بازدید 4042

تهیه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ در دیوان محاسبات کشور شروع شد

اولین جلسه کارگروه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷به ریاست معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۷/۲۴ برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ 16 October 2019

اولین جلسه کارگروه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷به ریاست معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۷/۲۴ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه، عمرانی از توجه ویژه عادل آذر رئیس کل دیوان محاسبات کشور و فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات کشور به حساسیت و اهمیت تفریغ بودجه قدردانی و از تمامی دست اندر کاران فرایند تفریغ بودجه ۱۳۹۷در ادارات کل دیوان محاسبات استانها و ستاد تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه به اعضای تشکیل دهنده جلسات کارگروه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ که صاحب رای و نظر می باشند، اشاره کرد و در ادامه از مدیران کل استانها درخواست کرد که با آمادگی کامل در جلسات تفریغ بودجه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد، حضوری فعال داشته باشند.

معاون حقوقی، امور مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با دقت نظر اعضای کارگروه تفریغ بودجه، مسئولان، حسابرسان کل، مدیران و همچنین برگزاری منظم و پیوسته جلسات تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷با استنادات معتبر، نتیجه آن را بعنوان مهم ترین سند مالی کشور در موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی ارائه کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر