بازدید 2481

راهکار اسباب کشی امن از تهران به شهرستان

اگر قصد اسباب کشی از تهران به شهرستان را دارید این مطلب را تا انتها بخوانید. قطعا اسباب کشی به شهرستان از آن نوع اسباب کشی هایی است که نگرانی بسیار زیادی را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 12 October 2019

اگر قصد اسباب کشی از تهران به شهرستان را دارید این مطلب را تا انتها بخوانید. قطعا اسباب کشی به شهرستان از آن نوع اسباب کشی هایی است که نگرانی بسیار زیادی را به همراه دارد.

مسافت طولانی، حجم اثاثیه و لوازم، وسایل شکستنی، لوازم بزرگ مثل ساید بای ساید، مبلمان ، پیانو و ... این ها همه کنار هم این نگرانی را بزرگتر می کند. بارکو با استفاده از تکنولوژی های به روز و ابزاری که دارد این نگرانی را برای از بین می برد. در ادامه نکاتی را برای اسباب کشی به شهرستان مرور می کنیم.

رصد بار در اسباب کشی به شهرستان

به نظر می رسد شما قصد اسباب کشی به شهرستان را دارید. یکی از مشکلاتی که برای شما درگیری ذهنی ایجاد کرده، مسافت طولانی است. شما می خواهید از تهران به شهرستان های اطراف یا حتی شهر های بزرگ و دور بروید. اولین اقدام شما برای رفع این مشکل چیست؟

اگر بدانید ابزاری است که شما می توانید بار خود را کنترل کنید و زمان رسیدن آن را به مقصد بررسی کنید؛ آیا خیالتان راحت تر نمی شود؟ بارکو با توجه به استفاده از ابزار هوشمند و نقشه رصد بار این امکان را برای شما فراهم می کند. پس به نظر می رسد با یک راه حل کوتاه این مشکل شما حل شده است.

سلامت بار در مسیر

حالا شما ابزاری دارید که وضعیت ماشین باربری را تا انتهای مقصد می توانید بررسی کنید. اما سوال اصلی اینجا است که آیا شما از سلامت بار خود هم اطلاع دارید؟

درسته. هیچ ابزار خاصی در علم جدید و تکنولوژی هنوز تولید نشده که بتوانید سلامت یک وسیله را تا انتهای مسیر بدانید. اما مسائلی است که ذهن شما را نسبت به این مسأله با آرامش بیشتری همراه می کند. باربری و اتوبار بارکو با پک های بسته بندی محکم و حرفه ای این چالش را برای شما رفع می کند. با توجه به نیروهای متخصص در بسته بندی و استفاده از ابزار با کیفیت بسته بندی اسباب و وسایل شما در کمترین زمان و با بهترین حال انجام می شود تا بار شما آماده سفرهای طولانی شود.

ماشین باربری مناسب

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که نوع ماشین باربری در مسافت های طولانی تأثیر گذار است. این که شما در چه فصلی قصد اسباب کشی دارید، در انتخاب ماشین باربری شما تاثیر دارد. خاور اسباب کشی و کامیونت دارای کابین مسقف(فلزی، پارچه ای) هستند که در شرایط جوی نامساعد مانند بارش برف و باران از بار شما مراقبت می کنند.

بیشتر باربری هایی که به مقصد شهرستان اسباب کشی می کنند از چادرهای برزنتی برای اتاق خود استفاده می کنند. در حالی که بهترین ماشین باربری برای اسباب کشی به شهرستان ماشینی است که دارای اتاق کاملا فلزی باشد. این نوع از ماشین هم امنیت در تمام فصل ها را دارد و هم بار شما را در مقابل ضربه ها حفظ می کند. بارکو نیز با استفاده از بهترین کامیونت ها و بهترین اتاق های فلزی در کنار شما است.

بیمه اسباب کشی به شهرستان

یکی از مواردی که تمام باربری ها و اتوبارها تأکید دارند هنگام قرارداد لفظی، داشتن بیمه برای اسباب کشی به شهرستان است. بد نیست بدانید با توجه به قوانین بیمه گذار اسباب دست دوم به دلیل عدم قیمت گذاری ماجرای بیمه صحت ندارد. حتما می پرسید چه جایگزینی برای این موضوع وجود دارد؟

بهترین بیمه برای اسباب کشی به شهرستان استفاده از باربری و اتوبار مطمئن، استفاده از کارگر و راننده مطمئن، استفاده از ماشین مناسب و مهمترین مورد بسته بندی اسباب و وسایل منزل شما است. شما اگر این موارد را انجام دهید؛ بار خود را بیمه کرده اید. البته که هزینه بیمه هم پرداخت نمی کنید.

در پایان قابل ذکر است اگر می خواهید همین حالا به شهر دیگری نقل مکان کنید با کارشناسان بارکو تماس بگیرید و قبل از هر اقدام با آن ها مشاوره کنید. سفر خوبی را برای شما آرزو می کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر