس انداز نمیرسیدی.
بادر‌ود،من وبسیارازکارکنان بخصوص شاغل طرح اغماری درخارک ،لاوان و...۱۰و۲۰و۳۰سال درهرماه ۱۵روزازخانواده دوربودندوبازنشسته شدیم،حقوق بهترگرفتیم ولی فرزندانمان هرروزصبح تاشب پدران رانمیدیدندوامروزنیزیا بیکارندویادرآمدناچیزی دارندکه نتیجه اش اعمال نادرست چون شمابود که عدم رعایت حقوق دیگران امروزاین کشوررابدینجا کشانده .
درست که پدر خوبی به نظر شما نبوده ولی به نظر من پدر خوبی برای شماها بوده برای اینکه ایشان نمی خواست هیچوقت روی شمارا ببیند چون بخاطر اعمال شما . چون آن می دانست شما دنبال چه کارهایی هستی.
ببخشیدخانم نعمت زاده ماهمش پیش زن وبچه امون هستیم ودولت پول مفت میاره درخونه به ما میده میگه خوش باشید.اصلاًسیدرضا نریمانی اینوبرای توخونده:
ای سایه سرم تا که تو رفتی همسرم همش بهونه‌ی تو رو میگیره دخترم
به جای لالایی روضه براش می خونمو دم بابا باباش داره میگیره جونمو
گناه دخترم چی بوده که بابا ندید گلم بابا میخواد جواب ناله شو بدید
با درود و احترام
خانواده محترم نعمت زاده
به استحضار میرسانم با عنایت به اینکه پدر محترم (وزیر سابق) تا آنجایی بنده در حافظه ام هست مشغول خدمت به نظام بوده اند لطفا بفرمایید این ثروت بی حساب و کتاب از طریق ارث اجداد به ایشان رسیده است و از روش های دیگری است؟ بحث را شخصی نکنید. من به عنوان به شهروند ایرانی خق دارم بدانم ثروت این مسئولی که حداقل 40 سال به ممکلت خدمت صادقانه کرده و این اواخر تخریب کمپین نخریدم لگن را با ارائه وام های تسهیلات نابود کردند و ... از جه راهی بدست آوردند؟ آیا نقش ایشان در پیشرفت ! شما و استفاده از رانتهای اطلاعاتی ایشان کم رنگ بوده است؟ اینکه داروی تاریخ مصرف گذشته به داشتید پاسختان چیست؟
و من الله توفیق
محمدی
از مقامات و دولت دوست و برادر لبنان یاد بگیرین
توی صندلی داغ چندسال پیش احمد نجفی به نعمت زاده گفت نوشابه خارجی خوردی
گفت نه
ماخودمون شاهد بودیم توی پتروشیمی ماهشهر توی دفتر نشستن با مدیرعامل رانی و نوشابه و انواع آبمیوه های خارجی میخوردن
دروغ گفتن راحته اما حقیقت رو گفتن راحت نیست
همه دوستانی که این اخبار رو پیگیری میکنن میتونن بپرسن طرح خانه تا کارخانه پتروشیمی ماهشهر تا شهرک منازل پتروشیمی و پولی که دادن به دختر این آقا برای کاشت درخت چی شد و کدام درختی کاشته شد
خانم نعمت زاده فرمودند ((در خانواده پدر خوبی نبوده و نه شب و نه صبح او را می‌دیدیم و وقتی خواب بودیم می‌آمد و وقتی بیدار می‌شدیم رفته بود)) حرف زیبایی یدند خانواده ای که پدر بالای سر بچه ها نباشد فرزندان ناخلف میشوند ویک پیغام دیگر تمام روسایی مملکت بهوش باشند بچه هایشان ناخلف هستند منتظر بقیه هم هستیم که فرزندانی که پدر بالای سرشان نیست را به کیفر اعمالشان برسانند
عجب
پدر خوبی نبود این همه رانت و کمکهای بلا عوض بخاطرش گرفتی بود چکار میخواستی بکنی
فلاکت..............کلمه غریبی است برای ایران عزیز
حقوق وزیران و نمایندگان لبنان نصف شد
در ایران هم برای صرفه جوئی قانون همسانسازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمی کنندو به حقوق مدیران و مسولین اضافه میکنند
كل مملكت واس من و باباس ميرم حبس تفريحي زيارتي حالشو ميبرم اين چادر را هم پوشيدم بگم ديديد دوباره گول خورديد هزارن بار ديگه با مذهب من و امثالم ميتونيم گولتون بزنيم مشكل از خودتون است
مردم دارن از موج جدید مبارزه با فساد ناامید میشوند. این ناامیدی از زمانی که دو نماینده متخلف با لابی و رایزنی پشت پرده آزاد شدند، شروع شد و با آزاد شدن حسین فریدون تشدید شد.
شبنم خانم نگفتند که در ماهشهر پیمانکار بودند و بدون اینکه کار را به سرانجام برسانند پولش را گرفتند
پدر ایشان به خاطر منافع مالی که از طریق پیمانکاران تامین می شد شبانه روز در ماهشهر اتراق می کرد
من خودم در پروژه‌های ماهشهر کار کردم و می‌دانم چه خبر بود
شبنم خانم لطفاً از مدیر خوب بپرسید چگونه آقایان ن صاحب چندین پتروشیمی شدند آنهم بدون سرمایه کافی »
ساکنان شهرک بعثت و شهر چمران از توابع ماهشهر با لدت تمام هر روز ثمرات تلاش های خانم نعمت زاده را دارن تماشا میکنن
طرح درخت کاری از سایت های پتروشیمی تا شهرک بعث موسوم از خانه تا کارخانه
باکاشت درخت های بی ثمر و رشد نکرده
همه مدیران و زحمت کشان پتروشیمی های ماهشهر نیش فحشای های آقای نعمت زاده را چشیدن
واقعا ایشون پدر نمونه است
یادمه مجری برنامه صندلی داغ از نعمت زاده پرسید آقای مهندس من یه کلمه میگم شما نظرت بگو لطفا
مجری: محمدرضا نعمت زاده
نعمت زاده یه ژست مثلا حزب اللهی از خودش نشون داد و گفت : فرزند انقلاب
آیا فرزند انقلاب بودن اینه؟
فرزند انقلاب پدر بدی بود......
واقعا که چه رویی داره اختلاس میکنم بعد پدر بد و مدیر خوب هم میگه آگه شهرستان رفتی برای کار پدر و یا عید رفته سر کار مطمئن باش کل مزایایی آن رو گرفته که مزایای مدیران توی ایران چندین برابر حقوق های نجومی آنها میباشد . پس ادا در نیار که وضع مملکت ایران توسط افرادی مثل شما و پدرتون به این روز اسفناک افتاده
نعمت زاده واقعن آدم کاری و مدیر خوبی هست
خانم نعمت زاده این پدر خوب شما اینهمه ثروت را چگونه فراهم کرده خوب به فرمایش حضرت علی(ع) در مورد ثروت زیاد توجه بفرمایید
دادگاه خانم نعمت زاده هم مثل نجفی و مرتضوی و زنجانی ماسمالی میشه بعدنگید نگفتم اینها فقط برای سرگرم کردن مردم است
بحث خرید و فروش رای در انتخابات یک مسله مهم و جدی است دور قبلی نماینده شهر ما ابهر رای خریداری شد و نماینده با خرید آرا به مجلس راه یافت و شروع به اختلاس و دزدی ...چون هر چقدر هم خرج کنند در خرید آرا وارد مجلس شوند هزاران برابرش به دست میاد
هرکس را به جرم مفاسد اقتصادی محاکمه میکنند طوری از کارهابش دفاع میکند و از فداکاریهایش برای کشور میگوید که ملت یک چیزی هم بدهکار میشود و قوه قضاییه هم محکوم میشود که اشتباهی او را دستگیر کرده است.
خانم نعمت زاده کسی به زور چماق ازپدرتان نخواسته بودمدیرعامل یاعضوهیئت مدیره 40 شرکت شود.راهی بوده که خودش انتخاب کرده ولابد برایش خوب سودداشته پس منتش رانباید سردادگاه ومردم بگذارید آره قربونش.ضمنا بنازم خداراکه ثابت کرد کی خائن هست ونه مردم بدبخت.
خانم شبنم نعمت زاده چادری نیستند با اینحال در انظار عمومی در جایگاه یک متهم که جرایم سنگین وسختی داره چادر سرش میکنید... این مطلب در مورد زنان دیگر با جرایم مشابه و از نوع دیگر هم تکرار میشه ... لطفا خانمهای از این دست رو با همون پوشش همیشگی و عرف خودشون بیارین دادگاه ... این موضوع در مورد متهمان مرد هم متاسفانه تکرار میشه ریش انگشتر عقیق و.... مسلما انسان بودن نه به ریش هست نه چادر اما اینها نمادهای هستند که درست یا غلط نهادینه شده و عوض کردنش زمان خواهد برد ... لطفا متهمان رو با همون پوشش عرف خودشون وارد دادگاه کنید و عمدا یا نااگاهانه به نفرت مردم دامن نزنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی