بازدید 1484

اعزام نیروهای صلحبان استرالیا و فیجی به خاورمیانه

سربازان استرالیایی و فیجی برای پیوستن به هیات صلحبان سازمان ملل در خاورمیانه ظرف چند هفته آتی در این منطقه مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 12 October 2019

سربازان استرالیایی و فیجی برای پیوستن به هیات صلحبان سازمان ملل در خاورمیانه ظرف چند هفته آتی در این منطقه مستقر می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری ای.بی.سی، نیروهای استرالیایی قرار است به صلحبان‌های فیجی در بلندی‌های جولان آموزش‌های لازم را ارائه کنند. این اقدام باعث افزایش نزدیکی روابط نظامی دو کشور می‌شود.

فیجی و استرالیا در هیات صلحبان سازمان ملل در بلندی‌های جولان که پس از جنگ ۱۹۷۳ اعراب-اسرائیل ایجاد شده است، نیروهایی داشته‌اند اما عملیات مشترکی با هم انجام ندادند.

اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا در جریان سفر به فیجی با فرانک باینیماراما، نخست‌وزیر این کشور دیدار کرد و به بررسی عملیات مشترک نظامی با این کشور پرداخت.

نخست‌وزیر استرالیا در جریان سخنرانی در میان برخی از نیروهای دفاع استرالیا که قرار است در این هیات مشترک صلحبان در کنار نیروهای فیجی حضور داشته باشند، گفت: من با تعدادی از نیروهای استرالیایی که قرار است در کنار نیروهای فیجی در بلندی‌های جولان مستقر شوند، دیدار و گفت‌وگو کردم. این استقرار ظرف چند هفته آتی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نیروهای استرالیایی برای آموزش و حمایت نیروهای فیجی به بلندی‌های جولان می‌روند.

به گزارش ای‌بی‌سی‌نیوز، این استقرار ارتباطی به درگیری‌ها و ناآرامی‌های اخیر در شمال شرق سوریه ندارد.

نخست‌وزیر استرالیا همچنین گفت: ما در جهانی از تحولات زندگی می‌کنیم که تغییر پویایی قدرت در آن اتفاق می‌افتد و این معنای دوستی و همکاری با کشورهایی چون فیجی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان