بازدید 5537
لالیگا اسپانیا

رئال ۱۰نفره با شکست درخانه مایورکا؛ صدر را به بارسا هدیه داد

اولین شکست فصل رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا مقابل تیم مایورکا رقم خورد تا بعد از ۸ بازی بدون شکست در این ورزشگاه، این رکورد منفی به نام تیم زیدان ثبت شود و صدر جدول هم از دست برود.
کد خبر: ۹۳۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲ 20 October 2019

صدرنشین لالیگای اسپانیا در ادامه بازی های هفته نهم لالیگا تغییر کرد و در کمال ناباوری بارسا بعد از مدت ها افت و دوری از صدر جدول، با کسب پیروزی خارج خانه مقابل ایبار ، توقف اتلتیکو مقابل والنسیا و الیته شکست رئال مادرید در ورزشگاه سون مونیکس مقابل مایورکا صدرنشین شد!

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از پیروزی سه بر صفر بارسلونا بر ایبار که با گلهای مسی، سوارز و گریزمان بدست آمد، شاگردان زیدان برای بازگشت به صدر نیاز به هز ۳ امتیاز بازی با مایورکا داشتند، اما در حالی که ۸ بازیکن کلیدی خود را به دلایل مختلف اغلب مصدومیت در اختیار نداشتند با نتیجه یک بر صفر مغلوب مایورکا شدند و صدر را به رقیب دیرینه دادند.

برای مایورکا جونیور در دقیقه ۷ گلزنی کرد و رئال از زدن گل مساوی تا پایان مسابقه که وقت زیادی بود؛ عاجر ماند. رئال مادرید از دقیقه ۷۴ با اخراج اودریوزولا ۱۰ نفره بازی را دنبال کرد. با این نتیجه رئال صدر را به بارسا هدیه کرد و از بازگشت رتبه اول باز ماند. در جدول لالیگا در پایان هفته نهم بارسا با ۱۹ امتیاز در صدر و رئال با ۱۸ امتیاز دوم است.

رئال ۱۰نفره با شکست درخانه مایورکا؛ صدر را به بارسا هدیه داد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل