بازدید 21609
دومین بازی یوزها در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل چشم بیش از پنج هزارتماشاگر زن در ورزشگاه آزادی

ایران ۱۴ - کامبوج صفر / تیم‌ملی به وجد آمد، کامبوج دورقمی شد/ بیرانوند به پنالتی کامبوج هم رحم نکرد! / انصاری‌فرد پوکر کرد، طارمی و آزمون هت‌تریک

تیم ملی با نمایشی یکطرفه حریف ضعیف آسیایی را گلباران کرد و شش امتیازی شد.درهای ورزشگاه آزادی برای نخستین بار به روی بانوان ایرانی باز شد و آن ها توانستند بازی تیم ملی کشورشان را از نزدیک تماشا کنند. محبی و مهرداد محمدی در نخستین بازی ملی شان گلزنی کردند و تیم ملی با ۱۰گل مثلث مهاجران لژیونرش پس از مدتها حریفش را دو رقمی کرد تا برای مصاف حساس با بحرین مهیا شود.
کد خبر: ۹۲۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ 10 October 2019

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه پُر گل 14 بر صفر به سود تیم ایران به پایان رسید. در این بازی تماشاگران خانم در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک شاهد پیروزی ایران بودند.

به گزارش تابناک ورزشی،  تیم ملی با نمایشی یکطرفه حریف ضعیف آسیایی را گلباران کرد و شش امتیازی شد. در‌های ورزشگاه آزادی برای نخستین بار به روی بانوان ایرانی باز شد و آن‌ها توانستند بازی تیم ملی کشورشان را از نزدیک تماشا کنند. محبی و مهرداد محمدی در نخستین بازی ملی شان گلزنی کردند و تیم ملی با ۱۰گل مثلث مهاجران لژیونرش پس از مدت‌ها یکی از حریفانش را دو رقمی کرد تا برای مصاف حساس با بحرین مهیا شود. تیم ملی پیش از این دو نتیجه پیروزی با بیش از ۱۰گل داشته است که ماکائو و مالدیو به ترتیب ۱۹ و ۱۷ گل مقابل ملی پوشان ایران در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ دریافت کرده بودند.

انتخابی جام جهانی 2022| جشنواره گل ایران برابر کامبوج/ بیرانوند باز هم پنالتی گرفت!

کریم انصاری فر، مهدی طارمی و رضاییان در این بازی چندین فرصت مسجل گلزنی را از دست دادند که در صورت استفاده از این موقعیت ها تیم ملی رکورد تازه ای در گلزنی بازی های ملی خلق می کرد. چندین شوت بازیکنان ایرانی نیز در این دیدار به تیرک دروازه برخورد کرد که یکی از زیباترین آنها شوت سنگین مسعود شجاعی کاپیتان تعویضی ایران در نیمه دوم بود.

بازیکنان تیم ملی نیز به محض حضور در زمین برای گرم کردن، به سمت جایگاه آنها رفته و ادای احترام کردند. در این بین تیم نمایندگان فیفا نیز که برای نظارت این بازی به ایران آمده اند از نزدیک وضعیت سکوها و امکانات هواداران زن را بررسی کردند. پس از پایان مسابقه نیز کل بازیکنان اصلی و نیمکت نشین ایران برای پاسخگویی به ابراز احساسات هواداران زن حاضر در استادیوم به سوی جایگاه های مخصوص آنها رفتند و از نزدیک به تشویق های بی امان آنها جواب دادند و به طور ویژه ای از آنها تشکر کردند.

تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در این گروه روز ۲۳ مهرماه در شهر منامه به مصاف بحرین خواهد رفت.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی (امید ابراهیمی-61)، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، کریم انصاری‌فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی طارمی، سردار آزمون (مسعود شجاعی-57)، محمد محبی (مهرداد محمدی-73) و رامین رضاییان.

حاشیه دیدار ایران - کامبوج| شروع طوفانی تیم ملی و حضور دولتی‌ها در ورزشگاه

شرح گل ها:

دقیقه ۴ گل اول ایران(احمد نوراللهی): اشتباه مدافعان کامبوج در دفع توپ باعث شد تا توپ پشت محوطه به احمد نوراللهی برسد. او از پشت محوطه جریمه شوتی سر ضرب و فنی زد و گل اول ایران را به زیر طاق دروازه حریف فرستاد.

دقیقه ۱۱ گل دوم ایران(سردار آزمون): محمد محبی مقابل دروازه کامبوج صاحب توپ شد اما ضربه اش توسط مدافعان کامبوج برگشت داده شد. در ادامه توپ زیر پای سردار آزمون افتاد و او با یک بغل پای دقیق دومین گل ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۸ گل سوم ایران (محمدحسین کنعانی): ارسال رامین رضاییان از سمت چپ خط دفاعی کامبوج با ضربه سر پرقدرت محمد حسین کنعانی زادگان به گل سوم بازی تبدیل شد.

دقیقه ۲۳ گل چهارم ایران(مهدی طارمی):مهاجم ریوآوه پرتغال توپ را داخل محوطه و پشت به دروازه کنترل کرد و با یک نیم دور و شوت فنی گل نخست خودش را به ثبت رساند.

دقیقه ۳۵ گل پنجم ایران (سردار آزمون) : ضربه احمد نوراللهی از داخل محوطه جریمه با اشتباه دروازه بان روبرو شد تا سردار آزمون که در یک قدمی دروازه بان پراشتباه حریف بود، با یک بغل پای ساده گل دوم خودش را در این بازی و گل پنجم بازی ثبت کند.

 دقیقه ۳۹ گل ششم ایران(کریم انصاری فرد): در پی خطای دوضرب دروازه بان تیم کامبوج داور در محوطه جریمه ضربه کاشته ای به سود ایران گرفت که این موقعیت با ضربه تماشایی کریم انصاری فرد به زیر طاق دروازه حریف در دقیقه 39 به ششمین گل ایران تبدیل شد.

 دقیقه ۴۳ گل هفتم ایران(سردار آزمون): تلاش مهدی طارمی در تصاحب کردن یک توپ مرده در سمت چپ محوطه جریمه کامبوج با پاس به جلوی او همراه شد و دفع ناقص توپ توسط دروازه بان حریف با ضربه سردار آزمون بدل به سومین گل این مهاجم و هفتمین گل تیم ملی شد.

دقیقه ۴۷ گل هشتم ایران (کریم انصاری فرد): پس از اینکه پنالتی کامبوج از دست رفت، تیم ملی بار دیگر یک حمله را ترتیب داد و اینبار کریم انصاری فرد بود که گل دوم خودش را با خوسردی و یا یک بغل پای ساده با پای چپ از محوطه شش قدم ثبت کرد.

 دقیقه ۵۴ گل نهم ایران ( مهدی طارمی): پاس نرم انصاری فرد، مهدی طارمی را با دروازه بان کامبوج تک به تک کرد و این بازیکن توانست با یک ضربه چیپ گل دوم خودش و نهم تیم ملی را ثبت کند.

 دقیقه ۶۱ گل دهم ایران ( کریم انصاری فرد): ارسال یک ضربه کرنر، پس از اینکه مرتضی پورعلی گنجی روی توپ تاثیر گذاشت در دهانه دروازه به انصاری فرد رسید تا شماره 10 تیم ملی با یک ضربه ساده دروازه کامبوج را برای دهمین مرتبه باز کند و خودش هم در این بازی سه گله شد.

دقیقه ۶۵ گل یازدهم ایران (محمد محبی): محمد محبی روی یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه کامبوج را باز کرد؛ گلی که در اولین بازی ملی اش ثبت شد  و اولین گل او در این دیدار هم بود.

دقیقه ۶۷ گل دوازدهم ایران (محمد محبی): اینیار یک ارسال از سمت راست خط دفاعی کامبوج به محبی رسید تا این بازیکن 21 ساله که در لیگ نیز با پیراهن سپاهان درخشیده بود، گل دوم ملی اش را دو دقیقه پس از ثبت اولین گلش رقم بزند.

دقیقه ۸۵ گل سیزدهم ایران ( مهرداد محمدی): محمدی روی پاس بسیار خوب از مسعود شجاعی که به عمق انداخته شد، با حرکت تکنیکی در موقعیت تک به تک با گلر قرار گرفت و با شوتی محکم موفق شد گل سیزدهم شاگردان ویلموتس و اولین گل ملی اش را ثبت کند.

 دقیقه ۸۹ گل چهاردهم ایران ( کریم انصاری فرد): کریم روی پاس مهدی طارمی گل چهاردهم بازی را و گل چهارم خودش را ثبت کرد. این گل در شرایط تک به تک و با یک ضربه بغل پا از محوطه شش قدم رقم خورد تا انصاری فرد به اصطلاح در این مسابقه پوکر کرده باشد.

مهرداد محمدی: می‌خواهیم در بازی با بحرین هم دل مردم را شاد کنیم/ از اینکه در کنار میلاد در تیم ملی هستم خوشحالم

ترکیب اولیه تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی

سرمربی: مارک ویلموتس

 

ترکیب اولیه تیم ملی کامبوج

کئو سوکسلا،چنک منز،اوک سوان، سارا کریا، سوی ویسال، آورن چان پولین، کوچ سوکومپیک، سوس ساهانا، سات روسیب، مانی یودوم، کئو سوک پنگ

سرمربی:فلیکس دالاماس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۴
این همه سکو خالیه. چرا. ب بقیه خانما پشت درب اجازه نمیدن برن تو ؟ ای خدا
پاسخ ها
سلام
| Germany |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
من هم دوست دارم. وقتی دخترم فوتسال بازی میکنه بعنوان پدر ببینم
ناشناس
| Pakistan |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
دیگه روتو زیاد نکن!...
قدم مبارك و خوب بانوان به استاديم بوده.
واقعا بازی مسخره ایه، راست میگین با برزیل مسابقه بدین تا 4 گل بخورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
داداش اصلا تو باغ نیستی خخخ
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
بحرین به سختی این تیمو یک هیچ برد
خانمها در ورزشگاه هستن؟؟؟؟؟ خودتون رو محکم بگیرید، امشب تهران زلزله میاد،
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
هواحنک شد شدید
چشممون روشن شد از ورود خانومها به ورزشگاه. الان تمام مشکلاتمون حل شد دیگه. ببخشید یادم رفت چون رفع حصر و کنسرتها هنوز مونده خخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
مشکل حل نشده الان مشکل اینه که چرا خانم ها به ورزشگاه میرن
ناشناس
| India |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
رفرفع حصر و کنسرتتت؟ داداش ملت 24 میلیون رای دادن یه صدای شجریان نتونستن برگردونن انقدر که هیچکارن توقع کنسرت داری ازشون؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
تیپ شماها که بعید است مشکلی داشته باشید. پدران شما هم که انقلاب کردند که یادشان رفته برای چه انقلاب کرده بودند و شعار آزادی می دادند. حالا اگر کسی برای یک آزادی حداقلی مبارزه کند و موفق شود شما او را مسخره می کنید؟ آیا شما مدعی نیستید که در زمان پهلوی چند هزار کشته (شهید) در این راه دادید؟ کار آنها چه مشکلی از مملکت حل کرد؟ بیکاری را کاهش داد؟ اعتیاد را کاهش داد؟ فساد و فقط و شکاف طبقاتی را کاهش داد؟ مانع جنگ هشت ساله شد؟ با استدلال خودتان ، انقلاب پدران شما کاری بیهوده بوده است.
خوب خانم ها هم در ورزشگاه حضور پیدا کردند
حالا مشکل زنان بی سرپرست و زنان نان آور و دختران بی جهیزیه و دخترانی که استثمار میشن و .......
حل شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
پس بهتره تا اون مشکلات حل نشده، مردان رو هم به ورزشگاه راه ندیم! یعنی رفتن مردان به ورزشگاه از حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و غیره مهمتره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
عزیزم! این دو موضوع چه ربطی به هم داره؟
مردی نبود فتاده را پای زدن / گر دست فتاده را بگیری ، مردی
بدبخت احمدی‌نژاد صحبت رفتن زنان به ورزشگاه رو مطرح کرد مراجع تا حد تکفیر او پیش رفتند حالا زنان به ورزشگاه رفتند و مراجع سکوت کردند.
جل الخالق
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
زمان احمدی نژاد هم چند بار به ورزشگاه رفتند. شما خبر نداری
جلوی یه تیم ضعیف اینطوری بازی میکنن وای به حال جلو تیم قوی
این چه وضع پاسکاری ضعیفیه چقدر لو دادن توپ اونم "سردار"
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
آخه هر کس می خواست از این تیم ضعیف به گلش اضافه بکند. اگر درست بازی می کردند یک نفر ده تا گل می زد و آقای گل جهان می شد. فیفا باید تیمهای ضعیف را در یک گروه قرار بدهد بازی با تیم ضعیف باعث غرور بازکنان می شود.
جانم بیرووووو. افرین.
یکی از اثرات حضور شیرزنان ایرانی در ورزشگاه .
کامبوج اولین قربانی حضور زنان شد
چرا سردارو تعویض کردن؟!!!
ترسیدید که رکورد بزنه؟؟
این هم از محاسن حضور بانوان. همه با انگیزه ۲۰۰ درصدی بازی کردند.
دختر آبی دیدی بالاخره زنا رفتن ورزشگاه هیچیم نشد . روحت شاد
حالا وقت آن است که مقامات و دانشمندان و اساتید دانشگاه و روحانیونی که حضور زنان در ورزشگاه را خطرناک و وهن ارزشهای اسلامی می دانستند در خصوص این مساله اظهار نظر علمی کنند. زنان به ورزشگاه آمدند، تشویق کردند و از ورزشگاه خارج شدند و به خانه هایشان برگشتند و اتفاقی هم نیفتاد. چرا تحلیل های آنها با تجربه ی واقعی حضور زنان در ورزشگاه تا این حد متفاوت بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
چطو اتفاقی نیفتاد ؟ از فردا مملکت پر از اخلاسگر میشه
ناشناس
| Czechia |
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
اینها که کارشناس نیستند بوقند هر چه در آنها بدمند آنها همان را تکرار می کنند.
یاد و خاطره مالــــدیــو دوباره زنده شد
بازی خوبی بود ولی نباید به ۱۰۰۰ تماشاچی زن بیشتر اجازه ورود به ورزشگاه می دادیم چون با جیغ و داد زیاد حواس بازیکنان را پرت کرده بودند وگرنه باید ۲۵ گل به کامبوج می زدیم
واسه خاطر حضور خانما توی ورزشگاه خیلی خوشحالم
این‌برد پر گل هم بخاطر قدم مبارک زنای ایرانی بوده
روح اون دختر فداکارم که به اسمش حساسیت دارید شاد ...
این موفقیت از برکت حضور بانوان در ورزشگاه بود،
تاثیر حضور خانمها بر درخشش تیم ملی
احسنت دلاور
اینم خیر حضور خانمها در باشگاه. دست و پای تیم ملی درد نکنه همه تلاششون رو تو این روز نشون دادن و شادی خانمها رو دو برابر کردن. چه روز شادی بوده. طفلک تیم کامبوج:(
ایول تیم ملی، ایول بانوان محترم
ما باید یاد بگیریم که در جامعه عقاید و افکار مختلف هست و باید مراعات همدیگه رو بکنیم و در قوانین حد وسط رو رعایت کنیم. نمیشه همه اش طرف بخش سنتی جامعه رو گرفت. باید جوری کار کرد که نه سیخ بسوزه نه کباب. در مورد رفتن زنان به ورزشگاهها که واقعا اکثریت بالایی از جامعه از جمله سنتی ها هم مشکل جدی نداشتند.
رفتن زنان به ورزشگاه برای اکثریت جامعه الویت نیست اما برای بخش کمی اولویت مهمی است. واقعا چهره های برخی زنان که از خوشحالی گریه میکردند مایه تاسف بود که چرا اینهمه وقت مشکلی که به این سادگی و بدون هزینه قابل حل بود رو حل نکردیم و بخشی از جامعه رو خوشحال نکردیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
منم اونجا بودم و اشک خانمها رو دیدم. من ۲۰ سال پیش دوست داشتم ورزشگاه برم. امروز رفتم بدون هیچ هیجانی. مثل نوشدارو بعد مرگ سهراب. دیگه وقتی ذوقی نمونده گفتن بیاین
حالا بفرمایید حضور خانم ها بی فایده است.
چقدر این زبان فارسی مظلومانه دارد سلاخی می شود . هر روز یک واژه بیگانه . حالا هم پوکر!
برنده اصلی این بازی شیرزنان و شیر دختران ایران زمین بودند! مبارکتان باشد...
پيروزي نابرابررابه تيم ملي ومردم بزرگ ايران تبريك ميگويم براي من آنوقت اين پيروزيهادلچسب است كه ايران باتيمهاي بنام دنيا مسابقه داده وبرآنها پيروز گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
تیم های بزرگ پیشکش
جلوی ژاپن آبرومونو نبرند
پینگ پنگ بازی کردن ؟
این تیم فلک زده را گیر آوردند!! تمام این هایی که گل زدند سال ها بود پاشون به گل زنی باز نشده بود! اگر تیم بودید از ژاپن با اون وضع اسفناک نمی باختید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
تیمهای ضعیف باید از تیم ملی ما یاد بگیرند در برابر تیم قوی تمام بازیکنان در دفاع قرار بگیرند تا گل کمتر بخورند.
بازی تمام شد اینبار با حضور بانوان
اما با یک تفاوت
آنها درس بزرگی به برادران و پدران و فرزندانشان دادند. در پایان بازی بجای ارک استادیوم . بزرگوارانه ماندند برای جمع آوری ذباله های باقیمانده
براستی که شیر زن بودند و درس پاکیزکی را آموزش دادند
ورودتان به استادیم مبارک باد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
آزادی ذره ای بوی ازادی گرقت
یکی به میثاقی بگه زیبا ترین صحنه بازی حضور دو بازیکن نبود حضور شیرزنای میهنم به آزادی بود بعد از 40 سال که تو این راه خیلی بی اخلاقیا دیدن. نون دراوردن به چه قیمتی ؟ خجالت نمیکشه ؟ این صندلیا به کسی وفا نکرده اون مدیرش بره خودشم باید بره
خدا را شکر که فهمیدید زنان ورزشدوست ایران ؛ لولو خرخره نیستند!
حالا از خانم ها حرف زدی تابناک ولی یک عکس هم ازشون توی خبر ننداختی. مگر بی حجاب بودن ننداختی؟
ملت ایران 14 دولت صفر
چیزی که از صد تا دشنام بدتره اینه که میگن به خاطر پیگیری ها و زمینه سازی دولت بود که خانم ها اجازه حضور در ورزشگاه پیدا کردند.
حضور حداقلی و محدود و محصور در قفس اونم زیر سایه خون مرحوم سحر خدایاری و تحت فشار فیفا و خطر تعلیق فوتبال .
من ورزشگاه بودم. حس امنیت کامل. نه فحش و شعاری از آقایون شنیدیم نه مزاحمتی. خیلی آروم و مودب بودن
نه چیزی پرتاب کردند
ممنون از زحمات نیروهای امنیتی. ولی حس کردم واقعیت نداشته اون ترسی که سالها به بهانه های عجیب به ما تحمیل کرده بودند. ببخشین ولی فکر میکردیم تعدادی زامبی قراره بهمون حمله کنن ولی شکر خدا شرایط عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
خوب دید زدید کامبوجی هارو خوشتون اومد ؟
تهران شهر گناه بابت این معصیت عذابی شدید خواهد شد. تا دیر نشده توبه کنید و دیگر هم تکرار نکنید.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
حالا باید بخندیم یا گریه کنیم؟
۱۳ تا از گلها به دلیل حضور خانم ها در ورزشگاه میباشد اگر در مقابل برزیل هم بازی کنیم خانم ها حضور داشته باشند ۱۴ تا شاید نزنیم ولی ۳ تا را میزنیم
خانم‌ها در ورزشگاه حاضر شدند و هیچ اتفاقی نیفتاد. آقایان! چشمانتان را باز کنید. در قرن ۲۱ هستیم.
قهرمان اصلی اون مشوق کامبوجیه بود که تک و تنها تا آخرین ثانیه تیمش را تشویق میکرد. احسن.
خدا را شکر بزرگترین مشکل مملکت و دنیا حل گردید
دادا طارمی که دو تا گل زد،کجا هت تریک کرد جو میدی؟
رسم بازیهای فوتبال جوانمردانه در زمان پروینها و حسین کلانی ها این بود که به یک تیم ضعیف که خورند ده ها گل رو هم داشت ،،حد اکثر حدود ۵ گل بیشتر نمیزدن:::))))
البته اون موقع ها کسی دنباال آقای گل جهان شدن هم نبود و ارزش نهادن به لزوم حفظ روحیه پهلوانی و جوانمردی ،حرف اول رو میزد.
تیم ضد ملی و رانت و فساد فوتبال با ناجوانمردی تمام، (من که ندیدم چون حرام است بم گفتند) به تیم بسیار مردنی کامبوج 14 گل زد

در حالیکه مربی جوانمرد المان به بازیکنانش گفت دیگه به برزیل متلاشی شده گل نزنند

میدانم که این زیاده خواهان ملیارد پرست فرصت پیدا کنند امان به کسی نمیدهند که او هم بازی کند
در بازی ی غارت ممتلکات مملکت، اخوان انها (اخوان الشیاطین در قران)، همه چیز حتی کوهها را با مواد منفجره بردند
ان گلر و قهرمان پوشالی ی انها وقتی دلار 1000 تومان بود ادعای 7 ملیارد از بیت المال این ملت فقیر نمود

اگر 1000 گل هم میزدند مقابل گل عزیزی- دوای هرمریضی، ان قهرمان واقعی ملت، 1000 گل اینها صفر است بلکه بوی گند میدهد

برای گرمی ی بازار فساد و ملیارد خواری خود از بیت المال، دخترکها را هم با خود بردند
منظور تلفزیون سرگرم کردن جوانان چه پسر چه دختر بعد از خسته شدنشان از بی هویتی است
فوتبال فساد و احتکار ملیاردی خودش بیهویتی اندر بیهویتی است
وهویت اسلام و امام او، علی ع، تقوی و عدالت است.
ما به خدا و قرآن و پیغمبران و حجاب آنها میگوییم نه!
و به اتفاق بقیه ی جوانان برای قهرمانان پوشالی و ورزش فساد و ملیاردخواری (از بیت المال ملت له شده) هورا میکشیم!!

با گاوبندی ورزش احتکاری و در راس ان فوتبال سر سلسسله ی رانت و زیاده خواهی و جاده صاف کن خصوصی ها برای تحمیل بر اصل 44
بلی با گاوبندی سران ورزش احتکاری ملیارد خواهی+ تلفزیون آبجو و فوتبال+ المپیک فرهنگ غرب
پای دخترکا را برای تداوم سفره غارت فوتبال و ورزش احتکاری و سرگرم کنندگی و گرم شدن بازارشان، با نقشه ی خاص پای آنها را باز کردند
آقا ما در مقدماتی جام جهانی 1978 آرژانتین هم سریلانکا را یازده هیچ بردیم با مربی گری حشمت مهاجرانی مرحوم ناصر حجازی توی دروازه تیم ملی نشسته بود و تخمه می شکست
این همه زنان فریاد زدند که به ورزشگاه آزادی بروند هیچکس به حرفشان گوش نکرد ولی وقتی پای فیفا به وسط آمد از ترس محرومیت و مجازات توسط فیفا زنان رو به ورزشگاه راه دادند و معلوم شد که مسولان ورزشگاه فقط حرف زور را می فهمند بهتر نبود از اول اینکار را میکردید که اینگونه سرافکنده نشوید
حضور زنان در ورزشگاه باعث میشه بازیکنان تیم ملی بخاطر حفظ آبرو و وجه خودشون غیرتی بازی کنن. بنابراین جضور زنان و دختران در استادیومهای فوتبال محرک خوبی برای بازی غیرتی و
گرفتن نتایج بهتر برای تیمهای فوتبال خواهد شد. همانگونه که در والیبال شاهد نتایج آن هستیم. کلاً در هر زمینه ای وجود جامعه زنان و مردان در کنار هم منجر به نتایج بهتری میگردد چه علمی، چه ورزشی، اجتماعی.
شرم آور بود واقعا. بجای مهممان نوازی و ترحم متاسفانه بازیکنای عقده ای ما بهترین فرصت رو پیدا کردن که مثل دایی اینجوری آقای گل بشن، هت تریک بشن، تعداد گلاشونو در برابر این تیم بابا ببرن. هیچ فوتبال دوستی حتی یه گل از این گلارو به حساب نمیاره
اینم از کامنتهای مردم ما. اصلا به ذهنشونم نمیرسه نظرشونو در مورد این تعداد گل بگن. بازیکنای تیم ملی وقتی با یه تیم بزرگ مسابقه بدن بعد از خوردن ۲ تا گل خشونت و جنگ رو میارن وسط تا زهرشونو به تیم قوی برسونن . اما در برابر تیم ضعیف توهم رونالدو بودن رو میزنن
ماکایو نبود گوام بود.
واقعاً ایران گریه کامبوجی ها رو در آورد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار