بازدید 3611
۲

میراسماعیلی:علی‌نژاد بدون اطلاع و اجازه من شکایت کرده!

دیروز متوجه شدیم جدا از ما یک شکایتی در دادگاه CAS ثبت شده که این موضوع موازی کاری‌ و ناهماهنگی پیش می‌آورد. فرقی نمی‌کند از چه ارگانی، اما ما به دنبال احقاق حق ایران هستیم، کمیسیون بین الملل کمیته ملی المپیک و شخص آقای علی‌نژاد شکایتی را بدون اطلاع بنده به ثبت رساندند که این موضوع را پیگیری می‌کنیم
کد خبر: ۹۲۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹ 07 October 2019

آرش میراسماعیلی درباره حواشی اخیر جودوی ایران، از یک ناهماهنگی و موازی کاری خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس فدراسیون جودو عنوان کرد: "شاید همه مردم در جریان هستند که در حاشیه مسابقات جهانی اتفاقاتی افتاد که اصلا خوب نبود. شاید ورزشکار ما هم به نوعی مسبب این موضوع بود و خوراکی را دست کسانی داد که شرایط را برای ما در این وضعیت تحریم‌ها سخت کردند. آن‌ها هم به دنبال سوءاستفاده‌هایی بودند و فدراسیون جهانی هم خیلی عجولانه، ظالمانه و شتاب‌زده عمل کرد. ما تا امروز فرصت داشتیم که دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کنیم. ما دیروز دفاعیات خود را ارسال کردیم و این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد. "

رییس فدراسیون جودو ادامه داد: "فدراسیون جهانی یک تعلیق پیشگیرانه را انجام داد. این تعلیق به ما ضربه زد، چون مسابقات نوجوانان جهان را از دست دادیم. این موضوع در کمیته انضباطی بررسی می‌شود. فدراسیون جهانی هم مهلت ۲۱ روزه‌ای داده که ما باید شکایت خودمان را به دادگاه CAS تا روز ۱۰ اکتبر اعلام کنیم. ظرف این مدت من سعی کردم سکوت کنم تا خوراک دست فدراسیون جهانی و کسانی که این موضوع را پیگیری می‌کنند، ندهم. آقای صالحی امیری رایزنی‌های بسیار خوبی را انجام دادند که از ایشان تشکر می‌کنم. همچنین با وزیر ورزش در ارتباط بودیم و هماهنگی لازم را داریم. "

وی افزود: "دیروز متوجه شدیم جدا از ما یک شکایتی در دادگاه CAS ثبت شده که این موضوع را ظرف ۲، ۳ روز آینده پیگیری می‌کنیم. مرجع پاسخگویی ما هستیم. این موازی کاری‌ها یک ناهماهنگی پیش می‌آورد. فرقی نمی‌کند از چه ارگانی، اما ما به دنبال احقاق حق ایران هستیم، اما باید هم‌پای یکدیگر حرکت کنیم. در این مدت با صالحی امیری و سلطانی‌فر هماهنگ بودیم، اما کمیسیون بین الملل کمیته ملی المپیک و شخص آقای علی‌نژاد شکایتی را بدون اطلاع بنده به ثبت رساندند که این موضوع را پیگیری می‌کنیم. "

میراسماعیلی در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی پاسخ شکایت ایران به دادگاه CAS می‌آید و آیا این مشکل تا المپیک رفع می‌شود یا خیر، گفت: "ما تا ۵ اکتبر فرصت داشتیم و حالا کمیته انضباطی فدراسیون جهانی تصمیم می‌گیرد. ما به تصمیم کمیته انضباطی هم می‌توانیم اعتراض کنیم. صالحی امیری هم با آقای باخ و مسئولان IOC صحبت‌های خوبی داشته و امیدوارم زودتر جلساتی با بخش داوری IOC برگزار شود. این اتفاقی که برای ما رخ داده، خیلی هم سورپرایز نیست و برای خیلی از کشور‌های دنیا به وجود می‌آید. تدابیر خاصی اندیشیده شده و به دنبال حل مشکل هستیم. "

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا الکی حاشیه میری؟؟ بگو میخوایم یه جوری سنبلش کنیم......
همه میگن خودش رو به باخت داد ولی اگه فیلم بازی ها رو ببینید میفهمید که حریف از یک لحظه غافلگیری حداکثر استفاده رو کرد و البته ایشون هم بعد باختن حداکثر استفاده رو کرد.
کلا در ورزش ایران همه بعد از باختن میگن یا تقصیر داور بوده یا با فشار خارج از مسابقه باختن و یا ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر