بازدید 3381
عضو کمیسیون امنیت ملی:

ایران باب مذاکره با کشور‌های منطقه را باز گذاشته

کد خبر: ۹۲۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ 04 October 2019
طعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در واقع هدف اصلی پیشنهاد طرح صلح هرمز از سوی رئیس جمهور کشورمان گفتگو و مذاکره برای صلح و ثبات در منطقه است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، سید حسین نقوی حسینی به پیشنهاد وزیر امور خارجه امارات مبنی بر گفت‌وگوی منطقه‌ای اشاره و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که همه مناقاشات منطقه‌ای با مذاکره و گفتگو قابل حل شدن است.

ایران هیچ زمانی از طرح‌های جنگ افروزانه حمایت نکرده است

وی در ادامه افزود: تئوری جمهوری اسلامی ایران در منطقه این بوده است، که هیچ زمانی از طرح‌های جنگ افروزانه پیروی نکرده‌ایم و اتفاقا هرکجا هم تجاوزی صورت گرفته است، متجاوز را محکوم کرده‌ایم.

جمهوری اسلامی باب مذاکره با کشور‌های منطقه را باز گذاشته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به پیشنهاد طرح "صلح هرمز" از سوی رئیس جمهور کشورمان اشاره و تصریح کرد: طرح صلح هرمز هم که رئیس جمهور کشورمان آن را ارائه کرده‌اند؛ در حقیقت هدف اصلی آن گفتگو و مذاکره برای صلح و ثبات در منطقه است. با یک همبستگی منطقه‌ای دست آمریکا و اروپایی‌ها را در منطقه خاورمیانه کوتاه کنند.

ائتلاف منطقه‌ای باید صورت بپذیرد

نماینده مردم ورامین در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد که ائتلاف منطقه‌ای باید صورت بپذیرد و قطعا؛ کشور‌های منطقه بایستی با همدیگر مذاکره را انجام دهند؛ چرا که تصمیم‌گیری برای حل مسائل منطقه در دست خود کشور‌های منطقه خاورمیانه است.

با یک همبستگی منطقه‌ای می‌شود، دست آمریکا و اروپایی‌ها را از منطقه خاورمیانه کوتاه کرد

نقوی حسینی به پیشنهاد وزیر امور خارجه امارات مبنی بر گفت‌وگوی منطقه‌ای اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از هر نوع طرحی برای مذاکره استقبال خواهد کرد؛ بنابراین ما آمادگی گفتگو با کشور‌های منطقه را هم داریم.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: قطعا؛ همه کشور‌های منطقه می‌توانند، با یک همبستگی منطقه‌ای دست آمریکا و اروپایی‌ها را در منطقه خاورمیانه کوتاه کنند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی