بازدید 2692
بهادری مطرح کرد:

تداوم فعالیت چراغ خاموش دلالان در بازار مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از عوامل افزایش قیمت مسکن در شهرهای جدید، هجوم دلالان به این مناطق است، به نظر می رسد که دلالان با افزایش قیمت مسکن در کلانشهرها و اشباع قیمت در بازار مسکن، به دنبال یافتن بازارهای جدید برای کسب درآمد و سود هستند.
کد خبر: ۹۲۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 05 October 2019

سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره افزایش چشمگیر قیمت مسکن در شهرهای جدید، گفت: در چند ماه اخیر، قیمت مسکن در شهرهای جدید به ویژه مساکن مهر افزایش قابل توجهی داشته، به طور مثال قیمت مساکن مهر پردیس افزایش چندبرابری داشته است.

افزایش گرایش مردم برای خرید مسکن در شهرهای جدید

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من یکی از عوامل افزایش قیمت مسکن در شهرهای جدید، گرایش مردم برای زندگی در اینگونه مناطق به دلیل گرانی مسکن در کلانشهرها است، از این رو وقتی تقاضا برای خرید مسکن در یک منطقه بالا می رود، آن زمان قیمت ها تبعا بالا خواهد رفت.

فعالیت چراغ خاموش دلالان در بازار مسکن شهرهای جدید

وی تصریح کرد: یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت مسکن در شهرهای جدید، هجوم دلالان به این مناطق است، به نظر می رسد که دلالان با افزایش قیمت مسکن در کلانشهرها و اشباع قیمت در بازار مسکن، به دنبال یافتن بازارهای جدید برای کسب درآمد و سود هستند.

بهادری ادامه داد: در شرایط کنونی شهرهای جدید از ظرفیت های بالایی برای خرید و فروش مسکن برخوردار هستند که این موضوع جذابیت بسیاری را برای دلالان فراهم کرده است.

شهرهای جدید نباید به سرنوشت کلانشهرها تبدیل شوند

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: به نظر من دولت و وزارت راه و شهرسازی باید تمهیداتی را بیاندیشند تا شهرهای جدید به سرنوشت کلانشهرها تبدیل نشوند، زیرا این مناطق عملا به مکانی برای سر ریز جمعیتی کلانشهرها تبدیل شده اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: به طور حتم افزایش چشمگیر قیمت مسکن در شهرهای جدید موجب تشدید حاشیه نشینی در اطراف کلانشهرها خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار