بازدید 3300

محرومیت ۳ستاره امارات به خاطر عدم همراهی تیم‌ملی

کد خبر: ۹۳۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 20 October 2019

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات سه بازیکن تیم ملی جوانان این کشور را به دلیل عدم حضور دراردوی این تیم با محرومیت و جریمه نقدی مواجه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این اتفاق در فوتبال ایران هم به دفعات رخ داده است و در برخی از اردو‌ها منجر به صدور رای شده است، اما آراء صادره از سوی کمیته انضباطی با انتقاد باشگاه‌ها و حتی برخی رسانه‌ها مواجه می‌شود. از آنجایی که بازی‌های رسمی در آسیا با تقویم فیفا برگزار نمی‌شود همواره حضور بازیکنان تیم‌های ملی پایه با چالش‌هایی همراه بوده است.

عبد الله حمد المنهالى، راشد عبد الله مال الله و اسماعیل عمر الزعابى سه بازیکنی هستند که در اردوی اخیر تیم ملی جوانان امارات حاضر نشدند و به همین خاطر ۴ جلسه از همراهی تیم الوحده محروم شدند و باید ۳۰ هزار درهم جریمه نقدی پرداخت کنند. تیم ملی جوانان امارات به تازگی اردویی را در شهر دبی برگزار کرد و دو بازی دوستانه با مالزی انجام داد که در یکی از این بازی‌ها ۳-۱ برنده شد و در دیگر بازی یک بر صفر باخت. امارات جدی‌ترین حریف ایران در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها بشمار می‌رود. بازی دو تیم ۱۹ آبان ماه دراستادیوم دستگری تهران برگزار می‌شود. تیم ملی جوانان ایران پیش از این بازی روز‌های ۱۵ و ۱۷ آبان به مصاف تیم‌های قرقیزستان و نپال می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس