بازدید 3890

انسداد ۹ جاده دراثر سیلاب در سیستان و بلوچستان

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های محلی از شب گذشته تاکنون سبب بسته شدن ۹ راه ارتباطی در جنوب این استان شده است.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۹ 06 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: جلگه چاه هاشم به چاه اسحاق، جلگه چاه هاشم دلگان به ایرانشهر، مهرستان به سرباز، مهرستان به هیدوچ، مهرستان به ایرانشهر، مهرستان به ایرندگان، خاش به سوران و سوران به پسکوه، خاش به سنگان و پسکوه به خاش راه‌های بسته شده سیستان و بلوچستان است.

وی از مردم خواست با توجه به تداوم بارندگی‌ها از تردد در حاشیه رودخانه‌های محلی اجتناب کنند. وی ادامه داد: تلاش راهداران برای بارگشایی مسیر‌ها ادامه دارد. 

فرماندار خاش نیز از بسته شدن چند راه ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: شدت بارندگی بویژه منطقه سنگان و حاشیه تفتان سبب طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب شده است.

فرماندار شهرستان قصرقند نیز ظهر امروز به خبرنگار ایرنا گفت: براثر بارندگی‌های فصلی و طغیان رودخانه راه ارتباطی ۴۰ روستا که از بستر رودخانه کاجو می‌گذرد بسته شده است.

اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اواخر هفته گذشته از ورود سامانه بارشی و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر داده و تاکید کرده بود: مردم مناطق جنوبی و مرکزی استان در زمان شروع بارش‌ها از تردد در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات اجتناب کرده و مراقب رعد و برق و صاعقه باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل