بازدید 5090
لژیونر

گل طارمی به پورتو با VAR مردود شد+عکس

مهدی طارمی در این دیدار در نیمه اول روی نیمکت حضور داشت و با آغاز نیمه دوم وارد میدان شد. مهاجم ملی پوش در دقیقه ۶۴ یک گل به ثمر رساند که با بازبینی ویدیو چک مردود اعلام شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱ 30 September 2019

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه با مصاف پورتو و ریو‌آوه پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، ریوآوه که مهدی طارمی بازیکن ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد در این دیدار در حالی که میزبان پورتو بود، با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد.

طارمی که در این فصل یک حضور تعویضی داشته و دو بار به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته و در این مدت توانسته ۳ گل بزند و 5 پنالتی بگیرد، امشب هم با انگیزه زیادی وارد ترکیب ریو آوه شد تا بعد از سه دیدار لیگ برتر و یک مسابقه جام حذفی پرتغال که بخاطر آسیب دیدگی در لیست تیمش حضور نداشت، دوباره مثمر ثمر ظاهر شود.

مهدی طارمی در این دیدار در نیمه اول روی نیمکت حضور داشت و با آغاز نیمه دوم وارد میدان شد. مهاجم ملی پوش در دقیقه ۶۴ یک گل به ثمر رساند که با بازبینی ویدیو چک مردود اعلام شد. در جدول لیگ برتر فوتبال پرتغال پورتو با ۱۸ امتیاز سوم و یاران طارمی با ۱۰ امتیاز هفتم هستند. 

مهدی طارمی در حضور یک نیمه‌ای خود مقابل پورتو علاوه بر زدن یک گل آفساید، ۱۲ لمس توپ، یک برتری در دوئل‌های روی زمین، دو برتری در نبرد‌های هوایی، یک پاس بلند صحیح و یک شوت خارج از چارچوب داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار