چرتکه؛

چرا بانک‌های ایران زیان‌ده و بدهکارند؟

کد خبر: ۹۳۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۷ 17 October 2019
تعداد بازدید : 533
بازدید 5588
۵
بانک‌های ایران معمولاً زیان‌ده هستند و با توجه به شکست پروژه‌های تجاری که در آنها سرمایه گذاری کرده‌اند و یا عدم وصول مطالبات سنگین از وام‌گیرندگان، با بحران مالی مواجه هستند اما چرا بانک‌های ایران همواره زیان‌ده و بدهکارند و آیا فرآیند به این همین سادگی؟ در این ویدیو به منظومه‌ای که منجر به چنین شرایطی می‌شود، تشریح شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چون نظارتي در كار نيست و مديران نور چشمي فقط متعهد، خزانه بانك ها را به دوستان و آشنايان و توصيه شدگان اين و آن وام دادند بدون اينكه ضمانت مناسبي دريافت كنند . وامهايي كه به لحاظ مبلغ سقف و محدوديتي نداشت و برگشتي هم نداشت . وام گيرندگان آش رو با كاسه اش خوردند و كسي نبود كه بر اقدامات مديران بانك ها و موسسات مالي نظارتي بكند . دولت ها هم بعد از رو شدن اين تاراج ها ، لطف كردند و از بيت المال خسارت بانكها و موسسات مالي ورشكسته را پرداخت كردند . خزانه خالي شده و حالا دولت ميگه تحريم هستيم و براي پروژه هاي عمراني و هزينه هاي جاري كشور پول نداريم . خلاصه ماجرا همين بود و بس (البته قسمتي از ماجرا).
بخاطر اینکه بانک ها هر چی پول دارند برای خودشان و کارمندانشان وام می دهند و در عوض وضعیت کارکنان بانک بهتر شده است و متاسفانه اصلا نظارتی صورت نمی پذیرد
با سلام و خسته نباشید
ضمن تشکر بابت ویدئوهای خوب انتخابی لطفا توضیحات لازم از قبیل نام برنامه ، نام شخص مصاحبه شونده و ... را در ذیل ویدئو قرار دهید تا در صورت نیاز امکان جستجویی ویدئوی کامل میسر باشد.
بدلیل اعطای وام های سنگین به نزدیکان و پارتی داران و بخصوص کارکنان بانک که وام های بدون بهره و سودصفر درصد از محل منابع مردم می دهند
همه حرف هایی که زده دروغ محض