بازدید 4127

افتتاح مترو امام حسین (ع) با حضور حناچی

کد خبر: ۹۲۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 28 September 2019

حناچی در آیین افتتاح ایستگاه امام حسین (ع) درباره هواکش‌های میان تونلی، کاهش سر فاصله قطار‌ها و طرح تترافیک توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از افتتاح ایستگاه امام حسین (ع) در خط ۶ مترو تهران ضمن اشاره به افتتاح ماهانه یک ایستگاه از خطوط ۶ و ۷ مترو تهران گفت: افتتاح ایستگاه امام حسین (ع) نیز بر اساس قولی بود که از قبل به شهروندان دادیم و امیدواریم با افتتاح این ایستگاه سر فاصله حرکت قطار‌ها در خطوط ۶ و ۷ مترو کاهش پیدا کند.
بیشتر بخوانید؛ خطر بیخ گوش مترو نیروی هوایی/ بازی با جان شهروندان تنها برای مشتی ریال + عکس
شهردار تهران تاکید کرد: به طور حتم با تعدیل قطار‌ها در خطوط مترو با کاهش سر فاصله رسیدن قطار‌ها رو به رو هستیم و در ماه مهر و بازگشایی مدارس ظرفیت خوبی به خطوط مترو اضافه می‌شود.

حناچی با اشاره به به‌کارگیری ۱۴ دستگاه هواکش میان تونلی گفت: هواکش‌های میان تونلی نقش مهمی در امنیت خطوط مترو دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران با واگذاری مجتمع بهاران به سازمان بهزیستی موافقت کرده است،گفت: شهرداری تهران آماده واگذاری بخشی از مجتمع بهاران که سازمان بهزیستی آماده مسئولیت آن را دارد، است و ما نسبت به واگذاری آن‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) از سوی پلیس راهور رد شده است یا خیر گفت: هر نظری که در این حوزه مطرح می‌شود باید به تایید ۶ دستگاه برسد و بعد از آن درباره موضوع تصمیم گیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی