بازدید 2851

فضانوردان اروپایی به زودی به فضا می‌رود

کد خبر: ۹۲۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 30 September 2019

رئیس فضایی اتحادیه اروپا ادعا می‌کند که برنامه‌های فرود آمدن نخستین اروپاییان روی ماه تا پایان سال میلادی اجرا خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از دیلی‌میل، رئیس فضایی اتحادیه اروپا ادعا می‌کند که برنامه‌های فرود آمدن نخستین اروپاییان روی ماه تا پایان سال میلادی اجرا خواهد شد تا آنها طی دهه آینده بتوانند این امکان را فراهم کنند.

دیوید پارکر، مدیر آژانس فضایی اروپا تأکید کرد که برنامه هایی در دست اجرا است؛ او این اظهارات را در طول کنفرانس فضایی انگلستان 2019 که در ولز برگزار شد، بیان کرد.

آژانس فضایی اروپا اعلام کرده است که یک جدول زمانی برای قرار دادن نخستین اروپایی‌ها بر روی سطح ماه تا پایان سال آغاز می‌شود.

به گفته آژانس فضایی اتحادیه اروپا یکی از برنامه‌های مورد نظر، ساخت یک ایستگاه فضایی در مدار زمین است. ساخت ایستگاه فضایی در فضا نه تنها افراد به دسترسی به مریخ نزدیک می‌کند بلکه شرایط یک آزمایش را برای کشف چگونگی تأثیر فضا بر انسان‌ها فراهم می‌کند.

ایستگاه فضایی اتحادیه اروپا دقیقاً مانند ایستگاه فضایی بین المللی، یک پایگاه دائمی خواهد بود که فضانوردان برای مدت طولانی در‌آن زندگی می‌کنند، تحقیقات و گشت و گذارهای منظم را تا سطح ماه انجام می‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار