بازدید 4327

برخورد مرگبار دو دستگاه خودرو در جاده چالوس

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج- چالوس پس از پیچ پامچال در شب گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 15 October 2019
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج- چالوس خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج- چالوس پس از پیچ پامچال در شب گذشته خبر داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: این حادثه منجر به واژگونی و مصدومیت هدایت کننده خودروی نیسان که مردی ۳۱ ساله بود و همچنین محبوس شدن و فوت هدایت کننده پژو ۴۰۵ که مردی ۳۰ ساله بود شد.

یساولی اظهار کرد: همچنین بر اثر این حادثه سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ که خانم‌های ۳۰ و ۳۱ ساله و آقایی ۳۱ ساله بودند مصدوم شدند. با حضور نیرو‌های آتش نشانی از دو ایستگاه عملیاتی فرد محبوس شده از داخل خودرو رهاسازی و مصدومین تحویل عوامل اورژانس شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر