بازدید 6000
سقوط از طبقه چهارم برای فرار از بازداشت

مرگ عجیب مرد متهم از ترس حکم جلب

رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی از سقوط و مرگ عجیب مردی خبر داد که از ترس بازداشت خودش رو از از طبقه چهارم به پایین پرت کرده بود.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ 15 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سرهنگ عباس واعظی گفت: روز گذشته فردی به این کلانتری مراجعه و درخواست کرد برای اجرای حکم جلب دریافتی‌اش یک مامور به آدرس متشاکی بفرستند و بعد از اعزام مامور خود شاکی نیز همراه او رفت تا متهم خود را جلب کند.

وی افزود: با مراجعه مامور و شاکی به محل، زنگ مشتاکی زده شد و متشاکی که باید ۲۰ میلیون تومان دیه به‌دلیل ضرب و جرح به شاکی می‌داد با دیدن شاکی و مامور هیچ جوابی نداد تا اینکه مامور متعاقب این موضوع زنگ خانه مدیر ساختمان را زد و مدیر ساختمان نیز درب را روی مامور باز کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعد از باز شدن درب ساختمان مامور و شاکی هر دو به طبقه چهارم ساختمان که منزل متشاکی در آن بود مراجعه کردند و مشخص شد درب آکاردئونی با استفاده از دو قفل بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه مامور حدس می‌زد متشاکی قصد رفتن به پشت‌بام از طریق بالکن یا پنجره خانه را داشته باشد، اظهار داشت: وقتی مامور به پایین ساختمان و کوچه نگاه انداخت متوجه شد متشاکی خودش را از بالای ساختمان به پایین پرتاب کرده و بعد از سر رسیدن موتور اورژانس با وجود انجام احیای اولیه فوت کرد.

به گفته سرهنگ واعظی، موضوع به بازپرس کشیک قتل اطلاع داده شد و خانواده فرد نیز مراجعه و تحقیقات اولیه از آن‌ها نیز انجام شد؛ بنابراین گزارش، پرونده به داسرا ارسال و جسد نیز بنابر دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی