بازدید 2920

بهره‌برداری از پایگاه سلامت سرپل ذهاب، به زودی

کد خبر: ۹۲۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 06 October 2019

دو خانه بهداشت به همت گروه کوبل با حضور غفار برارجانیان رئیس هیات مدیره کوبل دارو، سیدعلی مهدیان مدیرعامل شرکت آدوراطب و مرادعلی تاتار فرماندار شهرستان قصرشیرین و جمعی ازمسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خیرین این استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش «تابناک»، ۱۳ مهرماه مدیران گروه کوبل، فرماندار شهرستان قصرشیرین ، جمعی از مسئولان استان کرمانشاه و خیرین این منطقه با حضور در شهرستان سرپل ذهاب از پروژه در حال ساخت پایگاه سلامت این شهر بازدید کرد.

برارجانیان در این بازدید، از روند کار و سرعت اجرا ابراز رضایت نمودند و تاکید کردند: پایگاه سلامت شهری در سرپل ذهاب باعث خدمات رسانی بهتر به مردم خواهد شد بنابراین امیدوار هستم به زودی شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

گفتنی است عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهری منطقه 3 شهرستان سرپل ذهاب در سال 1396، توسط داروسازی دکتر عبیدی آغاز شده است و بر اساس روند کار، این مرکز در آذرماه سال جاری به بهره برداری  خواهد رسید.

در دومین برنامه گروه کوبل، خانه بهداشت روستاهای گراوه تازه آباد شهرستان گیلانغرب که توسط کوبل دارو تامین اعتبار شده بود افتتاح شد.

غفار برارجانیان در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای گراوه تازه آباد اظهار داشت: این خانه بهداشت روستایی با هدف نوسازی و ایجاد محیطی با امکانات بهتر پزشکی توسط کوبل دارو افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی به کمک رسانی گروه کوبل در زمان زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در همان روزهای نخست زلزله، گروه کوبل با ارسال محموله دارو و همچنین وسائل مورد نیاز اولیه به کمک مردم حادثه دیده شتافت.

برارجانیان ضمن قدردانی از زحمات بهورزان این خانه بهداشت، تاکید کرد: بهورز یک شغل مقدس محسوب می شود که با ورود به روستاها و تلاش خستگی ناپذیر، سطح بهداشت و سلامت جامعه را ارتقاء می بخشند.

افتتاح خانه بهداشت روستای شیرین آب یکی دیگر از برنامه های سلامت محور گروه کوبل در 13 مهرماه بود . این مرکز با مساحت 95 متر مربع  بیش از 270 نفر و 4 روستا ی اقماری را تحت پوشش قرار می دهد این خانه بهداشت توسط شرکت ادورا طب تامین اعتبار شده و به مرحله افتتاح و خدمات رسانی رسیده است.

غفار برارجانیان ضمن ابراز خرسندی نسبت به افتتاح خانه بهداشت روستای شیرین آب اظهار داشت: بدون شک امروز، یکی از بهترین روزهای زندگی ام رقم خورد چون شاهد ابراز رضایت و خوشحالی مردم نسبت به افتتاح این مرکز بودم.

 

وی با بیان اینکه کوبل یک گروه دارویی و سلامت محور محسوب می شود، گفت: رسالت گروه کوبل تامین داروهای استراتژیک و اساسی برای مردم کشور است که در این راه پرفراز و نشیب همواره در کنار مردم بوده و سلامت جامعه و بیماران را هدف خود قرار داده است.

برارجانیان در ادامه به خدمات داروسازی دکترعبیدی با سابقه ای بیش از 70 سال اشاره کرد و افزود: داروسازی دکتر عبیدی با بیش از 1100 نفر پرسنل، ساخت داروهای اساسی و استراتژیک را در داخل ایران بر عهده دارد و دائما در حال افزایش تولیدات جدید است.

ایشان با اشاره به توزیع محصولات دارویی توسط شرکت آدورا طب در سراسر ایران اظهار داشت: آدورا طب یکی از بزرگ ترین شرکت های خصوصی پخش دارو در سطح کشور است.

وی با تاکید بر اینکه گروه کوبل در لرستان و خوزستان نیز پروژه های از قبیل ساخت خانه بهداشت در دست اقدام دارد، تصریح کرد: گروه کوبل، بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به ارائه خدمت به مردم، در بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله در کنار مردم قرار دارد.

گروه کوبل با افتتاح دو خانه بهداشت در تاریخ کرمانشاه ثبت شد

مرادعلی تاتار فرماندار شهرستان قصرشیرین نیز با تمجید از خدمات گروه کوبل در مناطق زلزله زده اظهار داشت: در همان روزهای نخست زلزله، مدیران گروه کوبل بدون هیچ چشمداشتی، کمک های دارویی و بهداشتی خود را به منطقه ارسال کردند.

تاتار با بیان اینکه افتتاح خانه بهداشت در روستاهای گراوه و شیرین آب توسط شرکت کوبل دارو و آدورا طب و داروسازی دکتر عبیدی در تاریخ کرمانشاه ثبت خواهد شد، گفت: مردم استان به خصوص شهرستان قصرشیرین همواره قدردان کمک های گروه کوبل خواهند بود، افتتاح خانه بهداشت در روستای شیرین آب کار بزرگی است که می تواند باعث کاهش محرومیت این منطقه شود.

روز بزرگ برای گروه کوبل

سید علی مهدیان مدیر عامل شرکت آدورا طب نیز در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای شیرین آب، اظهار داشت: امروز یک روز بزرگ برای گروه کوبل است چون شاهد رضایت و خوشحالی مردم از خدمات شرکت کوبل دارو ، ادورا طب و داروسازی دکتر عبیدی بودیم.

وی ضمن برشمردن اقدامات گروه کوبل در ایام زلزله کرمانشاه، خاطر نشان کرد: یکی از رسالت های اصلی که گروه کوبل بر عهده دارد پرداختن به وضعیت مردم در حوادثی مثل زلزله و سیل است به همین خاطر در زمانی که کرمانشاه دچار حادثه غم انگیز زلزله شد، در کم ترین زمان ممکن به کمک مردم آسیب دیده شتافتیم.

مهدیان با تاکید بر اینکه راه اندازی خانه بهداشت در روستاهای محروم شیرین آب و گراوه باعث محرومیت زدایی خواهد شد، افزود: یکی از اقدامات گروه کوبل، ساخت مرکز پایگاه سلامت شهری در شهرستان سرپل ذهاب است که به زودی و در آذرماه شاهد افتتاح رسمی این پروژه خواهیم بود .

مدیر عامل ادوراطب در پایان بیان کرد: ساخت دو خانه بهداشت در استان لرستان و تجهیز و نوسازی 10 خانه بهداشت در استان خوزستان اقدام عملی گروه کوبل در راستای مسئولیت اجتماعی است که اقدامات اولیه برای آن انجام شده است و امیدواریم در آینده نزدیک افتتاح این مراکز را کنار مردم لرستان و خوزستان جشن بگیریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر