بازدید 10996
۲
سوژه

ماجرای تخفیف ۶۰درصدی برانکو در مذاکره با پرسپولیس

در مورد تخفیف هم صحبت کردیم تا بخشی از طلب‌مان را ببخشیم تا این مشکل برطرف شود، ولی باشگاه می‌گوید طلبت را به عنوان مبلغ آزاد شدن قرارداد و رضایت‌نامه لحاظ کن و تسویه حساب کن و مدعی هستند در صورت داشتن قرارداد از این تیم جدا شدم، ولی ۱۱ماه حقوق دریافت نکرده بودم و جدایی ام قانونی بود
کد خبر: ۹۲۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 12 October 2019

سرمربی پیشین پرسپولیس در تازه ترین گفت و گویش با رسانه های ایرانی درباره جدایی‌اش از پرسپولیس و مطالباتش از این تیم و همچنین شرایط مذاکره برای دریافت مطالبات صحبت کرده که مختصر آن را می خوانید.

برسیم به ماجرای طلب شما از پرسپولیس و مذاکراتی که برای توافق با باشگاه داشتید. تا الان چطور پیش رفته است؟

ما همانطور که بار‌ها گفتیم همیشه برای مذاکره آماده بودیم و منتظر فرصت بودیم تا وارد گفتگو با مسئولان باشگاه شویم تا این مشکل به وجود آمده برطرف شود و کسی زیان نبیند. باشگاه یک پیشنهاد به ما داد که با آن موافق نبودیم و پیشنهاد خودمان را ارائه دادیم و منتظر هستیم تا نظرشان را به ما اعلام کنند و اگر هم نپذیرند به هر حال پرونده در فیفا در جریان است و روال خودش را طی می‌کند. در اینجا همه چیز به باشگاه بستگی دارد و ارتباطی به ما ندارد. ما کار خودمان را در باشگاه انجام داده و بهترین عملکرد را به جا گذاشتیم و درآمدزایی برای باشگاه داشتیم و به تعهدات خودمان عمل کردیم و در سوی مقابل از باشگاه هم همین انتظار را داریم.

صحبت از تخفیف ۶۰ درصدی هم بود؟

بله ، در مورد تخفیف هم صحبت کردیم تا بخشی از طلب‌مان را ببخشیم تا این مشکل برطرف شود، ولی باشگاه می‌گوید طلبت را به عنوان مبلغ آزاد شدن قرارداد و رضایت‌نامه لحاظ کن و تسویه حساب کن و مدعی هستند در صورت داشتن قرارداد از این تیم جدا شدم، ولی جدایی من کاملاً قانونی بود. طبق قانون کافی است فقط یک تذکر نامه برای باشگاه بفرستیم و ۲ ماه دستمزد دریافت نکنیم تا اجازه جدایی داشته باشیم و من از همان فروردین ماه که تذکر اول را به باشگاه دادم می‌توانستم جدا شوم و در اردیبهشت هم دومین تذکر را در حالی فرستادم که ۱۱ماه حقوق دریافت نکرده بودم و همکارانم ۵-۶ ماه حقوق عقب افتاده داشتند. با این حال با همکارانم صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم به خاطر هواداران تا آخر فصل بمانیم و ۳ جام به آن‌ها هدیه کنیم و بعد جدا شویم و جدایی ما هم کاملاً قانونی است.

ماجرای تخفیف ۶۰درصدی برانکو در مذاکره با پرسپولیس

مالیات شما توسط باشگاه پرداخت شده است؟

این چیزی است که پرداختش در حیطه تعهدات باشگاه است و بخشی از آن پرداخت شده که من توانستم مجوز خروج بگیرم، ولی تمام آن پرداخت نشد. ما بقی آن بین باشگاه پرسپولیس و اداره مالیات است و نمی‌دانم در چه شرایطی قرار دارد.

اینکه دریافت مطالبات شما حق‌تان است شکی نیست، ولی اگر باشگاه نتواند مشکل را حل کند ممکن است ادامه این روند پرسپولیس را دچار محرومیت کرده و باعث ناراحتی هواداران شود. تا چه حد خوشبین هستید کار به آنجا نکشد؟

همانطور که گفتم این موضوعی نیست که در اختیار من باشد و به من ارتباطی داشته باشد. این موضوع کاملا در اختیار باشگاه است و به آن‌ها ربط دارد و بستگی دارد چطور رفتار کنند تا نه باشگاه دچار مشکل شود و نه ما. من ۴ سال در پرسپولیس با یک قرارداد حضور داشتم و هرگز مبلغ آن را بالا نبردم و درخواستی برای اضافه کردن مبلغ نداشتم.

یکی از دلایل بالا رفتن قیمت شما آپشن‌هایی بود که برای عناوین مختلف داشتید. در آن مقطع با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات و شرایط باشگاه کسی فکرش را نمی‌کرد شما موفق شوید و برای همین با آپشن‌ها موافقت کردند و به همین دلیل مبلغ بالا رفت و باشگاه به مشکل خورد؟

من در زمانی که پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم بود با این باشگاه قرارداد امضا کردم. هیچکس فکر نمی‌کرد ما شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر داشته باشیم و حتی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عبور کنیم چه برسد به قهرمانی در لیگ و رسیدن به نیمه نهایی و فینال آسیا. ما مرحله به مرحله تمام موارد را به بهترین شکل انجام دادیم و هیچ شبهه‌ای در آن نبود. وقتی به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم باشگاه ۲ میلیون یورو درآمد به دست آورد. این را هم بگویم من ارزان‌ترین مربی ۱۰ سال اخیر پرسپولیس هستم و این را پیگیری کنید متوجه می‌شوید صحت دارد. حتی آپشن‌های قرارداد من کمتر از آپشن نفرات قبل از من بوده است.

 اینکه به خاطر پول بیشتر پرسپولیس را ترک کردید و به الاهلی رفتید درست است؟

اصلاً اینطور نیست. من بابت دریافت حق و حقوقم از پرسپولیس از این تیم جدا شدم و چیزی بیشتر از حقم از این باشگاه نخواستم و اگر این مشکلات نبود به قراردادم پایبند بودم. من در این سال‌ها بار‌ها از الاهلی پیشنهاد دریافت کرده بودم و به جز این تیم از ژاپن، چین، مصر، ازبکستان و امارات پیشنهادات خوبی داشتم و همین الان هم پیشنهاد خوبی از امارات دارم. زمان قرارداد اولیه من با الاهلی تیر ماه بود، ولی امضای نهایی را در مردادماه انجام دادم و عجله‌ای برای پیوستن به این تیم نداشتم.

تا چه زمانی همسر شما خانه‌نشینی‌تان را تحمل می‌کند؟

(خنده) خیلی طول نمی‌کشد و فکر می‌کنم به زودی به رقابت جدیدی و پروژه جدیدی برمی‌گردم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آپشن یعنی گزینه. زشت است که زبان فارسی را ویران می کنید.
کاش برگردی به تیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار