بازدید 4856
۹

دژپسند: نوسانات بورس طبیعی است

کد خبر: ۹۳۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 16 October 2019
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: در بازار بورس نوسانات در حد فعلی به نظرم باید قابل قبول باشد و الان هم موضوع مدیریت می شود تا به یک سطح قابل قبول در بازار بورس برسیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره مشکلات لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس، گفت: بارها گفته‌ایم که مواردی از مشکلات که نیازمند اصلاح خود قانون است در مجلس در حال بررسی است. در صحن مطرح شده و به خاطر بخشی از مشکلات این موضوع دوباره به کمیسیون اقتصاد مجلس بازگردانده تا مجدداً بررسی شود.

وی افزود: در پیگیری‌هایی که من داشتم رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفتند که از هفته بعد این موضوع در دستور جلسات کمیسیون قرار می‌گیرد، اما درباره آن موادی که باید اصلاح شود به تبع آن شیوه نامه ها و دستور کار هم باید اصلاح شود که این سیر کمک می کند بسیاری از مشکلاتی که الان مطرح است حل شود، پس عزیزان صبر کنند تا این موارد انجام شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره ریزش‌های شاخص بورس و علت آن، اظهار داشت: در بازار بورس نوسانات در حد فعلی به نظرم باید قابل قبول باشد؛ چرا که می‌دانید آن زمانی که بورس داشت رشد پیدا می‌کرد برخی از صاحب نظران دلسوز با من تماس می‌گرفتند و نگرانی خود را اعلام می‌کردند که این رشد خیلی سریع، تند و مستمر دارد رخ می‌دهد که البته آن هم واقعا حباب نبود؛ چرا که ما با عرضه سهام تلاش کردیم که عمق بازار را افزایش دهیم و الان هم موضوع مدیریت می شود تا به یک سطح قابل قبول در بازار بورس برسیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۹
نظر شما نا امن است مگر هر چه بگوئی درست است .
اگر بازی با سرمایه مردم برای شما طبیعی نبود که وضع کشور به اینجا نمی رسید، بورس با هسته معیوب ، عملکرد غیر شفاف، آزادی کامل حقوقی ها و در بند بودن حقیقی ها ، همه طبیعی هستند، با عرضه بی معنی و خراب کردن آنها طی گذشت دو هفته ، یعنی کشیدن پول مردم از جیبشان، اینها برای شما طبیعی است، این کلاه برداری بزرگ رو تمام کنید، قصه دلار و طلا تمام شد، حالا شد بورس!!!
واقعا جای تاسف داره در طول یک هفته نزدیک به 50هزار واحد افت در بورس واقعا جای نگرانی داره هیچ چیز در این مملکت حساب و کتاب نداره .به شخصه میگم تا الان چندین میلیون ضرر به خاطر همین بی تدبیری و افت ناگهانی شاخص در طول این هفته گریزانم رو گرفته اونهم بعد از سالها که در این کار هستم .هرگز چنین ضرری نکردم و خدا میداند چقدر باید انتظار بکشم تا به اصل سرمایه برگردم سود پیش کش .به نظرم دیگر سرمایه گذاری در بورس نتیجه ندارد من که به اصل سرمایه ام برسم پولم رو خارج میکنم دلار و طلا برای سرمایه گذاری در این شرایط ریسک خیلی کمتری داره تا بورس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
اصلاحیه خودم گریبانم رو گرفته
جناب دژپسند این حجم از منفی زدن در چند روز و آن هم برای تمامی سهم ها طبیعی است ؟ استاد معظم .
هزاران میلیارد میلیارد از سرمایه مردم دود شده است می گوید طبیعی است!!!!!
پس معلوم شد داستان چی بوده.تصمیم به عرضه های سنگین اولیه و غیره (همون افزایش عمق بازار به منظور خودشون)برای بدست اوردن پول برای دولت!!!!!!!!!! پس بیخود نبود که اینقدر در صدا و سیما و همه جا جار میزدن که بورس بازدهی فلان و بسار دارد .برای این بود که مردم و پولشون رو بتونن به سمت بورس بکشن تا بتونن با این عرضه های سنگین و بقول خودشون افزایش عمق بازار ، سهم هاشون رو آب کنن...!
من چی بگم که اخر سال 94 وارد سهام گروه سایپا شدم و تو این مدت نه تنها سودی نکردم بلکه اصل پولم هم کمتر از نصف شده. جالبش اینه که سهام سایپایی با شاخص اصلا رشد نکردن ولی در نزول شاخص از همه جلوتر بودن و صفهای فروش بیشتری داشتن.کاش سکه دلار مسکن خودرو یا هر چیز دیگه ای بجز سهام خریده بودم/
برای بی کفایتی دلیل تراشیدن واقعا درد داره!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار