بازدید 2700
گزارش «تابناک اقتصادی» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

عقب نشینی شاخص از قله ۳۳۰ هزار واحد/ نماگر با نماد‌های بانکی سبزپوش باقی ماند

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه سیزدهم مهرماه ۹۸)، با افزایش ۱۱۸۸ واحدی معادل ۰.۳۶ درصد به رقم ۳۲۷ هزار و ۳۰۵ واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس شاخص کل با افت ۱۷ واحدی به رقم ۴ هزار و ۲۵۵ واحد رسید.  
کد خبر: ۹۲۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 05 October 2019
تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه سیزدهم مهرماه ۹۸)، با افزایش ۱۱۸۸ واحدی معادل ۰.۳۶ درصد به رقم ۳۲۷ هزار و ۳۰۵ واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس شاخص کل با افت ۱۷ واحدی به رقم ۴ هزار و ۲۵۵ واحد رسید.  

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز تالار شیشه‌ای در اولین روز کاری هفته، بازهم شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۳۱۹ واحدی معادل ۰.۳۶ درصد به رقم ۸۷ هزار و ۹۷۰ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۹۶۹ واحدی معادل ۱.۰۱ درصد، عدد ۹۷ هزار و ۳۷۷ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۶۴۸ واحدی معادل ۱.۰۱ درصد به رقم ۶۵ هزار و ۱۸۴ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۲۶۸۸ واحد افزایش معادل ۰.۷۱ درصد را رقم زد و به سطح ۳۸۲ هزار و ۶۰ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۸۷۹ واحد افزایش معادل ۰.۳۷ درصد به رقم ۲۳۷ هزار و ۷۳۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۳۴۶ واحد افزایش معادل ۰.۳۵ درصد همراه بود و عدد ۶۶۶ هزار و ۲۲۰ واحد را به نمایش گذاشت.

عقب نشینی شاخص از قله ۳۳۰ هزار واحد/ نماگر با نماد‌های بانکی سبزپوش باقی ماند


در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی وبملت متعلق به بانک ملت با ۴۳۳ واحد، نماد همراه متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران و نماد وپاسار متعلق به بانک پاسارگاد با ۱۴۳ واحد، نماد شتران متعلق به پالایش نفت تهران با ۱۲۷ واحد، نماد خساپا متعلق به سایپا و نماد ومعادن متعلق به توسعه‌معادن‌وفلزات با ۸۲ واحد، نماد وبصادر متعلق به بانک صادرات ایران با ۷۶ واحد، نماد وتجارت متعلق به بانک تجارت با ۶۷ واحد و نماد ونوین متعلق به بانک‌اقتصادنوین با ۶۶ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

نماد پارسان متعلق به گسترش نفت و گاز پارسیان با ۱۹۵ واحد، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۱۴۷ واحد، نماد وامید متعلق به گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با ۱۲۲ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۹۶ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۷۸ واحد، نماد حکشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۷۳ واحد، نماد کاوه متعلق به فولاد کاوه جنوب کیش با ۶۱ واحد و نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۵۸ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز ۶ میلیارد و ۵۲۲ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۶۰۲ هزار و ۲۹ نوبت معامله و به ارزش ۲ هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها