بازدید 22128
سوژه

آیا گل جنجالی ذوب آهن به استقلال آفساید بود؟+فیلم

در صحنه گل دوم ذوب آهن در دقیقه ۹۲، بسیاری از استقلالی‌ها اعتقاد به آفساید دارند. در نگاه اول، آفساید هم به نظر می‌رسید، اما مرور صحنه آهسته، نشان می‌داد یک بازیکن استقلال که به نظر می‌رسد میلیچ باشد عقب‌تر از همه، باعث شده کمک داور اعلام آفساید نکند. دو بازیکنی که در گل ذوبی‌ها نقش داشتند، در آفساید نیستند
کد خبر: ۹۲۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ 26 September 2019

از لحظه‌ای که طرفداران استقلال برای پیروزی به هوا پریدند تا گل مساوی ذوب آهن، کمتر از دو دقیقه طول کشید.

به گزارش تابناک ورزشی، تساوی استقلال در اصفهان با ذوب آهن، تیم استراماچونی را در بحران نگه داشت. استقلالی‌ها با ۳ مساوی و ۲ باخت، یک رده بالا آمدند و به رده چهاردهم رسیدند، اما چنین جایگاهی، اصلا مورد توجه طرفداران این تیم نیست. جذاب‌ترین بخش مسابقه، دقیقه ۸۹ تا ۹۱ بود. زمانی که استقلال، با گل اسماعیلی برد را بدست آورد و دو دقیقه بعد با گل ارسلان مطهری، همه چیز از دست رفت.

در صحنه گل دوم ذوب آهن، بسیاری از استقلالی‌ها اعتقاد به آفساید داشتند. در صحنه اول، آفساید هم به نظر می‌رسید، اما مرور صحنه آهسته، نشان می‌داد یک بازیکن استقلال که به نظر می‌رسد میلیچ باشد عقب‌تر از همه، باعث شده کمک داور اعلام آفساید نکند.

نوید مظفری کارشناس داوری اعتقاد دارد تصمیم کمک داور در این صحنه، درست بوده است. هر چند درباره اینکه این صحنه آفساید هست یا نه، سخت می‌توان نظر داد. به خصوص اینکه زاویه فیلمبرداری و ارتفاع بازیکنان، طوری نیست که بتوان با خط آفساید، همه چیز را مشخص کرد. برای نظر قطعی درباره چنین مواردی نیاز به تکنولوژی، یا حداقل دوربین در زاویه مناسب است.

تعداد بازدید : 5208
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
هرکی هرچی میخوادبگه پرسپولیس قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر وقهرمان جام حذفی ونایب قهرمان آسیاست . پرسپولیس همیشه شخصیت وشایستگی قهرمان شدن را داشته دارد وخواهد داشت اما قهرمان هاهم گاهی میبازن ! ما هواداران پرسپولیس درهرحال حامی تیم محبوبمان هستیم ومثل هواداران بعضی تیمها ! تیممان رابه بی غیرتی وبی عرضگی متهم نمیکنیم وازبازیکنانمان باسنگ وآجر پذیرایی نمیکنیم !!!
صحبت از اشتباه داور و تعویض نتیجه درمود تیم استقلال واقعا وقت تلف کردنه...وقتی همه کس و همه چیز دست در دست هم قراره این تیم رو حذف کنن تا تیم حزب رستاخیزشون بمونه دیگه ایراد گرفتن و اثبات حق خوری چه معنی داره؟ حتی اگر آفساید واضح هم باشه چندتا داور و مدعی داوری و مفسر و...میان تو اصل وجود خطا بنفع داور بازی شک میندازن..مگه پنالتی رو دیاباته واضح نبود؟ چی شد؟ مگه بیرانوند از روی خط دروازه تو پنالتی حرکت نکرد؟ چی شد؟
تابی لنگی فقط یادت رفته یک توپ هم بزاری تو عکس. آخه این عکس که معلوم نیست توپ کجاست چطور می خواد نشون بده آفساید پر شده؟
کاملا مشخص است موقع ضربه سر بازیکن ذوب آهن حداقل چند سانتیمر جلوتر از دفاع استقلال است
استفاده از وی ای آر نیاز مبرم داوری لیگ است
نوید مظفری یک داور لنگی
وقتی قانون فیزیک رو تغییر می دهید نباید انتظار داشته باشید مردم حرفتون رو باور کنن...............................پاس بعد از اینکه توپ رو دریافت کرد به کی بود
خودت نکش تابناک همه می دونن که پرسپولیس ی هستی
فردوسی پور لازمه تا با محاسبات دقیق و استفاده از نرم افزارهای مناسب این موضوع را بررسی کند!
افسايد چه گونه ميشود اقايان كارشناس داوري بس كنيد تعصب حمايت ازداوران خاطي را استقلا بازهم قرباني دواري ميشود
به همین راحتی!!!! بابا لیگ رو با یه تیم مورد علاقه شروع کنین و تمومش کنین چرا اینقدر خودتونو زحمت میدین
تابناک اگه تیم دیگه ای بود اینطور خبروپوشش می دادی ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر