بازدید 5513
۲

واکنش بیمه معلم به اقدام سایت جعلی

کد خبر: ۹۲۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 28 September 2019
دریافت حق بیمه حوادث دانش اموزی از طریق سایت school.bime فاقد اعتبار است.

شرکت بیمه معلم طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، سایتی با ادرس https://school.bime.website/ که با نام بیمه معلم اقدام به دریافت حق بیمه، بابت حوادث دانش آموزی می‌نماید، فاقد اعتبار است.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، پیگیری‌های این شرکت بیمه‌ای نشان می‌دهد سایتی با عنوان https://school.bime.website با درج آرم بیمه معلم اقدام به دریافت حق بیمه بابت حوادث دانش اموزی نموده که در دامنه سایت‌های زیر مجموعه بیمه معلم نبوده و فاقد اعتبار می‌باشد.

شرکت بیمه معلم اعلام می‌دارد با توجه به مفاد قرارداد بیمه حوادث دانش اموزی با وزارت آموزش و پرورش، ادارات کلیه استانها، موظفند حق بیمه سرانه را پس از وصول به نام شرکت بیمه معلم واریز، سپس فیش واریزی را به همراه لیست اسامی بیمه شدگان تحویل بیمه گر نمایند، در این راستا هیچ گونه سایت رسمی برای ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد.

بر اساس این اطلاعیه، در خصوص جمع آوری حق بیمه از واحد‌های آموزشی و اداری آموزش و پرورش به طور معمول حق بیمه دانش آموزی در زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس از ایشان به صورت نقد یا از طریق دستگاه pos دریافت و مدارس حق بیمه جمع آوری شده را به آموزش و پرورش منطقه پرداخت می‌نمایند و در مرحله بعد حق بیمه‌های جمع آوری شده به حساب شرکت بیمه معلم واریز می‌شود.

بر این اساس شرکت بیمه معلم در حال پیگیری افراد ثبت کننده این دامنه است تا اقدامات آتی را در دستور کار قرار دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اون چه آدم بدبختی دیگه که اومده ازنام این سایت استفاده کرده
درگاه بانکی معرفی شده از طرف سایت جعلی است و اطلاعات کارت وارده را ضبط و حساب شما را خالی می کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی