بازدید 2729

۱۰ هزار زائر پاکستانی اربعین وارد کشور شدند

کد خبر: ۹۲۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶ 13 October 2019

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: از صبح شنبه تا حوالی عصر حدود ۱۰ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی از طریق پایانه مرزی «میرجاوه» وارد کشور شدند.

به گزارش «تابناک»، رضا بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: خدمات ستاد مردمی استقبال سیستان و بلوچستان از ۱۳ مهرماه به تمامی زائران پاکستانی اربعین حسینی که از طریق پایانه مرزی «میرجاوه» وارد کشور شده اند، ارائه شده است.

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان افزود: از همین روز از صبح شنبه تا حوالی عصر حدود ۱۰ هزار زائر حسینی از کشور پاکستان وارد استان شدند و روند ورود این زوار عزیز همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۱۰۰ هزار زائر پاکستانی از طریق سیستان و بلوچستان وارد کشور شده و عازم کربلا شوند، تصریح کرد: ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان که از روز ۱۳ مهر آغاز به کار کرده همچنان فعال و آماده پذیرایی از این زائران گرامی است.

بختیاری با اشاره به اینکه خوشبختانه با کمک مردم و مسئولان شرایط مناسب برای پذیرایی و اسکان این زائران عزیز فراهم شده است، تصریح کرد: تمام خدمات و برنامه‌ریزی‌های این ستاد با کمک مردم ولایت مدار استان و همین‌طور به‌صورت خودجوش و مردمی در حال انجام و پیگیری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی