بازدید 4756
به همت خیریه زنده‌یاد احمد رضایی مسجدسلیمان:

اهدای نوشت‌افزار به دو هزار و پانصد دانش آموز محروم

کد خبر: ۹۲۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ 27 September 2019
به همت خیریه زنده‌یاد احمد رضایی شهرستان مسجدسلیمان هشتمین مراسم سالانه «یار مهربان» همزمان باسال تحصیلی جدید ۹۸/۹۹ برگزارشد.
اهدای نوشت‌افزار به دو هزار و پانصد دانش آموز محروم
به گزارش «تابناک»، دراین مراسم که در موسسه خیریه زنده‌یاد احمد رضایی با حضور مددجویان تحت پوشش برگزار شد ابتدا پیام دکتر محسن رضایی رییس هیئت امتای این خیریه قرائت شد در این پیام دکتر محسن رضایی با گرامیداشت سال تحصیلی ۹۸/۹۹ و هفته دفاع مقدس یاد و خاطره مجاهدت‌های شهدا بخصوص معلمان و دانش آموزان شهید را گرامی داشتند و افزودند: تعلیم و تربیت از ارکان یک جامعه پا برجاست و در نظام اسلامی و مکتبی ما تعلیم و تربیت ارزشی مضاعف دارد وی در ادامه این پیام باتبریک سال جدید تحصیلی ۹۸/۹۹ به همه معلمان و دانش آموزان افزودند: برای فرزندانم درخیریه زنده یاد احمد سالی سراسر نشاط و پیشرفت را آرزو دارم.

در ادامه این مراسم به دو هزار و پانصد دانش آموز محروم تحت پوشش این خیریه نوشت افزار اهدا شد. همچنین تعداد ده هزار جلد دفتر دربین دانش اموزان محروم روستایی توسط این خیربه توزیع گردید.

مکوندی مدیر خیریه زنده‌یاد احمد رضایی طی سخنانی و باگرامیداشت سالتحصیلی جدید و ابلاغ سلام دکتر حاج محسن رضایی به فرزندان این خیریه افزودند: بزودی نمایشگاه کتاب‌های کمک درسی مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی برای فرزندان این خیریه باهدف تامین اقلام کمک آموزشی به رایگان و در پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل